Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Uverdig mann?


Anbefalte innlegg

Som allerede sagt, begynn å tren. Det høres kanskje rart ut, men det er løsningen på cirka alle problemene dine.

 

Du vil se bedre ut, få bedre selvtillit, få mer overskudd og mest sannsynlig tiltrekke deg en og annen jente.

 

Det føles kanskje vanskelig hvor du er nå å i det hele tatt gjøre en innsats, men du MÅ gjøre noe.

 

Du sier at du ikke tør å trene. Les om "spotlight effect". Seriøst, les om den. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alle jenter er vel forsåvidt unike, all den tid ingen andre har samme genetiske makeup? Men jeg forstår hva du mener. Jeg er mer inn i 8-9-10/10-blondiner med nær-perfekt kropp i 16-25årsalderen. Disse er imidlertid interessert i 8-9-10/10-gutter med penger (les: Follestad eller nær-Follestadidealet). Anonym poster: 144f1c4dab3d535b5a132273862e9a3d

 

Er dette TS? Isåfall vil jeg anbefale deg å nedjustere dine forventninger litt.. folk blir mye vakrere når du først blir kjent med dem.

Lenke til kommentar

Alle jenter er vel forsåvidt unike, all den tid ingen andre har samme genetiske makeup? Men jeg forstår hva du mener. Jeg er mer inn i 8-9-10/10-blondiner med nær-perfekt kropp i 16-25årsalderen. Disse er imidlertid interessert i 8-9-10/10-gutter med penger (les: Follestad eller nær-Follestadidealet). Jenter/mennesker er ikke så heterogene som folk gjerne tror eller forfekter med "personligheten teller mest"-argumentet. Alle er i stand til å se hvorvidt et ansikt eller en kropp er attraktiv (det gylne snitt). At man rasjonaliserer og tar til takke med noe dårligere fordi man ikke når opp i konkurransen eller har en eller annen fetisj (for fedme f.eks) er litt på siden av dette. Anonym poster: 144f1c4dab3d535b5a132273862e9a3d

Utseende har noe å si for førsteinntrykket, helt frem til du åpner kjeften. Folk velger ikke en pen partner som er en drittsekk, men heller en stygg partner som er fantastisk. Man skal tross alt gjøre mer enn å bare se på hverandre. (Ok, noen går kun etter utseende og suksess, men hvis det er kun sånne jenter du er ute etter, trekker jeg meg fra diskusjonen, for da skaper du denne situasjonen din helt selv)

 

Jeg er 175 høy og 110+ kilo (og det er ikke muskler). Jeg er like brei i alle retninger, og er ikke pen i følge min egen mor. Jeg har en normal studentøkonomi, så jeg er ikke rik. Likevel presterte jeg å bli sjekket opp av tre forskjellige jenter på den høyere delen av skalaen i løpet av tre turer på byn i fjor. Dette var i en liten periode jeg hadde god selvtillit.

 

I følge deg skulle det vært umulig, men jeg garanterer for at det er tilfellet. Ene jenten sa til meg at hun likte meg fordi jeg turde å slå meg løs og turde å være meg selv. Det gjorde meg interessant.

 

Tenk litt på dette: Om du prøver å være en eller annen standard sossegutt er du ikke interessant. Alle vet hvordan sossegutter er, og med mindre du har noe ekstraordinert å by på (masse penger, Ferrari, abnormalt mye muskler, etc), gidder ikke jentene å bry seg fordi de allerede vet hvem du er, eller hvilke stereotype du representerer. Hvis du er deg selv, altså ingen stereotype som jentene kan kjenne igjen, så er du plutselig interesant, fordi ingen vet hvem du faktisk er. Det gjør dem nysgjerrig. Man er ironisk nok mest interessant når man ikke prøver å være interessant. Så jeg tror løsningen ligger inni her et sted :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...