Gå til innhold

Spider-man tegneserie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Jeg er egentlig en god spider-man fan, men har beklageligvis lest for lite spider-man i min tid. Og jeg vil gjerne lese alt! :D Jeg vil helst begynne sånn noenlunde fra begy nnelsen. Så lurte på om jeg kunne få noe hjelp av en spider-man fan der ute hvis mulig. Eller bare en som kan det :p Også en bra plass å kjøpe det fra :) Hvis det er en her som kan spider-man så lurer jeg egentlig litt på hva som egentlig finnes inne i kroppen til Peter Parker. Så nettopp den nye filmen og var stor fornøyd. Men det virket ikke som han faktisk hadde "spindelvev" inne i kroppen. Er det slik han skal være. Jeg vet jo at han opprinnelig bruker de "web shooterene", men jeg trodde jo han hadde noe inni i seg også.

men uansett, setter pris på seriøse svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Spider-Man har originalt ikke noen organisk "web-shooter." Han har alltid brukt en syntetisk blanding, skutt fra en mekanisk greie festet på håndleddene hans. Kun i en liten periode, rett etter at Spider-Man kom ut i 2001, hadde han organiske "web-shooters." Dette ble omgjort etter et par år.

Logisk sett skulle han hatt organisk spindelvev, men da måtte det også kommet ut rumpa hans.

Endret av Dragen
Gjest Slettet-0BI3DS
Skrevet

Har også lyst til å lese Spider-Man serien, vil også begynne fra starten. Er man nødt til å bestille fra nett, eller er det noen butikker her i Oslo som har de?

• 2 uker senere...
Skrevet

Anbefaler å bare skaffe alt digital, kjøpte hele Ultimate Spider-Man serien og en del av de nyere Amazing Spider-Man for 1$ per stykk på comixology på noen av mandag og fredags salgene de har hver uke.

Leser alt på ipaden, evt andre tablets/mobiler eller websiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...