Gå til innhold

Palestina i OL 2012?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke mye peiling på OL og sport, men OL er vel ikke bare for stater. Med visse krav kan vel også nasjoner eller spesielle områder delta, f.eks. Hong Kong eller Bermuda. Palestina er også imotsetning til Hong Kong og Bermuda annerkjent av et flertall av alle selvstendige stater i verden. Bermuda og Hong Kong er så vidt jeg vet, ikke annerkjent av noen og har heller ikke noe ønske om annerkjennelse.

Endret av Irrasjonell
Lenke til kommentar

Jeg har ikke mye peiling på OL og sport, men OL er vel ikke bare for stater. Med visse krav kan vel også nasjoner eller spesielle områder delta, f.eks. Hong Kong eller Bermuda. Palestina er også imotsetning til Hong Kong og Bermuda annerkjent av et flertall av alle selvstendige stater i verden. Bermuda og Hong Kong er så vidt jeg vet, ikke annerkjent av noen og har heller ikke noe ønske om annerkjennelse.

Da så :)

Lenke til kommentar

TS: Vennligst ikke sammenlign Palestina og Kurdistan, du har tydeligvis ikke peiling på disse to betegnelsene. Det blir som å spørre seg selv: Hvorfor er ikke samene representert når Palestina er?

 

Fantastisk at Palestina er representert i OL.

TS: Vennligst ikke sammenlign Palestina og Kurdistan, du har tydeligvis ikke peiling på disse to betegnelsene. Det blir som å spørre seg selv: Hvorfor er ikke samene representert når Palestina er?

 

Fantastisk at Palestina er representert i OL.

Det er teoretisksett ingen forskjell mellom Palestina, Kurdistan og Samelandet, alle er nasjoner men INGEN av dem er stater.

Endret av Fredtu24
Lenke til kommentar

Det er heller ingen teoretiske forskjeller mellom et menneske og en larve heller fordi begge er organismer, likevel er det to vidt forskjellige organismer.

 

Men seriøst, du kan heller starte en tråd om hvorfor Israel er med i Eurovision, finnes utallige flere argumenter for det.

 

@Notelitten: Tror du at Palestina i det hele tatt vil ha OL, om de så fikk det?

Lenke til kommentar

Det er heller ingen teoretiske forskjeller mellom et menneske og en larve heller fordi begge er organismer, likevel er det to vidt forskjellige organismer.

 

Men seriøst, du kan heller starte en tråd om hvorfor Israel er med i Eurovision, finnes utallige flere argumenter for det.

 

@Notelitten: Tror du at Palestina i det hele tatt vil ha OL, om de så fikk det?

 

Det finnes flere under betegnelser for organisme, hvordan kan du sammenligne ordet med nasjoner? :hmm:

Selv om Israel befinner seg ikke i Europa er Israel hvert fall et land, det samme gjelder for Azerbajdsjan....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...