Gå til innhold

ABBs forsvarstale lekket på nett (youtube)


Woopfish

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg, som pårørende, er sterkt imot kringkastingsforbudet som ble lagt over store deler av rettsaken.

 

Jeg så mye av rettsaken, og jeg har ikke helt skjønnt hvorfor informasjonen skulle sensureres. Da det var ikke noe som var av så ile at det måtte legges kringkastingsforbud over det.

 

Jeg er av oppfattelsen at kringastingsforbudet bare har stimulert mer konspirasjonsteorier rundt det hele.

 

-frank

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det er for å nekte ABB det han ville ha mest, nemlig en talerstol. Og for å hindre at andre med samme skrudde tanker tror dem kan gjøre noe av det samme.

Problemet er at det han snakket om var ikke alvorlig nok til at det burde sensureres.

 

Og talerstolen fikk han uansett, om ikke direkte, så har alle som deler hans ideologi gått ut i media å sagt at de er enig i hans meninger men ikke handlinger for så å summere opp hva meningene er. Så katta er ute av sekken. Og til og med her inne finner vi folk som ikker bare er enig med meningene til ABB, men og handlingene, så det har ikke akkurat gjort noe bra å sensurere.

 

-frank

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva må man søke for å finne dette?

Siden det ikke er lov å lenke direkte til bla. piratmateriale på forumet, men det er lov å forklare hvordan en kan finne det.

 

Mediene gir alle tips/søkeord for å finne det. Mer skal vel ikke sies før man blir økset ned.

Endret av norskgoy
Lenke til kommentar

Hele rettsaken var en manipulert farse. Med bunnfalskt "hensyn til pårørende" ble alt tvert i mot sensurert og formet stikk i strid med de fleste pårørendes ønsker. Men viktigere var det at alt ble sensurert og formet stikk i strid med de prinsippene for åpenhet som burde gjelde.

 

Alt aktoratet med deres tvilsomme og ensomme første sakkyndige brydde seg om var å få Breivik stemplet som strafferettslig utilregnelig. De VIKTIGE sakene, som hans kontakter med andre, fór de med harelabb over. At mannen var tatt opp i Frimurerlosjen og hans aktiviteter der ble forbigått nesten i stillhet. At mannen er en glødende sionist med ditto kontakter ble forbigått i total stillhet.

 

Det er uansett viktig å huske på at de ENESTE som tjener på Breivik er de som vil knuse Europa og europeisk identitet med muslimer, de facto finansdiktatur fra Bryssel og bakenforliggende USA-hegemoni. Kort sagt: jødiske organisasjoner i USA og Israel.

Endret av PeterB
Lenke til kommentar

Jeg, som pårørende, er sterkt imot kringkastingsforbudet som ble lagt over store deler av rettsaken.

 

Jeg så mye av rettsaken, og jeg har ikke helt skjønnt hvorfor informasjonen skulle sensureres. Da det var ikke noe som var av så ile at det måtte legges kringkastingsforbud over det.

 

Jeg er av oppfattelsen at kringastingsforbudet bare har stimulert mer konspirasjonsteorier rundt det hele.

 

-frank

For en gangs skyld er jeg veldig enig med deg. Sensur hører ikke hjemme noe sted.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...