Gå til innhold

Fantasy Premier League 2012/2013

Maefteda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, men lite å gjøre når en blir solgt til et annet lag. Skal du da bytte ut en av spillerne fra det laget må du gjøre to bytter om du skal ha inn en ny fra samme lag.

Skrevet (endret)

Kjører ny taktikk i år. Ha flest mulig lag representert. Tidligere har jeg ofte endt med 14 spillere fra 6 forskjellige lag. I år har jeg 15 fra 10 lag (3 Liverpool, 2 Newcastle og 10 fra div annet).

Edit: 3 Liverpool-spillere i åpningsrunden mot Brom, herunder 2 angripere (Suarez/Borini) og Agger i forsvar. Satser hardt på storseier :D

Endret av Leo_Khenir
Skrevet

Funker dårlig. Kommer uker der du har skader på toppspillere, evt. at de mindre gode i startelleveren spiller vanskelig bortekamper. Laget ditt bør være godt jevnt over.

Skrevet

Får se om jeg slenger meg på. Når det går over såpass lang tid pleier jeg å miste interessen, men hadde vært spennende å se hvordan det går over en hel sesong, spesielt når man ser hvordan jeg gjorde det i EM Fantasy manager. Mama.

Skrevet

Skjer med portfolio greiene da? 1 poeng ekstra for hvert 0.1% verdien på portfolioen stiger. Synes de kunne spart seg for denne delen. Hatt den seperat iallefall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...