Gå til innhold

Gode nettbrett?


Anbefalte innlegg

Har ikke merket noe enda:-) skulle ønske det var mulig å bruke office-pakken da, tar litt tid å venne meg til Polaris. For det går ikke an, gjør det vel?

 

Hvis du lurer på om det går ann å bruke office-pakken så er jeg veldig sikker på at det ikke går ann, som jeg vet går bare det ann på WP (Windows Phone) og nettbrettene med Windows 8? Hvis det er feil, gjerne si ifra! :) Men det er vel noen få av tingene i office-pakken man kan finne i Google Play eller AppStore?

Regner med det ja, med mindre man kan få det til ved å jailbreake den eller noe sånt... Det finnes jo programmer som kan åpne og redigere office, men jeg synes det blir litt slitsomt:p det optimale for meg hadde vært en windows-pad-transformer-ting med mulighet til å skrive med penn på også haha.

 

Det er jo bare å håpe at det kommer en sånn pad en dag da :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror det blir en Samsung Galaxy tab 10.1 men noen som vet om det finnes en guide, eller noe sånt?

Er dette et godt valg av nettbrett? (noen som har et selv og kan fortelle hva de synes?)

 

Hva slags telefon har du? Om du har android trenger du ingen guide, har du noe annet er det uansett veldig lett å komme seg inn i det.

 

Tror 10.1 er et bra valg. Selv har jeg "lillebroren" 8.9, hvor eneste forskjellen egentlig er raskere prosessor, mindre skjerm og støtte for 4G. Samsung lager stabile produkter og jeg tror det er få som angrer på å ha valgt en Galaxy Tab fremfor en iPad.

Lenke til kommentar

Tror det blir en Samsung Galaxy tab 10.1 men noen som vet om det finnes en guide, eller noe sånt?

Er dette et godt valg av nettbrett? (noen som har et selv og kan fortelle hva de synes?)

 

Hva slags telefon har du? Om du har android trenger du ingen guide, har du noe annet er det uansett veldig lett å komme seg inn i det.

 

Tror 10.1 er et bra valg. Selv har jeg "lillebroren" 8.9, hvor eneste forskjellen egentlig er raskere prosessor, mindre skjerm og støtte for 4G. Samsung lager stabile produkter og jeg tror det er få som angrer på å ha valgt en Galaxy Tab fremfor en iPad.

 

Takk for hjelpen, hvordan er den når det gjelder batteritid?

Lenke til kommentar

Blir ikke beskrevet som annet enn imponerende. Hadde jeg brukt mobilen (S2) like flittig, tipper jeg at jeg hadde ladet den 3 ganger mellom hver gang jeg ladet taben.

 

Nyttig og vite, nå er det veldig sikkert at det blir den, men hva med tastatur til? Jeg vet det finnes, men er det lett å feste, og er det brukervennlig?

Lenke til kommentar

Når det gjelder nettbrett i fra Samsung f.eks, så kan man bare koble et Bluetooth tastatur rett til.

 

Jeg har en Samsung Galaxy Note (ikke et rent nettbrett da) som jeg kan bruke sammen med mitt Apple Wireless Keyboard.

 

Dette fungerer rett ut av boksen.

Er nordiske tegn på plass uten noen som helst tilpasninger? Jeg bruker noe tilsvarende (Targus BT-keyboard for Apple) mot Acer A700, og det funker perfekt for engelsk layout, men ikke norsk.

Lenke til kommentar

Når det gjelder nettbrett i fra Samsung f.eks, så kan man bare koble et Bluetooth tastatur rett til.

 

Jeg har en Samsung Galaxy Note (ikke et rent nettbrett da) som jeg kan bruke sammen med mitt Apple Wireless Keyboard.

 

Dette fungerer rett ut av boksen.

Er nordiske tegn på plass uten noen som helst tilpasninger? Jeg bruker noe tilsvarende (Targus BT-keyboard for Apple) mot Acer A700, og det funker perfekt for engelsk layout, men ikke norsk.

 

Det var et godt spørsmål! Finnes det tastatur med nordiske tegn til tabben?

Lenke til kommentar

android støtter omtrent _alt_ av bluetooth og usb tastaturer, så du burde ikke ha problemer med å finne ett nordisk ett du kan bruke.

Annbefaler uansett asus sine transformer tablet's - Tegra prosessoren har utrolige mengder power (skjekk ut shadowgun på youtube)

 

Har hørt at den er bra, men noen nevner at de har hatt noen problemer med den? Har du eller noen som har den hatt problemer med den?

Lenke til kommentar

Har problemer med at tableten stopper opp og gir deg "wait or close" beskjed, men fortsetter som før når man trykker wait.

Oppleves bare med heftig surfing, og har blitt bedre å bedre med hver oppdatering, og etter at jeg gikk over til siste version av Crome her om dagen har jeg faktisk ikke opplevd det enda.

 

Men det er fortsatt ett problem som er der.

Lenke til kommentar

Ser det skrives mye om galaxy tab 2 10 og 8 tommer. Men hva med 7" (altså ikke 7,7)

Noen som har erfaring med denne ? Noen som kan vise til en test ? (søkt å finner intet)

Hvordan er batteri tiden ?

jeg er på jakt etter en ny bærbar enhet som kan erstatte telefonen min. (har egen ringe telefon)

altså sms/mms, mail etc. har den exchange støtte ?

blir glad om noen vil dele erfaringer med meg eller vise til en test på nett. :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...