Gå til innhold

Samletråd om Samsung Galaxy Note II


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk 6032 etter å ha skrudd av strømsparingen, mot drøyt 4000 med den påskrudd. Denne gangen gikk også animasjonene i testen smooth. Forrige gang var det hakking over hele linja. Så blir det spennende å se om batteriet holder en hel dag da:)

Lenke til kommentar

Jeg synes min note 2 har blitt veldig treg i det siste.jeg tok en test i dag på telefonen på min med quadrant standard.jeg fikk 4111 ikke over 6000 som jeg så de fleste får på telefonen.noen som vet hvorfor telefonen min er så utrulig treg?

a>

prøvde den samme testen på min Note 2......fikk 6426....har slått fra strømsparing og deaktivert google + og voice chat on..det hjelper MYE
Lenke til kommentar

Ja, det er N7105, så den skal fungere fint.

Hentet fra siden du linker til:

4G LTE 800, LTE 1800, LTE 2600

 

I Norge rulles 1800 ut i første omgang, og 2600 er den iPhone bruker, så den kommer etterhvert den også. 800 er den alle operatørene venter på. 1800 er allerede ute på Telenor i de største byene.

Lenke til kommentar

Så. Denne mobilen virker jo som det ultimate verktøyet for oss som er over middels interessert i mobiler o: Jeg er ganske sikker på at jeg skal skaffe meg den nå, men er fortsatt redd for at jeg kommer til å angre på grunn av størrelsen, den.. er jo så stor. Har folk klart å venne seg til det selv, eller? Eller er det noen som føler det er en slags hindring i den hverdagslige mobilbruken? Jeg tror ikke jeg har bukser med så store lommer engang.. :hmm:

Lenke til kommentar

Personlig syns jeg det er litt vrient og få til mellomrom med pennen uten å trykke på knappen i midten over skrivefeltet.

Det er og mulig og tegne en - (strek/minus) for og få mellomrom, men her er det litt hit and miss.

Klarer du og skrive smått, får du plass til en del tekst i skrivefeltet.

 

Angående tilbakeknappen, så vet jeg ikke. Blir vel en tilvenningssak tenker jeg.

Lenke til kommentar

Personlig syns jeg det er litt vrient og få til mellomrom med pennen uten å trykke på knappen i midten over skrivefeltet.

Det er og mulig og tegne en - (strek/minus) for og få mellomrom, men her er det litt hit and miss.

Klarer du og skrive smått, får du plass til en del tekst i skrivefeltet.

 

Angående tilbakeknappen, så vet jeg ikke. Blir vel en tilvenningssak tenker jeg.

 

Har aldri hatt problemer med mellomrommet... Føretrekker faktisk å skrive med penn fremfor hender :p

Lenke til kommentar

Den kan du bare begynne å bruke når du vil. Er ikke noen regel om hvor lenge den skal lades først :)

 

Takker takker for svar

 

Noen mener tlf skal lades mange timer etter den er ferdiladet for at batteriet skal bli bedre, mens noen igjen mener den kan tas ibruk så snart den er ferdiladet, ikke vet jeg, men satser på å ta den i bruk så snart den grønne lampa lyser-:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...