Gå til innhold

Gode nettbrett?


Anbefalte innlegg

Hei, jeg vurderer å kjøpe meg et nettbrett og er usikker på hvilket jeg burde velge. Heller litt imot en iPad i og med at jeg har lest at det er et veldig bra nettbrett. Da vet jeg ikke om jeg skal velge 2'ern eller den nye, men jeg vil først finne ut om nettbrettet er så bra som folk sier, eller om det er et nettbrett som er mye bedre. Skal bare bruke nettbrettet til dagligdagse ting, og spilling.

Så hvis det er noen som har noen erfaring med iPad eller andre nettbrett som er bedre tar jeg gjerne imot forslag. Hva synes dere jeg burde gå for, en iPad eller et annet nettbrett (isåfall hvilket)?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å gi deg noen andre alternativer, så har jeg hørt at galaxy tabene er bra. Selv venter jeg på nexus 7, tror det kommer til å bli en billig kraftplugg.

 

Ellers kommer jo Windows 8 tablettene snart, og de ser sinnssykt bra ut.

 

Det er også Transformer serien til Asus, men når jeg hadde min prime var det noe SW problemer med den, vet ikke hvordan den er nå (om den har fått noen oppdateringer )

Lenke til kommentar

Transformer serien tror jeg du/dere burde holde dere unna for øyeblikket. Bare store og irriterende bugs som får deg til å tenke om den dyre tableten faktisk forsvarer prisen. Jeg har for tiden lagt min Transformer Prime TF201 inn på service med ca 5 store feil etter at jeg ga Asus sjansen til å rette på feilene via firmware.

Lenke til kommentar

Vil ikke si at jeg ikke anbefaller en iPad. Paden er jo bra (enda bedre om du jailbreaker den), men om du greier å leve med iTunes eller at du er avhengig av andre iProdukter som f.eks iTV (eller hva hva den nå heter) får å få paden din koblet opp til tven, så er det bare å kjøre på.

 

Asus har sagt hele tiden at de skal fikse bugsene som er kjent i Transformer Prime, men for øyeblikket greier de ikke å rette det opp. Håper de fikser det snart. De samarbeider tross alt med Google med Nexus 7.

Lenke til kommentar

Har ikke merket noe enda:-) skulle ønske det var mulig å bruke office-pakken da, tar litt tid å venne meg til Polaris. For det går ikke an, gjør det vel?

 

Hvis du lurer på om det går ann å bruke office-pakken så er jeg veldig sikker på at det ikke går ann, som jeg vet går bare det ann på WP (Windows Phone) og nettbrettene med Windows 8? Hvis det er feil, gjerne si ifra! :) Men det er vel noen få av tingene i office-pakken man kan finne i Google Play eller AppStore?

Endret av smarties1
Lenke til kommentar

Har ikke merket noe enda:-) skulle ønske det var mulig å bruke office-pakken da, tar litt tid å venne meg til Polaris. For det går ikke an, gjør det vel?

 

Hvis du lurer på om det går ann å bruke office-pakken så er jeg veldig sikker på at det ikke går ann, som jeg vet går bare det ann på WP (Windows Phone) og nettbrettene med Windows 8? Hvis det er feil, gjerne si ifra! :) Men det er vel noen få av tingene i office-pakken man kan finne i Google Play eller AppStore?

Regner med det ja, med mindre man kan få det til ved å jailbreake den eller noe sånt... Det finnes jo programmer som kan åpne og redigere office, men jeg synes det blir litt slitsomt:p det optimale for meg hadde vært en windows-pad-transformer-ting med mulighet til å skrive med penn på også haha.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...