Gå til innhold

Vil lage Ghost Recon-inspirert taktisk skytespill (Mac, PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det går fremdeles an å støtte Takedown med donasjoner fra websiden deres. Klarer ikke Ground Branch målet håper jeg dere hjelper de som allerede er i gang med noe som er et likt prosjekt.

 

Problemet jeg har med Takedown er at vi har sett svært lite av spillet.. Jeg har ikke sett et eneste in-game screenshot eller video. Ground Branch har vist meg mye mer og jeg krysser fingrene hardere hver dag som går for at vi får se spillet der ute en dag!

Lenke til kommentar

Det går fremdeles an å støtte Takedown med donasjoner fra websiden deres. Klarer ikke Ground Branch målet håper jeg dere hjelper de som allerede er i gang med noe som er et likt prosjekt.

 

Problemet jeg har med Takedown er at vi har sett svært lite av spillet.. Jeg har ikke sett et eneste in-game screenshot eller video. Ground Branch har vist meg mye mer og jeg krysser fingrene hardere hver dag som går for at vi får se spillet der ute en dag!

 

Vanskelig å vise screenshots og videoer fra et spill som ikke har blitt laget enda. I motsetning til Ground Branch - som har vært i utvikling i flere år - så startet Serellan fra scratch med Takedown. De har nettopp bestemt seg for grafikkmotor (Unreal Engine 3). Jeg oppfordrer deg til å se videoene deres på Takedown-kickstarteren, og stikke innom nettsiden deres (Serellan.com). Tror nok de skal klare å overbevise deg. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...