Gå til innhold

Fantasy Premier League 2012/2013


Maefteda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du må kjøpe en erstatter. Hvis alle på benken din er skada og du allerede har brukt om en free transfer, så ville jeg ha gjort det nå, selv om det innebærer at du får -4 poeng. Altså, hvor mye får du for ham? 9? 9,5? Til den prisen kan du kjøpe en midtbanespiller som får mer enn 4 poeng denne runden (alternativet er jo å få null poeng?).

Lenke til kommentar

Jeg kan visstnok ikke gjøre noen endringer siden jeg har fire ManU spillere... (pga. Van Persies overgang). Jaja. Ferdinand og Van der Vaart ut, Ivanovic og Michu inn.

 

Da må du nok rette opp i det før eller siden uansett. Anbefaler deg å gjøre det nå. Og ja, hvorfor i all verden har du ferdinand som er skada? Ivanovic inn? Han spiller jo ikke denne runden. Finnes andre valg som er gode på lang sikt også.

Lenke til kommentar

Sykt at over 40 % av alle FPL-spillere har Tevez på laga sine. Han ble virkelig undervurdert ved sesongstart. Men det er klart, skaden på Aguero har gitt ham litt ekstra spilletid som han trolig ikke ville fått ellers. Noen her som ikke hadde han som kaptein denne runden?

 

Ettersom alle andre hadde han som kaptein valgte jeg å sette min lit til at Ben Arfa varter opp med magi i morgen.

Lenke til kommentar

Byttet han inn for Rooney før runden. Har såpass med penger tilgode at jeg får inn Michu og Hazard før neste runde.

 

Hvis du uansett skal gjøre ekstrabytter eller har bytter til gode, så hadde jeg kjøpt hazard så fort som mulig. Han øker helt sinnsykt fort (seinest i natt). Michu også.

Endret av Urmaker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...