Gå til innhold

Norge degenererer med muslimsk immigrasjon og avl.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spm til PeterB; Kan du ikke bare finne et annet forum å ødelegge da? Alt det du skriver er bare pisspreik som vi har hørt tusenvis på tusenvis av ganger før... Hvis du ønsker å lese og skrive om dette, så kan du vel ta deg en tur på Dagbladets kommentarfelt slik som alle andre som ønsker å spy ut dumhetene sine?

 

Uuuuuuu så tøft det er å være politisk ukorrekt/politisk bølle! Du er skikkelig kul ...

Endret av turbonello
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Selv i Pakistan, sa flytter folk seg vekk fra tog/trikker/busser. Det blir dumt a legge skylden pa innvandre i dette tilfellet. Jeg kan tenke meg noen psykotiske etniske nordmenn vil gjore det samme.

 

Man bor heller fokusere pa hva slags pavirkning det har pa samfunnet vart. Hoyere kriminalitet, ghettodannelse, fattigdom, konflikter, kutt i velferd, etc. Dette er virkelige problemer som vi ikke bor ignorere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Er det en eventuell degenerering av yrkesutøverne innfor taxinæringen i oslo, som her skal diskuteres?

mainimage.jpg

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Jeg er for å være politisk ukorrekt og provoserende som bare det når det er på sin plass, og jeg synes islam er like irrasjonelt som de fleste andre religioner og har lite til overs for holdningene til mange av utøverne, men når det er sagt så er mye av kritikken som rettes mot folk fra Midtøsten bare pisspreik. Denne tråden er et "lite og illustrativt eksempel" på det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

...

Avlsprogrammet vi multikulturalister og sosialister skal sette i gang, når vi har fått startet prosjektet med å utrydde den hvite rase en gang for alle er nok ikke for deg. Kun de som er mer reflektert enn en dørklinke parret med en labrador vil bli valgt ut.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg håper dere har fått tømt dere litt. Og det er jo nettopp dere og likesinnede, og bare som instrument muslimene, som er årsaken til at Oslo degenererer i stor fart.

 

Et mer ekstremt eksempel illustrerer:

Tenk dere at, på mirakuløst vis, alle pakistanere byttet land med f eks alle tyskere. På kort tid ville selvsagt Pakistan blomstre som en mønsterstat mens Tyskland ville degenerere på like kort tid til et kaotisk og korrupt Islamhelvete. Uunngåelig.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Gjentar meg selv:

 

Jeg biter på denne gangen også jeg, Peter: Mener du at muslimer på en eller annen måte er genetisk disponert for idioti? Hvis ikke, hvor kommer avlen inn i bildet?

 

Geir :)

 

Selvsagt ikke genetisk. :)

 

De er religiøst disponert for ansvarsløshet, likegyldighet og hat mot ikketroende og "frafalne", og dette overleveres i svært stor grad fra generasjon til generasjon via en kombinasjon av hjernevask og troverdige trusler.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Et mer ekstremt eksempel illustrerer:

Tenk dere at, på mirakuløst vis, alle pakistanere byttet land med f eks alle tyskere. På kort tid ville selvsagt Pakistan blomstre som en mønsterstat mens Tyskland ville degenerere på like kort tid til et kaotisk og korrupt Islamhelvete. Uunngåelig.

Hva illustrerer det?

 

Selvsagt vil et høyteknologisk samfunn ta sin kunnskap med seg om de flytter, og like selvsagt vil et bondesamfunn ikke være i stand til å utnytte teknologien i et moderne samfunn om de flyttes dit over natten.

 

Men vi snakker ikke om et slikt magisk rollebytte, vi snakker om å integrere en muslimsk befolkning som etter 40 år kanskje utgjør 3% av befolkningen. Selv i Oslo er de antagelig under 10%. Det har gitt oss åpenbare utfordinger, men det er som jeg ynder å si ikke noe "conquest by numbers" på gang.

 

Så med mindre du mener at muslimer - og deres etterkommere - ikke kan lære seg teknologi, så er det ingen degenerasjon på gang, bare en ørliten forsinkelse.

 

Geir :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hmm ... noen ganger skulle jeg ønske at jeg var like enkel i tankegangen. Alt hadde vært så mye enklere da.

 

Det ser ut til at norske vilvære-intellektuelle nesten alltid søker tilflukt i at de er i mot det de kaller det "enkle". Det de i virkeligheten som oftest er sterkt i mot er imidlertid bare klarhet. Intelligente mennesker analyserer i dybden og kommer til både vel funderte og brukbare konklusjoner. De vilvære-intellektuelle analyserer aldri i dybden og søker å skjule det ved å påkalle liksomintellektuelt at det aldri finnes brukbare konklusjoner.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Et mer ekstremt eksempel illustrerer:

Tenk dere at, på mirakuløst vis, alle pakistanere byttet land med f eks alle tyskere. På kort tid ville selvsagt Pakistan blomstre som en mønsterstat mens Tyskland ville degenerere på like kort tid til et kaotisk og korrupt Islamhelvete. Uunngåelig.

Hva illustrerer det?

 

Selvsagt vil et høyteknologisk samfunn ta sin kunnskap med seg om de flytter, og like selvsagt vil et bondesamfunn ikke være i stand til å utnytte teknologien i et moderne samfunn om de flyttes dit over natten.

 

Men vi snakker ikke om et slikt magisk rollebytte, vi snakker om å integrere en muslimsk befolkning som etter 40 år kanskje utgjør 3% av befolkningen. Selv i Oslo er de antagelig under 10%. Det har gitt oss åpenbare utfordinger, men det er som jeg ynder å si ikke noe "conquest by numbers" på gang.

 

Så med mindre du mener at muslimer - og deres etterkommere - ikke kan lære seg teknologi, så er det ingen degenerasjon på gang, bare en ørliten forsinkelse.

 

Geir :)

 

Du tror som mange naive og kunnskapsløse nordmenn at nordmenn skal endre Islam og muslimer. Det blir fort omvendt når de snart, grunnet kritiske antall, invaderer alle samfunnsinstitusjoner for alvor. Hittil har det liksom bare vært enda en "marginal gruppe" som det sykelig alltid gjør så godt for mange nordmenns selvfølelse å synes synd på. Og det har selvsagt ikke først og fremst med en overfladisk ting som bruk av "teknologi" å gjøre. Det har med holdninger, verdier og institusjoner å gjøre. Og muslimer er allerede ca 25% av Oslos befolkning.... med helt andre fødselsrater. Vi ser bare så få på Oslo Vest foreløpig.

Endret av PeterB
  • Liker 1
Lenke til kommentar

De er religiøst disponert for ansvarsløshet, likegyldighet og hat mot ikketroende og "frafalne", og dette overleveres i svært stor grad fra generasjon til generasjon via en kombinasjon av hjernevask og troverdige trusler.

Ah, "religiøst disponert", den var elegant. Den påtatte idioten spør videre: Hva er det med denne religionen som disponerer for ansvarsløshet og likegyldighet? Er det rimelig å anta at Muhammed, som tross alt var en krigerhøvding, ønsker seg et folk av khat-tyggende sløvinger?

 

Jeg må ha vært heldig med de muslimene jeg har truffet, kjent eller jobbet med. Ikke har de vært ansvarsløse, og ikke har de hatet meg eller andre nordmenn. Men selvsagt, de var sikkert ikke representative. Eller er det også et ledd i konspirasjonen, at noen muslimer jobber hardt for å narre oss til å tro at de ikke er slik de egentlig er? I så fall: Er det et tegn på at de - tross religiøs disposisjon - faktisk evner å jobbe og ta ansvar?

 

Geir :)

 

Du er bare svært sløv og irrelevant hvis du baserer din oppfatning av Islam og muslimer på personlige erfaringer med de "jeg har truffet".

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...