Laila - Skrevet 17. juni 2012 Skrevet 17. juni 2012 (endret) De kan godt fortsette å ha vannskrekk, gjør seg godt her! Bilder etter mitt hjeret!. Å ha dem på veggen får opp humøret. Spreke farger i varmt kvelslys gir en god steming. Det er mye å se på og godt å se på. På min skjerm er v2 perfekt. V1 litt mørk, men jeg vet jo positivt at våre skjermer ikke er like. Supert :) Endret 17. juni 2012 av Jentungen 1
Torhild Jansen Skrevet 17. juni 2012 Skrevet 17. juni 2012 En fargerik samling båter i opplag - ble et stilig bilde utav det!!
Jentungen2 Skrevet 17. juni 2012 Forfatter Skrevet 17. juni 2012 De kan godt fortsette å ha vannskrekk, gjør seg godt her! Bilder etter mitt hjeret!. Å ha dem på veggen får opp humøret. Spreke farger i varmt kvelslys gir en god steming. Det er mye å se på og godt å se på. På min skjerm er v2 perfekt. V1 litt mørk, men jeg vet jo positivt at våre skjermer ikke er like. Supert :) Takk for hyggelig kommentar, Jentungen
Jentungen2 Skrevet 17. juni 2012 Forfatter Skrevet 17. juni 2012 En fargerik samling båter i opplag - ble et stilig bilde utav det!! Takk for det :)
Jentungen2 Skrevet 17. juni 2012 Forfatter Skrevet 17. juni 2012 Fint motiv med passende god tittel Takk skal du ha :)
Anbefalte innlegg