Gå til innhold

Nå blir det billigere ØL!!


Jattajatta

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nei, men når ølet koster 10kr drikker jeg hva det skal være.. er fattig student..  :)

 

Grans på Rema1000 på Nenset her i Skien koster Grans pilsen 10 eller 10.50. Den skal visst værra helt ok i smak, men handler aldri der da pils er på paller og ikke i kjøla.

 

dei har litt pils i kjølen på rema... men hva er problemet anyways, du kan jo kjøpe dagen før eller tidli på dagen så har du det i kjølen heime! dei er jo ikkje skikkeli kalde i kjølen på butikken heller...

Lenke til kommentar

Frp-formannen vil legge ned Vinmonopolet, og la butikkene selge vin og sprit.

 

- De som jobber i kassa på Rema og Rimi, er like gode til å undersøke alderen på dem som kjøper, som de er på Vinmonopolet, sier Hagen.

 

Det er jeg HELT enig i, her nede i hellas selger de sprit for 50kr literen i hver eneste butikk!

og jeg ser ferre drita folk paa byen her enn jeg gj0r hjemme, og de jeg ser er iallefall ikke innf0dte!

Lenke til kommentar
Så om dette på nyhetene igår, 0.33L Tuborg til 10.50kr på vestlandet.. Er dette landsdekkende?

Så er da ikke Tuborg så godt at det gjør noe heller da...

 

Tuborg er ikke noe gale det da. Jeg kan fint drikke det ,men det finner jo selvfølgelig bedre øl. Men for og sitere en ting som ble sagt når jeg viste linken til noen folk: Når man er full merker man ingenting..

 

Men det beste er jo og ta seg en IIIISkalt øl og slappe av.. Eller og pilse som vi kaller det ;)

Lenke til kommentar
Frp-formannen vil legge ned Vinmonopolet, og la butikkene selge vin og sprit.

 

- De som jobber i kassa på Rema og Rimi, er like gode til å undersøke alderen på dem som kjøper, som de er på Vinmonopolet, sier Hagen.

 

Det er jeg HELT enig i, her nede i hellas selger de sprit for 50kr literen i hver eneste butikk!

og jeg ser ferre drita folk paa byen her enn jeg gj0r hjemme, og de jeg ser er iallefall ikke innf0dte!

 

Men så har de en helt annen drikkekultur da. Og de i butikkene er IKKE like flinke til å sjekke legg som de på polet.

 

Dessuten, all forskning tilsier at økt tilgang fører til økt misbruk.

Lenke til kommentar
Flytt til Rogaland. Der er nå ølprisen på 10,- pr flaske.

De har satt ned prisen pr flaske med hele 5 kr :D :D

 

Dette gjelder (Tou, Ein Te! og Tuborg) så vidt jeg vet :D

 

Bor også i Stavanger (men er ikke derfra). Tou syntes jeg ikke noe om, Tuborg smaker litt mishandla Carslberg og Ein Te! har jeg ikke prøvd. Er den fin?

 

Dessuten, all forskning tilsier at økt tilgang fører til økt misbruk.

 

Dette har litt med holdninger og kultur å gjøre samt at økt tilgang fører til økt bruk på statistikken, ja. Men jeg tror ikke det totale forbruket (lovlig + ulovlig) øker så veldig mye. Se f.eks. på den såkalte "rusbrusen"; jeg tror det selges mye mer fordi folk heller vil ha skikkelige saker fram for HB/smuglersaker + blandevann. Evt. økt bruk er nok bare i en periode til det stabiliseres til et normalnivå igjen. Og vi drikker MYE brus her i landet sammenligna med andre land. Er det tilfeldig? Om det er så mye usunnere med en pils til maten enn cola, tviler jeg på...

 

Ellers: Velkommen til billigere øl! Håper dette gjelder på utestedene også etterhvert (dyre Stavanger. "Billige" Folken og Checkpoint selger 0,4 til 48,- = 60,-/0,5)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...