Gå til innhold

Bør Norge utvise romfolket som slår seg til på Årvoll, og evt. hvorfor/hvorfor ikke?


La romfolket bli?  

94 stemmer

  1. 1. Burde romfolket som oppholder seg på Årvoll utvises av landet?

    • Ja!
      82
    • Nei!
      14


Anbefalte innlegg

Nå har nordmenn allerede begynt å gi dem vann, dyner og annen luksus. Hva skjer nå da tullinger? Jo, det kommer flere. Få faenskapet ut herfra!!!

Dessverre ser det slik ut, ja...

 

http://www.tv2.no/nyheter/innenriks/-flere-romfolk-paa-vei-til-norge-3834798.html

 

Synd vi ikke får kastet de ut... De er her bare på grunn av pengene våre. De er bare utelukkende ute etter å ta penger og andre verdier fra oss...Både ved tigging og ved vinningskriminalitet....

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rart ...........

 

Tenk at noen av Europas fattige velger nettopp mor Norge som sitt oppholdssted....

 

Rart - fordi Norge sammen med Sveits er de to dessidert dyreste landene i Europa.

 

Ergo skulle det være vanskeligere for å skaffe seg nok til livsopphold etc her enn hva en må i de andre rimeligere landa.

Selv om det muligens er mere penger i henda på innbyggere her hjemme.

 

Men - ikke så farlig så lenge de ikke "camper" utenfor mitt hus eller plen.

 

Aller helst vil jeg - som de fleste andre - at det ikke er min velstand ( som kan diskuteres ) dette går utover - men heller din velstand.

 

Vel så lenge det ikke koster dem noe eller er dem til last.

 

Så lenge en selv ikke får slike i fanget, men at de heller blir plassert i andre fang så kan en gjerne selv være såååå forståelsesfull for disses problemer - desto mindre forståelsesfulle for de som føler problemene.

 

Disse må jo være rasister ikke sant?

 

Ikke er det nevnt hudfarge, knapt religionsutøvelse hvis disse har dèt.

 

Men rasist er en hvis en ikke vil bli stjålet fra eller tråkke i avføring etc.

 

 

Jeg selv er så gammel at jeg husker når Sigøynere, fark, og fanter kom hver sommer hit på 50 og 60-tallet.

 

Var stort sett bare kvinner og unger hjemme, menn var enten sjømenn eller borte som fiskere.

Klær ble hentet inn fra snorer, alt løst ble hentet inn også unger.

Dører ble låst og boltet.

 

 

På 80-tallet var det på nytt flere av disse som reiste rundt i min hjemkommune i de største BMW og Mercedeser.

 

En av Mercedesene hadde ett dårlig eksosanlegg, kommunens sosialkontor betalte over kr 8.000,- for reparasjon av dette i håp om at disse skulle dra videre.

Var mye lokal aviskriverier om dette først på 80-tallet.

 

Min eneste opplevelse angående knivkamp var også en episode der to menn av disse farende braket sammen på 70-tallet.

Endte med at den ene av dem ble knivstukket i ryggen rett foran meg og en rekke andre tilskuere i en mindre by.

 

Nå tror jeg ikke Sigøynere er disponert for latskap.

Tror nok de som skal leve av tigging må jobbe for dèt.

 

Desto verre er det med uærlighet, særlig når det gjelder tyverier og forståelse av hva som er mitt og ditt.

 

Integrering - at noen for alltid lar seg integrere tror jeg lite på.

 

Fra tid til annen kommer det en tid da enkelte ( av en eller annen grunn ) søker sine røtter.

 

Enten han er en Nordmann født og oppvokst i Norge, Araber / Muslim eller Sigøyner.

 

Har flere her som søker "røtter" for 100-vis av år tilbake, noen til "røtter" fra nyere tid.

A.B.B var vel en av dem.

 

Jeg er 100% sikker på at en muslim født og oppvokst i Norge eller f.eks. England - kan søke mot terrorisme av diverse årsaker.

 

Selv om denne aldri har vært ute av sitt land der han/hun ble født og oppvokst i.

Kan være flere grunner for dette - man mener "sitt" folk og religion bli utnyttet av f.eks. vesten.

 

Man kommer ikke selv noen vei i sitt "nye" land, f.eks. i skole, jobb osv.

Selv om en er født og oppvokst i ett land - kjenner man seg ikke hjemme og søker til de mere radikale.

 

 

Dette vil jeg også tro gjelder for Sigøynere - er ingenting for at de ikke skal kunne gå skole og bli bofaste.

Spørsmålet er om dette "ligger inne for dem", og om det er dette de egentlig vil?

 

Jeg tror det ikke.

 

Selv om det er trasig i enkelte europeiske land nå, så har det ikke alltid vært slik.

Allikevel har disse sigøynere, rom-folk osv. hold på sin levemåte.

Endret av Vårbris
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det er ikke sikkert det hjelper så mye om myndighetene prøver og legge ting til rette for dem, hvis de blir møtt med trakassering og mobbing. Jeg tror eventuelle genetiske forskjeller på ulike reisende befolkningsgrupper i Romania som går på personlighet og det som finnes hos nordmenn er ikke eksisterende.

Endret av festen
Lenke til kommentar

Kjenner det koker når jeg leser om denne saken. JA, de skal ut av landet! Hvorfor? Jo, ganske enkelt fordi de ikke oppfyller EØS-kravene om selvforsørgelse. I tillegg forsøpler de og enkelte av dem begår også kriminelle handlinger. Tross dette lar vi dem forbli, kanskje ikke så overraskende med den sittende regjeringen. Trist å se hvor ufattelige naive mange av oss i Norge som tror at dette landet kan fungere som et slags ''Europas Nav-kontor''. Så tidligere idag et intervju med en av mennene i leieren som hadde snakket med flere av vennene sine spredt rundt i Europa og som uttalte at de ville komme til Norge når han hørte hvor fint det var.

 

Ser forøvrig at mange av de som er for at romfolket skal bli trekker fram rasisme-kortet og stiller spørsmålstegn ved hvor det er blitt av medmenneske i oss. Selv ble jeg ikke akkurat mindre forbanna da jeg så, Jens uttale seg om dette og hvor han dro fram ''22.juli lærte oss...''. Igjen viser dette bare hvor utrolig naive vi er og at vår kjære statsminister lever i sin egne lille boble. Det skal også sies at det å trekke inn 22.juli som var en nasjonal tragedie blir å falle helt ut av emnet og har ikke noe med saken å gjøre. Ser frem til neste valg jeg! :)

Endret av DeadmauS
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Kjenner det koker når jeg leser om denne saken. JA, de skal ut av landet! Hvorfor? Jo, ganske enkelt fordi EØS-kravene om selvforsørgelse. I tillegg forsøpler de og enkelte av dem begår også kriminelle handlinger. Tross dette lar vi dem forbli, kanskje ikke så overraskende med den sittende regjeringen. Trist å se hvor ufattelige naive mange av oss i Norge som tror at dette landet kan fungere som et slags ''Europas Nav-kontor''. Så tidligere idag et intervju med en av mennene i leieren som hadde snakket med flere av vennene sine spredt rundt i Europa og som uttalte at de ville komme til Norge når han hørte hvor fint det var.

 

Ser forøvrig at mange av de som er for at romfolket skal bli trekker fram rasisme-kortet og stiller spørsmålstegn ved hvor det er blitt av medmenneske i oss. Selv ble jeg ikke akkurat mindre forbanna da jeg så, Jens uttale seg om dette og hvor han dro fram ''22.juli lærte oss...''. Igjen viser dette bare hvor utrolig naive vi er og at vår kjære statsminister lever i sin egne lille boble. Det skal også sies at det å trekke inn 22.juli som var en nasjonal tragedie blir å falle helt ut av emnet og har ikke noe med saken å gjøre. Ser frem til neste valg jeg! :)

Jeg var så dum at jeg stemte på Arbeiderpartiet sist stortingsvalg :S.... Det skal aldri gjenta seg!! Jeg lover... Jeg hadde bare ikke satt meg så alt for godt inn i politikken den gang...

 

Stemmer på Venstre nå, og satser på/håper at Erna blir statsminister! Da blir det nok andre boller ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, vi skal ikke utvise romfolkene. Selvfølgelig skal de få bli her og det er spessielt at ingen ser nytte i dem.

 

Jeg vil mye heller ha fredlige romfolk enn late afrikanere og sinte muslimer som oppfører seg som aper.

 

Romfolk er sigøynere. De reiser rundt hele året. De er i Norge om sommeren og de færreste er her hele året. De er reisende folk som kan ta strøjobber rundt om. Det er bruk for mye hjelp rundt om kring og som belønning trenger de ikke mer enn maten og litt bensinpenger. Stort mer vil dem ikke ha.

 

De samler ting som folk kaster. De samler flasker for å få ekstra penger. Det er en grunn til at de er i byen og Oslo og det er fordi det er best tilgang til å skaffe seg det de trenger. Det lille de har her i Norge er bedre enn det lille dem har i Romania.

 

De har jo vært i Oslo flere år på rad så hvorfor skal det plutselig bli et problem at de er der i 2012?

 

Hvorfor kan ikke vanskeligstilte folk få bedre muligheter?

 

Det hadde ikke vært så vanskelig å innføre noen ordninger for vanskeligstilte slik at de fikk mulighet til å jobbe seg opp og samtidig se en ende.

 

Østeuropeere som kommer til Norge som også stjeler er de verste. De kjører rundt og stjeler i nabolagene om sommeren. Det gjør ikke romfolket.

 

Andre innvandrere som raner og voldtar nordmenn og gjør som de vil er mye verre enn romfolket.

 

Jeg synes at romfolket skal bli og vi skal sørge for at de får alt de trenger av jobb og bolig. Jeg syns at romfolket er de som er minst til bry og oppfører seg best. Når dem ikke har det dem trenger og når det blir nød så er det klart at de stjeler og det vil alle i lignende situasjoner ende opp med å gjøre. Det er folk som strekker seg langt.

 

Romfolket er bedre enn mye annet. Det er mange romdamer som er veldig vakre. Innvandrerkvinner generelt er lite attraktive i mine øyne men romkvinner kan være pene.

Endret av Hexafix
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, vi skal ikke utvise romfolkene. Selvfølgelig skal de få bli her og det er spessielt at ingen ser nytte i dem.

 

Jeg vil mye heller ha fredlige romfolk enn late afrikanere og sinte muslimer som oppfører seg som aper.

 

Romfolk er sigøynere. De reiser rundt hele året. De er i Norge om sommeren og de færreste er her hele året. De er reisende folk som kan ta strøjobber rundt om. Det er bruk for mye hjelp rundt om kring og som belønning trenger de ikke mer enn maten og litt bensinpenger. Stort mer vil dem ikke ha.

 

De samler ting som folk kaster. De samler flasker for å få ekstra penger. Det er en grunn til at de er i byen og Oslo og det er fordi det er best tilgang til å skaffe seg det de trenger. Det lille de har her i Norge er bedre enn det lille dem har i Romania.

 

De har jo vært i Oslo flere år på rad så hvorfor skal det plutselig bli et problem at de er der i 2012?

 

Hvorfor kan ikke vanskeligstilte folk få bedre muligheter?

 

Det hadde ikke vært så vanskelig å innføre noen ordninger for vanskeligstilte slik at de fikk mulighet til å jobbe seg opp og samtidig se en ende.

 

Østeuropeere som kommer til Norge som også stjeler er de verste. De kjører rundt og stjeler i nabolagene om sommeren. Det gjør ikke romfolket.

 

Andre innvandrere som raner og voldtar nordmenn og gjør som de vil er mye verre enn romfolket.

 

Jeg synes at romfolket skal bli og vi skal sørge for at de får alt de trenger av jobb og bolig. Jeg syns at romfolket er de som er minst til bry og oppfører seg best. Når dem ikke har det dem trenger og når det blir nød så er det klart at de stjeler og det vil alle i lignende situasjoner ende opp med å gjøre. Det er folk som strekker seg langt.

 

Romfolket er bedre enn mye annet. Det er mange romdamer som er veldig vakre. Innvandrerkvinner generelt er lite attraktive i mine øyne men romkvinner kan være pene.

Virkelig? Er du så naiv? Som tror at romfolket kun er fredelig og kun vil ha en jobb slik at de kan få mat og bensin? Det er ikke til å legge skjul på at mange av dem begår kriminalitet og forsøpler byen vår. I tillegg er det mange av dem som tigger og tror du dette er et positivt syn for turistene våre og byens mange innbyggere? Du nevner også at de kan få seg ''strøjobber'' rundt om, men har du tenkt på at de da også trenger en bolig og at de også får krav på trygdeytelsene våre? Tror du ikke da mange av dem vil utnytte dette systemet? Jeg personlig nekter å betale skatt til dette når vi ikke engang klarer å ta hånd om våre egne engang. Men for all del, synes du synd på dem kan du jo invitere dem hjem til deg, spør Jensemann også, han vil jo være et medmenneske så han kan jo dele statsministerboligen sin. Når det gjelder resten av innlegget ditt er det så offtopic at .. ja..

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kjenner det koker når jeg leser om denne saken. JA, de skal ut av landet! Hvorfor? Jo, ganske enkelt fordi EØS-kravene om selvforsørgelse. I tillegg forsøpler de og enkelte av dem begår også kriminelle handlinger. Tross dette lar vi dem forbli, kanskje ikke så overraskende med den sittende regjeringen. Trist å se hvor ufattelige naive mange av oss i Norge som tror at dette landet kan fungere som et slags ''Europas Nav-kontor''. Så tidligere idag et intervju med en av mennene i leieren som hadde snakket med flere av vennene sine spredt rundt i Europa og som uttalte at de ville komme til Norge når han hørte hvor fint det var.

 

Ser forøvrig at mange av de som er for at romfolket skal bli trekker fram rasisme-kortet og stiller spørsmålstegn ved hvor det er blitt av medmenneske i oss. Selv ble jeg ikke akkurat mindre forbanna da jeg så, Jens uttale seg om dette og hvor han dro fram ''22.juli lærte oss...''. Igjen viser dette bare hvor utrolig naive vi er og at vår kjære statsminister lever i sin egne lille boble. Det skal også sies at det å trekke inn 22.juli som var en nasjonal tragedie blir å falle helt ut av emnet og har ikke noe med saken å gjøre. Ser frem til neste valg jeg! :)

Jeg var så dum at jeg stemte på Arbeiderpartiet sist stortingsvalg :S.... Det skal aldri gjenta seg!! Jeg lover... Jeg hadde bare ikke satt meg så alt for godt inn i politikken den gang...

 

Stemmer på Venstre nå, og satser på/håper at Erna blir statsminister! Da blir det nok andre boller ;)

Er du ironisk, eller rav hakkende gal?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, vi skal ikke utvise romfolkene. Selvfølgelig skal de få bli her og det er spessielt at ingen ser nytte i dem.

 

Jeg vil mye heller ha fredlige romfolk enn late afrikanere og sinte muslimer som oppfører seg som aper.

 

Romfolk er sigøynere. De reiser rundt hele året. De er i Norge om sommeren og de færreste er her hele året. De er reisende folk som kan ta strøjobber rundt om. Det er bruk for mye hjelp rundt om kring og som belønning trenger de ikke mer enn maten og litt bensinpenger. Stort mer vil dem ikke ha.

 

De samler ting som folk kaster. De samler flasker for å få ekstra penger. Det er en grunn til at de er i byen og Oslo og det er fordi det er best tilgang til å skaffe seg det de trenger. Det lille de har her i Norge er bedre enn det lille dem har i Romania.

 

De har jo vært i Oslo flere år på rad så hvorfor skal det plutselig bli et problem at de er der i 2012?

 

Hvorfor kan ikke vanskeligstilte folk få bedre muligheter?

 

Det hadde ikke vært så vanskelig å innføre noen ordninger for vanskeligstilte slik at de fikk mulighet til å jobbe seg opp og samtidig se en ende.

 

Østeuropeere som kommer til Norge som også stjeler er de verste. De kjører rundt og stjeler i nabolagene om sommeren. Det gjør ikke romfolket.

 

Andre innvandrere som raner og voldtar nordmenn og gjør som de vil er mye verre enn romfolket.

 

Jeg synes at romfolket skal bli og vi skal sørge for at de får alt de trenger av jobb og bolig. Jeg syns at romfolket er de som er minst til bry og oppfører seg best. Når dem ikke har det dem trenger og når det blir nød så er det klart at de stjeler og det vil alle i lignende situasjoner ende opp med å gjøre. Det er folk som strekker seg langt.

 

Romfolket er bedre enn mye annet. Det er mange romdamer som er veldig vakre. Innvandrerkvinner generelt er lite attraktive i mine øyne men romkvinner kan være pene.

Virkelig? Er du så naiv? Som tror at romfolket kun er fredelig og kun vil ha en jobb slik at de kan få mat og bensin? Det er ikke til å legge skjul på at mange av dem begår kriminalitet og forsøpler byen vår. I tillegg er det mange av dem som tigger og tror du dette er et positivt syn for turistene våre og byens mange innbyggere? Du nevner også at de kan få seg ''strøjobber'' rundt om, men har du tenkt på at de da også trenger en bolig og at de også får krav på trygdeytelsene våre? Tror du ikke da mange av dem vil utnytte dette systemet? Jeg personlig nekter å betale skatt til dette når vi ikke engang klarer å ta hånd om våre egne engang. Men for all del, synes du synd på dem kan du jo invitere dem hjem til deg, spør Jensemann også, han vil jo være et medmenneske så han kan jo dele statsministerboligen sin. Når det gjelder resten av innlegget ditt er det så offtopic at .. ja..

Jeg er ikke naiv men det er du som er enfoldig.

 

Jeg bor ikke i Oslo lenger og det er jeg glad for. Men jeg har slekt i Drammen og da er jeg ofte i Oslo. Jeg har vært mye i Oslo og romfolket er de som skaper minst bry av hissige utlendinger og narkomaner.

 

Det er ikke mange turister som kommer til Norge for å feriere i Oslo. De kommer for å se Norsk natur. Men det er mange som reiser gjennom Oslo. En annen ting er at Årvoll ligger langt utenfor turistområdet. Dette er problemer som politiet bruker resurser på hvert år. De har jo tydelig ingen løsning på problemene i sentrum. Hovedturistene som kommer til Oslo er folk som kommer gjennom hele året for shopping og storbyferie så da er det rart at det kun er på sommeren at politiet aksjonerer. Er det fordi dem syns det er kaldt å være ute om vinteren? Du syns sikkert at det er helt jævlig å fryse i 5 minutter om vintern så da kan du tenke på hvilke lidelser mange folk må gå igjennom. Du syns sikkert at det er helt jævlig å være sulten i 5 minutter. Prøv å frys ute i noen dager og prøv å ikke spis noe mer enn det kan kjøpe for flaskene du klarer å samle. Gjør det i 2-3 uker. Da får du erfaring og da lærer du mer om deg selv.

 

Du vil ikke betale skatt for at romfolk skal få trygdeytelser? Er du ikke klar over at det utgjør noen få øre av skatten din og hvor mye av skatten din du ikke får tilbake. Norge er et velferdsland og hvis du ikke liker det så kan du flytte. Det er derfor du alltid er sikret i Norge.

 

Jeg er sikker på at det er ting som plager deg mye mer enn romfolket. Og at du ikke vil merke så mye av dem. Som sagt så stjeler folk hvis dem er i nød. Andre utlendinger stjeler ofte fordi dem vil ha mer og bader i luksus.

 

Dessuten så er Oslo en stygg og møkkete by i fra før så det kan vel ikke bli verre.

 

Men du syns vel at det er greit med afrikanere og muslimer som kommer til Norge og sender penger hjem og driver med hvitvasking og mafiavirksomhet.

 

Jeg vil heller ha romfolk. Send tilbake afrikanere og østeuropeere og få romfolket til å bli integrerte i Norge.

 

Det er lett å se at dette er fattige mennesker. De ruser seg ikke, de stjeler litt for å få dekke nødvendige behov.

 

Så hva er det store problemet ditt? Dersom du ikke liker Oslo så går Norge lenger enn til sinsenkrysset. Det er du som velger å bo i Oslo men du sier vel fortsatt at folk i nød velger det selv. Jeg blir så forbanna på sånne som deg.

Lenke til kommentar

Kjenner det koker når jeg leser om denne saken. JA, de skal ut av landet! Hvorfor? Jo, ganske enkelt fordi EØS-kravene om selvforsørgelse. I tillegg forsøpler de og enkelte av dem begår også kriminelle handlinger. Tross dette lar vi dem forbli, kanskje ikke så overraskende med den sittende regjeringen. Trist å se hvor ufattelige naive mange av oss i Norge som tror at dette landet kan fungere som et slags ''Europas Nav-kontor''. Så tidligere idag et intervju med en av mennene i leieren som hadde snakket med flere av vennene sine spredt rundt i Europa og som uttalte at de ville komme til Norge når han hørte hvor fint det var.

 

Ser forøvrig at mange av de som er for at romfolket skal bli trekker fram rasisme-kortet og stiller spørsmålstegn ved hvor det er blitt av medmenneske i oss. Selv ble jeg ikke akkurat mindre forbanna da jeg så, Jens uttale seg om dette og hvor han dro fram ''22.juli lærte oss...''. Igjen viser dette bare hvor utrolig naive vi er og at vår kjære statsminister lever i sin egne lille boble. Det skal også sies at det å trekke inn 22.juli som var en nasjonal tragedie blir å falle helt ut av emnet og har ikke noe med saken å gjøre. Ser frem til neste valg jeg! :)

Jeg var så dum at jeg stemte på Arbeiderpartiet sist stortingsvalg :S.... Det skal aldri gjenta seg!! Jeg lover... Jeg hadde bare ikke satt meg så alt for godt inn i politikken den gang...

 

Stemmer på Venstre nå, og satser på/håper at Erna blir statsminister! Da blir det nok andre boller ;)

Er du ironisk, eller rav hakkende gal?

Nei. Ikke ironisk. Hakkende gal???

 

Høyre / mini-AP

Øh.... Du har jo forstått det...
Lenke til kommentar

HVA ER DET STORE PROBLEMET TIL DERE SOM IKKE ØNSKER ROMFOLKET?

 

Det er dere som velger å bo i Oslo så da får dere også ta de utfordringene dere får og la de få være i byen. Oslo er ikke så veldig vakker i fra før.

 

Jeg vil heller være omgitt av fredlige rolige romfolk enn sinte muslimer og afrikanere som svindler det norske folk og stjeler i stor stil. Romfolket stjeler ikke så lenge de har alt de trenger. Det vil si at de har mat, drikke og toalett. De går bare å nasker litt og får de muligheten så tar de en lommebok fra en eller annen tulling.

 

De verste er uansett øst eurpeere som kommer bevisst for å stjele ford idem vil ha mer. Det er folk ikke trenger noe mer.

 

Jeg syns at romfolket er av de bedre folkeslagene vi kan ta inn. Heller romfolk som nabo enn en gjeng med sinte muslimer og afrikanere.

 

Det er ikke naivt av meg å tenke slik.

 

Romfolket er de som er til minst bry for oss.

 

Selv om noen

Lenke til kommentar

Nei, vi skal ikke utvise romfolkene. Selvfølgelig skal de få bli her og det er spessielt at ingen ser nytte i dem.

 

Jeg vil mye heller ha fredlige romfolk enn late afrikanere og sinte muslimer som oppfører seg som aper.

 

 

 

Du er direkte en stor fjott! Vi trenger ikke romfolket de jobber ikke! muslimer og afrikanere jobber ifertfall, jeg er personlig imot all innvandring av ikke scandinaviske, men så lenge den norske befolkning ikke føder nok barn til og opprettholde landet så har vi jo ikke så mye valg....

Lenke til kommentar

HVA ER DET STORE PROBLEMET TIL DERE SOM IKKE ØNSKER ROMFOLKET?

 

Det er dere som velger å bo i Oslo så da får dere også ta de utfordringene dere får og la de få være i byen. Oslo er ikke så veldig vakker i fra før.

 

Jeg vil heller være omgitt av fredlige rolige romfolk enn sinte muslimer og afrikanere som svindler det norske folk og stjeler i stor stil. Romfolket stjeler ikke så lenge de har alt de trenger. Det vil si at de har mat, drikke og toalett. De går bare å nasker litt og får de muligheten så tar de en lommebok fra en eller annen tulling.

 

De verste er uansett øst eurpeere som kommer bevisst for å stjele ford idem vil ha mer. Det er folk ikke trenger noe mer.

 

Jeg syns at romfolket er av de bedre folkeslagene vi kan ta inn. Heller romfolk som nabo enn en gjeng med sinte muslimer og afrikanere.

 

Det er ikke naivt av meg å tenke slik.

 

Romfolket er de som er til minst bry for oss.

 

Selv om noen

 

Jaja er helt enig i at muslimer og afrikanere er helt tullete, det er jo bare å se til USA nesten bare sorte i fengslene de vil rett og slett ikke jobbe, jeg vil helst ikke ha noen form for innvandring fra andre land en sverige, danmark og land som ligner oss, men desverre så føder norske kvinner for lite barn og vi blir da avhengige av innvandring for og overleve, Norge skulle hatt regjering som Finnland de har sagt klart ut til folket at landets kvinner må føde flere barn for at landet skal fungere...og ja jeg mene man aldrig kan likestille mannen og kvinnen 100% kvinnen skal å må føde barn slik er det bare, men de kan selvsagt jobbe også. hvist hver kvinne hadde føtt 4-5 barn så hadde vi opprettholdt det norske folketallet..2 barn for foreldrene og 2-3 barn i sikkerhet fordi noen aldrig får barn og noen dør!

Lenke til kommentar

Tittelen sier seg selv. Håper dette kan være en åpen diskusjon der alle får lov til å ytre sine meninger om saken. Avstemmingen sier kun Ja! og Nei!, gjerne utdyp hvorfor dere mener det ene eller andre.

 

hvorfor skal jeg trenge og utdype meg på hvorfor jeg vil ha naskere og tiggere ut av MITT eget land?? det blir jo helt feil. Det er jo heller romfolket som skal ta ordet fatt og argumentere på hvorfor de skal bli!!!

Lenke til kommentar

HVA ER DET STORE PROBLEMET TIL DERE SOM IKKE ØNSKER ROMFOLKET?

 

Det er dere som velger å bo i Oslo så da får dere også ta de utfordringene dere får og la de få være i byen. Oslo er ikke så veldig vakker i fra før.

 

Jeg vil heller være omgitt av fredlige rolige romfolk enn sinte muslimer og afrikanere som svindler det norske folk og stjeler i stor stil. Romfolket stjeler ikke så lenge de har alt de trenger. Det vil si at de har mat, drikke og toalett. De går bare å nasker litt og får de muligheten så tar de en lommebok fra en eller annen tulling.

 

De verste er uansett øst eurpeere som kommer bevisst for å stjele ford idem vil ha mer. Det er folk ikke trenger noe mer.

 

Jeg syns at romfolket er av de bedre folkeslagene vi kan ta inn. Heller romfolk som nabo enn en gjeng med sinte muslimer og afrikanere.

 

Det er ikke naivt av meg å tenke slik.

 

Romfolket er de som er til minst bry for oss.

 

Selv om noen

 

For meg fremstår du som en skikkelig rasist. Ikke det at jeg påstår at det er noe veldig galt i det, men når du ikke får åpnet øynene ang. romfolket begynner jeg jo å lure.

 

http://dt.no/nyheter...boter-1.7402450

 

I tillegg gjorde jo politiet en sjekk av romfolket i Oslo for en uke eller to siden, og 68 av de 69 som hadde ID og ble sjekket hadde registrert kriminelle forhold. Det er 98,5%!

 

Jeg bor og jobber i Drammen, og selv vi er "heldige" med våre romfolk har jeg også erfart at de kan være svært vanskelig å ha med å gjøre. Butikktyverier, innbrudd you name it.

 

Sinte muslimer og afrikanere? Du er klar over at det er over 1,600,000,000 muslimer i verden, og at kun fåtallet av de passer påståden din?

 

Kriminelle øst-europeere? Ikke tro alt du leser i media. Riktignok er litaurere overrepresentert, men med tanke på hvor mange øst-europeere som oppholder seg her i landet er antall kriminelle svært lavt.

 

Romfolket tar etter min mening seg så godt til rette at det er skremmende at de fortsatt får lov. I Drammen (som jeg som sagt har god kjennskap til) blir de jaget fra sted til sted nærmest hver natt. I områdene rundt der de har oppholdt seg ligger det menneskebæsj, litt papir og er fullt av søppel.

 

edit; bare for å ha det sagt er jeg ikke en veldig stor tilhenger av innvandring, men arbeidsinnsvandring har jeg ingenting imot. Jeg ser også de negative konsekvensene av de andre innvandringsgruppene.

Endret av kimaasen1984
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg vil fortsatt satse på å ta inn romfolket og kaste ut alle som ikke kan oppføre seg etterpå. Verden trenger et nytt land hvor vi kan sende disse menneskene for de må jo ha et sted å være. Og gi dem mulighet til å utvikle seg slik at vi også kan eksperimentere med mennesker og lære mer av naturens lover og oppbygging.

Lenke til kommentar

Ap / Mini-høyre?

Nei?

Hehe. Tror du burde sette deg litt inn i og forstå forskjellene på disse partiene, om du ikke allerede har gjort det. Det er en vesentlig forskjell på dem...

 

Forskjell er det, men forskjellen på det jeg ønsker skal bli forandret i dette landet er mer eller mindre = 0, så for meg er det samme ulla om AP eller Høyre regjerer. Jeg er uansett i mot flertallsdiktaturet vi har i Norge, men det er en sak for en annen dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...