Gå til innhold

Samletråd om Samsung Galaxy Note II


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt utrulig, kan selge min laptop og ha mobil og stasjonær som standard.

 

Er det mulig på bruke samsung note 2 til å notere i timane? Feks bruke den lille pennen til å skrive ord på norsk, og mobilen automatisk får tak i ord og skriver dem i normal format eller noke lignande?

 

Trur nok Note II er for liten til proffe notatar for studentar. Det blir for lite plass både for skriving og for lesing

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274

Jeg synes min note 2 har blitt veldig treg i det siste.jeg tok en test i dag på telefonen på min med quadrant standard.jeg fikk 4111 ikke over 6000 som jeg så de fleste får på telefonen.noen som vet hvorfor telefonen min er så utrulig treg?

432215_10151097482806642_1301734826_n.jpg

 

Får samme som deg. Noen som vet hva det kan være?

Endret av Slettet+45613274
Lenke til kommentar

Har dere sjekket om dere har aktivert batterisparing? Kan ellers nevne at min one x nå ligger over 6700 i score, etter at den ble oppdatert til samme androidversjon som min note 2. Får ca 6100 på note 2. Har dog vært oppe i over 6200

Nå er vel ikke slike score så veldig viktig, når det kommer til mobiltelefoner. Man ringer garantert ikke fortere :p

Men kan jo være kjekt for å se om mobilen er blitt markant tregere :)

Lenke til kommentar

Jeg har et par spørsmål jeg håper noen kan hjelpe meg med.

 

Ordlista er litt rar på min Note2. Den setter inn stor bokstav nokså tilfeldig. Den kommer med stor bokstav etter punktum, men gjør det gjerne midt i en setning også. Det medfører mye retting når opptil flere ord pr setning begynner med stor bokstav. Finnes det andre ordlister som gjør en bedre jobb enn den originale?

 

Jeg synes mobilen er treg. Jeg merket det veldig godt når jeg prøvde en iPhone her en dag. Min mobil må liksom vente litt. I tillegg skjer det ganske ofte at Chrome låser seg. Jeg testet med quadrant standard og endte opp med omtrent samme resultat som vedkommende over her har fått. Jeg har ikke fyllt mobilen med mye rare progrsammer. Har installert max 12 apper. Noen har jeg vært nødt til å fjerne fordi de sluttet å virke. Er det forresten normalt at enkelte apper bare slutter å fungere?

 

Kontaktlista mi lever sitt eget liv. Den prøvde å synkronisere seg med facebook selv om jeg hadde huket av for at den aldri skal gjøre det. Resultatet er at mange av kontaktene mine mistet profilbildet og ca halvparten fikk slettet telefonnummeret. Flere kontakter forsvant. Har noen et godt tips til en kontaktliste som er lettere å organisere enn den som kommer med mobilen?

 

Det største problemet med mobilen min er at lydkvaliteten når jeg hører på musikk er dårlig. Jeg kan ikke bruke Spotify mere pga masse ødeleggende sus. Jeg er nøye når det gjelder lydkvalitet og på denne mobilen er det bare å glemme å bruke de dyre øreproppene. Jeg ser i diverse fora at dette er et problem med denne mobilen, og flere andre, så jeg regner ikke med at det er noe som kan fikses. Men om noen kan et smart triks er jeg veldig interessert i å høre!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...