Gå til innhold

Sniktitt: Tomb Raider (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes det er bra at dere opplyser om hvem som betalte turen. Dette er ikke ment som en negativ kommentar om at dere har fått "smøring", bare så det er klart.

 

Jeg fullførte aldri noen av de tidligere Tomb Raider spillene, men kanskje jeg blir å prøve dette. Jeg må si at Lara er mye mer smakfull nå enn hun var sent på nittitallet. Selv som hormonsprengt tenåring så følte jeg at designet til Lara var litt for fanservice.

Endret av Pseudopod
Lenke til kommentar

Jeg synes det er bra at dere opplyser om hvem som betalte turen. Dette er ikke ment som en negativ kommentar om at dere har fått "smøring", bare så det er klart.Jeg fullførte aldri noen av de tidligere Tomb Raider spillene, men kanskje jeg blir å prøve dette. Jeg må si at Lara er mye mer smakfull nå enn hun var sent på nittitallet. Selv som hormonsprengt tenåring så følte jeg at designet til Lara var litt for fanservice.

 

Takk skal du ha. :) Vi føler det er viktig å opplyse om slike forhold når de forekommer slik at dere lesere ikke skal føle at dere blir ført bak lyset.

Lenke til kommentar

Er det hub-basert? Eller er ting som "navigering rundt på øya" noko som skjer til bestemte tider, etter fastsette mønstre?

 

Å mangle røynsle med tidlegare Tomb Raider-spel er ikkje eit problem her - i tråd med den generelle mangelen på originalitet (ein "gritty" reboot av ein gammal lisens - at ikkje nokon har tenkt på dette før!) er dette eit reskinna Uncharted, som heldigvis speler seg sjølv sånn at ikkje eit travelt, moderne publikum skal måtte kaste vekk verdifull tid på ting som meistring.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...