Gå til innhold

Trailer: Game of Thrones: Seven Kindoms (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk er for nøye på grafikk. Syntes det ser helt akseptabelt ut.Det at spillet visstnok er på nettleser virker derimot bare avskrekkende.. Hvorfor gjøre den eneste asoiaf (som er mer passende å kalle den enn GoT) MMO-en til en Adventure Quest 2? :p

 

Nettleserspilling har kommet lengre enn runescape og Adventure Quest. Mye lengre.

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XIQJlAy2KQ

Det er verdt å nevne at det er veldig tidlig i utvikling, og ikke nær det endelig kvalitet vil være. Det er også verdt å nevne at alt foregår i nettleseren. I så måte er grafikken og hele spillet en rimelig utfordrende nøtt å knekke. Det å lage en full 3D MMO i browser vs. en stor download klient er ikke en triviell ting, men forstår godt de som ikke synes det matcher Unreal 4;) Det gjør dog at det er gratis, instant, tilgjengelig på alle browsere (og mye annet), men det er ennå mange tekniske hindringer å løse før browser kan slå downloads. En dag, snart!

 

Tror det er mange som ikke visste dette med at det kjører i nettleseren, meg inkludert. Ønsker dere lykke til videre med utviklingen, og håper dere får laget et så bra spill som mulig! :)

Lenke til kommentar
I min verden så tror jeg faktisk at instant browser spill er en viktig del av spillfremtiden, kanskje selve fremtiden?

Alt tyder på det. Det tar en stund fortsatt før det tradisjonelle konsoll/PC-publikummet flytter over til nettleseren for godt, men det virker nesten uungåelig at det vil skje. Tre år til? Fem år til? Uansett er publikummet i nettlesere allerede langt større enn konsollpubliken, og det publikummet later ikke til å krympe.

 

Og ja, enig med deg Avid om at burde stått noe sånn, men vi utvikler spillet, vi lager ikke videos, og det ser veldig mye bedre ut på min PC;)

I stedet for å fraskrive deg ansvar, bør du ta eierskap i prosessen i den grad du har makt til det. Hvis ikke PR-apparatet fungerer, bør noen fortelle dem det. Det er ditt livsverk det dreier seg om, er det ikke? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
I min verden så tror jeg faktisk at instant browser spill er en viktig del av spillfremtiden, kanskje selve fremtiden?

Alt tyder på det. Det tar en stund fortsatt før det tradisjonelle konsoll/PC-publikummet flytter over til nettleseren for godt, men det virker nesten uungåelig at det vil skje. Tre år til? Fem år til? Uansett er publikummet i nettlesere allerede langt større enn konsollpubliken, og det publikummet later ikke til å krympe.

Uten og spå for mye om fremtiden vil jeg påpeke hva historien sier om dette, i foretningsverdnen har det vært spådd død over 'tykke klienter' i over 20 år, men det viser seg at 'tynne klienter' fortsatt er lite brukte hvis man ser på det store bildet. Og når ny teknologi for 'tynne klienter' kommer er det på bekostning av annen tynn klient teknologi og ikke tykke klienter.

 

Med tanke på dette er det de som lager flash/facebook-spill som har noe å frykte og ikke de som lager de tradisjonelle spillene som kan kjøpes i butikk, slik jeg ser det har vi ikke noe som er revlusjonerende nok til å tro at historien ikke vil repetere seg selv.

 

Og ja, enig med deg Avid om at burde stått noe sånn, men vi utvikler spillet, vi lager ikke videos, og det ser veldig mye bedre ut på min PC;)

I stedet for å fraskrive deg ansvar, bør du ta eierskap i prosessen i den grad du har makt til det. Hvis ikke PR-apparatet fungerer, bør noen fortelle dem det. Det er ditt livsverk det dreier seg om, er det ikke? :)

 

Helt enig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
I min verden så tror jeg faktisk at instant browser spill er en viktig del av spillfremtiden, kanskje selve fremtiden?

Alt tyder på det. Det tar en stund fortsatt før det tradisjonelle konsoll/PC-publikummet flytter over til nettleseren for godt, men det virker nesten uungåelig at det vil skje. Tre år til? Fem år til? Uansett er publikummet i nettlesere allerede langt større enn konsollpubliken, og det publikummet later ikke til å krympe.

Uten og spå for mye om fremtiden vil jeg påpeke hva historien sier om dette, i foretningsverdnen har det vært spådd død over 'tykke klienter' i over 20 år, men det viser seg at 'tynne klienter' fortsatt er lite brukte hvis man ser på det store bildet. Og når ny teknologi for 'tynne klienter' kommer er det på bekostning av annen tynn klient teknologi og ikke tykke klienter.

 

Med tanke på dette er det de som lager flash/facebook-spill som har noe å frykte og ikke de som lager de tradisjonelle spillene som kan kjøpes i butikk, slik jeg ser det har vi ikke noe som er revlusjonerende nok til å tro at historien ikke vil repetere seg selv.

 

Spørsmålet er hvor "tynne" disse klientene vil forbli. WebGL/Flash 11/Unity-drevne spill av denne typen lar naturligvis en del prosessering og konfliktløsning foregå på serversiden, men ikke i vesentlig mye større grad enn en vanlig MMO. Streaming av data gjør klienten tynnere datamessig, men ikke nødvendigvis prosesseringsmessig -- det er fortsatt antatt at klienten vil gjøre mesteparten av renderingen, klippingen, brukergrensesnittet, osv.. Det er ganske tunge tradisjonelle Flash-klienter også nå om dagen.

 

Jeg tror dessuten at historien ikke har noe eksempel på de omstendighetene vi ser nå; dette er første gang at båndbredden er der at streaming av dataressurser begynner å bli en faktisk mulighet. Man har kanskje snakket om det lenge, men det betyr ikke at det aldri vil skje.

 

Men som du sier, vi får se. :)

Endret av oerhört
Lenke til kommentar

Skjønner ikke.... unge folk som studerer spillutvikling og brenner for spill, hvordan klarer dem å ikke se hvor dårlig dette ser ut før dem slipper trailere ? Modellene så blurry og kjedelig ut, animasjonene hang ikke på grep, lignet på noe som var kjapt animert i 3dsmax og ikke realtime i spillmotoren.

 

Avean, du vet at animasjoner er lagd i 3ds max og importert i spill? Satt sammen og timet med bevegelsene som brukeren tidligere har gjort? Ingen spill lager animasjonene realtime. Sier bare litt om hvor liten peil du har. Seriøst

Lenke til kommentar

clown:

faktisk, alle spill med ragdoll fysikk lager noen animasjoner i realtime :p

Vi har også flere systemer i dag som tillater at andre typer animasjoner lages "i realtime", assassins creed og et av de star wars spilla kommer til tankene. Og hva med mange kinect spill som bruker motion capture til å lage animasjoner i realtime.

 

Så kansje ikke like aggresiv neste gang?

 

Selv om noen velger å ordlegge seg litt dårlig kan det fortsatt være sannhet i det han sier, som jeg mener er tilfellet her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...