Gå til innhold

[Løst] Hvordan får jeg pirate-versjon av W7?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Moderatormelding

Jeg ser vi har fått inn noen rapporter angående denne tråden. Jeg ønsker å informere om at det ikke er noe galt med spørsmålet i seg selv - det er ingen lov eller retningslinje som forbyr trådstarter å stille slike spørsmål.

Det er heller ikke forbudt å besvare spørsmålet til trådstarter, eller komme med fullgode alternativer.

Med det sagt, er det ikke tillat å poste klikkbare linker direkte til materiale som bryter mot opphavsrettighet. Ei heller er det tillatt å laste opp slik materiale her i forumet eller på PM.



Mvh. r2d290
-Forumveileder Endret av r2d290 waits for Obi-Wan
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Microsoft Windows 7 er gratis å laste ned.

Installasjonen spør om lisensnøkkel. Men i motsetning til Windows XP, kan du faktisk trykke Skip.

Jeg tuller ikke. Du kan hoppe over registreringen, helt lovlig!

 

Den vil mase, dog.

 

Etter en måned begynner den med restriksjoner.

Restriksjonene er at du bare får bruke maskinen i 2 timer før den rebooter, og at du får et brukergrensesnitt som likner på Windows 98.

 

Enten taster du inn en gyldig lisensnøkkel, eller du taster inn "rearm"-kommandoen før måneden er omme. (google Windows 7 rearm.)

 

Rearm funker bare 2 ganger.

Du får bruke uregistrert Windows 7 max. 3 måneder, før de irriterende restriksjonene er uunngåelige.

 

Men på 3 måneder klarer du sikkert å hoste opp de pengene det koster.

Alternativet er piratkopiering, men det får du ikke hjelp til her på forumet.

 

 

 

 

 

EDIT:

Denne tråden startet jeg da jeg ved et uhell hadde slettet Windows fullstendig, og trengte hjelp til å erstatte det:

http://www.diskusjon...

 

I mitt tilfelle hadde jeg gyldig lisensnøkkel på klistermerket under laptopen. Du har ikke gyldig lisensnøkkel (ennå).

Men linken inneholder link til nedlastning og instruksjoner for installasjon.

 

 

Lykke til!

 

PS.

Jeg vil fraråde deg å laste ned noe som helst fra piratbukta. Du vet aldri om det er virus med i pakken.

Linken min gir ren Windows uten tull.

Endret av Mannen med ljåen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tull?

 

Jeg lånte win7 dvd av brodern, hadde ikke key. Brukte den vel uregistrert i nærmere et og et halvt år uten noen fæle restriksjoner what so ever.

Det eneste er at man etterhvert ikke kan ha bakrunn, da den fjerner seg etter hver reboot, samtidig som at windows begynner å mase om registrering hvert 15min etterhvert. Noe som er irriterende når man gamer. (den legger ned spillet da meldingen kommer).

Lenke til kommentar

Om man skriver inn en random "funnet på internett nøkkel" mener jeg å huske at man kan bruke den videre uten resteksjoner, dog man mister nok mulig for noe oppdateringer, samt noe spam.

 

Så det er ev en mulighet.

 

Når det er sagt er Oprativsystemet det viktigste på PC-en, og det er bedre å legge 500kr i det en 500kr i et spill eller et program.

Lenke til kommentar

Det kan stemme at den godtar "hva som helst" i feltet for lisensnøkkel.

 

Jeg trodde jeg skrev riktig lisensnøkkel, og Windows protesterte ikke umiddelbart.

Men et par dager senere påstod den at nøkkelen var ugyldig.

 

Det viste seg at det stod 0 (null) på klistermerket, men jeg tastet O (Oscar) i tekstfeltet.

 

Jeg trodde alt var i orden, men den gav feilmelding et par dager senere.

Da tastet jeg inn lisensnøkkelen på ny. Denne gangen stemte det.

Lenke til kommentar

1. Last ned lovlig fra microsoft.com sine servere: Google -> Official Windows 7 SP1 ISO Image Downloads

2. Installer uten lisensnøkkel

3. Last ned windows loader og kjør dette: Du finner det på Google -> Windows Loader -> mydigitallife forumet

Lenke til kommentar

Er spørsmålet en spøk ? Siden du spør her har du jo Internett ?

 

Om du ikke skal bruke PCen til spill vil jeg heller anbefale å bruke Linux, Ubuntu, Linux Mint, PinguyOS er alle veldig bra og passer 90% av PCer uten noe tilpassinger.

 

Når det er sagt, når en ser hva Bill bruker overskuddet i MS til er min personelige mening at INGEN burde ha dårlig samvittighet for å bruke kopiert Windows.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når det er sagt, når en ser hva Bill bruker overskuddet i MS til er min personelige mening at INGEN burde ha dårlig samvittighet for å bruke kopiert Windows.

 

Du er en forferdelig person.

Om mitt standpunkt om at alle skal ha de like bra uansett hvor fattig (eller rik) de måtte være gjør meg til en forferdelig person, så OK.

Dette graver litt i overflaten angående hva jeg mener : http://www.naturalnews.com/029911_vaccines_Bill_Gates.html

Lenke til kommentar

Når det er sagt, når en ser hva Bill bruker overskuddet i MS til er min personelige mening at INGEN burde ha dårlig samvittighet for å bruke kopiert Windows.

 

Du er en forferdelig person.

Om mitt standpunkt om at alle skal ha de like bra uansett hvor fattig (eller rik) de måtte være gjør meg til en forferdelig person, så OK.

Dette graver litt i overflaten angående hva jeg mener : http://www.naturalne...Bill_Gates.html

 

Du er en vaksinemotstander, og du liker ikke at Bill Gates gir bort pengene sine til veldedighet?

Lenke til kommentar

Dersom morten_b hadde sett hele opptredenen i kontekst, hadde han sett at Bill Gates snakker om å redusere befolkningsvekst gjennom å gi mennesker i den tredje verden enklere tilgang på, og bedre vaksiner, og dermed redusere deres nåværende opplevde behov for å sette enorme antall barn til verden for å bøte på den store barnedødeligheten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...