Gå til innhold

Hva tror DU feiler ABB?


Anbefalte innlegg

Jeg mener ABB er frisk hvis vi ser på hans politiske holdninger om islam. Men han er syk når han selv skal vurdere sin egen personlighet og sitt "oppdrag". Det at han mener han har rett til å bestemme hvem som skal dø og hvem som skal leve, er ganske tydelige bilder på en psykisk sykdom. Men rent politisk så er det mange som deler ståsted med han, alle kan ikke bli sett på som syke mennesker, dette har også flere psykologer sagt. Man kan kritisere islam uten å bli stemplet som sinnssyk, selv om venstreradikale og muslimer gjerne vil det. Ganske synd at Fjordman måtte trekke seg tilbake pga. 22. juli. Han hadde ganske mange gode poenger. Jeg ønsker heller ikke at islam skal få for stor makt i Europa.

Endret av ankirbabe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De fleste mordere mener vel ikke at de har denne retten? Mange mord skjer i affekt, en sinnsstemning som er sterkt påvirket av rus, hormoner, sterke følelser og situasjonen.

 

ABB har skrevet kategorier og lister over mennesker som skal drepes.

Endret av Abigor
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Det at han mener han har rett til å bestemme hvem som skal dø og hvem som skal leve, er ganske tydelige bilder på en psykisk sykdom.
Og vips så ga du en diagnose til absolutt alle mordere.

 

Det gjorde jeg ikke, jeg sa at det var tydelige bilder på en psykisk sykdom. Men det er jo retten som skal dømme han. Heldigvis er det handlingene han skal dømmes for, ikke meningene. Dette irriterer nok venstreradikale og muslimer, men heldigvis så er det kùn handlingene han skal dømmes for. Hans meninger om islam er ikke det som gjør at psykologene tror at han er syk. Det er hans fokus på seg selv og det at han mener han har rett til å dømme andre til døden som gjør at psykologene tror at han er syk. Vi har fremdeles ytringsfrihet i dette landet, heldigvis.

Lenke til kommentar

Det er mange som sitter i fengsel som selv sier at de fortjener å sitte i fengsel. De vet at de har gjort noe galt og annerkjenner straffen. ABB krever å bli løslatt fordi han mener han ikke har gjort noe galt.

 

Forskjell på å drepe og ha rett til å bestemme hvem som skal dø.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Jeg mente de arabiske tallene.

De "arabiske tallene" kommer fra India og ble oppfunnet før islam.

 

Og de andre "oppdagelsene" som er linket er ikke særlig imponerende. "Oppdagelden" av minareter?

hmm når det gjelder Tahrir-plassen. Kan du vise en video når det gjelder det der eller en annen kilde og takk :)

http://edition.cnn.com/2012/06/27/world/meast/egypt-journalist-assaulted/index.html

http://edition.cnn.com/video/#/video/us/2011/05/01/rs.logan.couric.chung.cnn

http://www.google.com/hostednews/afp/article/ALeqM5h9r5Rf6FcTkoaMQrBv-QN86b42Wg

Og når noen prøver å protestere mot dette:

http://www.france24.com/en/20120609-female-protesters-sexually-assaulted-egypt-attacked-tahrir-cairo

 

Er det ikke en hyggelig fremtid Arbeiderpartiet har planlagt for oss i Norge?

Lenke til kommentar

Nei, det er jo ikke akkurat som om Algebra har påvirket matematikken etterpå, eller noe slikt...

 

Edit:

Helt seriøst, er du et troll, eller bare ser du ikke på linkene før du uttaler deg?

  • Algebra
  • Svovelsyre
  • Salpetersyre
  • Algebra i geometri
  • Kalligrafi
  • Det å opphøye tall, og regnereglene
  • Kobber
  • Kaustisk Soda
  • Såpe
  • Oljebrønner
  • Gjorde det mulig å bruke de indiske tallene med penn og papir
  • Al- Zahrawi blir kalt "Den moderne kirurgis far"
  • Fullstendig klassifikasjon av tredjegradslikninger
  • Oppdaget det mindre sirkulasjonssystemet og hvordan pusten fungerer på kroppen
  • Omgjøring av desimaltall til fraksjoner
  • Innførte 0-tallet, det indiske hadde bare 9 tall
  • Sinus, cosinus og tangens, med hele 16 desimalers nøyaktighet
  • Beregnet sol og måneformørkelse

Dette var bare fra den ene siden, og stort sett bare det jeg skjønte selv :-P Og det er nevnt mange, mange til som bidro i nevneverdig grad. Muslimene har bidratt i svært stor grad i matematikk, fysikk, astronomi, medisin og kjemi.

Endret av Leifen18
Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

Det vet jeg faktisk ikke. Pleier tipse om dyremishandling til de mest ekstreme dyrevernsorganisasjonene og håper noen tar tak i det der. Henger også ut dyremishandlere, når navn og bosted er kjent. Når politiet mishandler dyr så tas det via SEFO, og har ledet noen boikotter mot bl.a dyreforprodusenter. Om noen har dødd eller blitt mishandlet pga mine tips, det vet jeg ikke. Men jeg håper jo.

 

Problemet er også at navn holdes hemmelig så man vet skjelden hvem som har gjort det eller hvor de bor.

 

Det er jo tydelig at de tiltakene du gjør ikke hjelper, hvor lang tid må det gå før du med god grunn kan ta saken i hånden å henrette?

 

Må nok samle seg 500+ dyremishandlere på en øy :-)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

Da er det veldig rart at vi ikke ser døde AUFere og muslimer over hele landet, da... Eller er det en minioritet som er så liten at det bare inneholder ham.

 

Det er forsåvidt ikke meningene som er problemet heller, det er konklusjonen som er problemet. Mange mener mye av det samme, uten at det gjør at dem trenger noen diagnose. Alle som trekker konklusjonen at da sprenger vi en bombe på Karl Johan og drar og skyter ned alle ungdommene på den øya, trenger en diagnose.

 

Jeg kan gjerne gjenta det til det kjedsommelige, fordi jeg har allerede sagt det til min beste kompis som er redd for at han er enig i mye ABB sier: Det er ikke meningene som er problemet, det er konklusjonen.

 

Mange har nok som meg resignert, og innsett at islamiseringen ikke kan stanses. Videre så har jo islamiseringsdebatten hardnet til, og det er først de siste årene jeg ble advart mot å gå i regjeringskvartalet og det er først de siste årene ihvertfall jeg har forandret hvis det skjer til når det skjer.

Mange har nok også ventet og håpt at galskapen skulle oppdages av flere, samt at mange ventet på en ABB til å ta jobben for dem.

Lenke til kommentar

Min påstand er at det ABB gjorde ikke hadde den innvirkningen han ønsket. Jeg tror ikke veldig mange flere nå tror at snikislamisering er særlig reelt.

 

Det å snakke om islamisering i utgangspunktet ser jeg mer på som fremmedfrykt, enn noe annet... Og jeg tviler på at jeg er den eneste.

 

Det at noen mener at 1,5% av Norge er i ferd med å overta Norge, synes jeg er helt ubegrunnet. Hvor mange muslimer har vi i regjeringa kontra ikke-muslimske?

Lenke til kommentar

Da er det veldig rart at vi ikke ser døde AUFere og muslimer over hele landet, da... Eller er det en minioritet som er så liten at det bare inneholder ham.

 

Det er forsåvidt ikke meningene som er problemet heller, det er konklusjonen som er problemet. Mange mener mye av det samme, uten at det gjør at dem trenger noen diagnose. Alle som trekker konklusjonen at da sprenger vi en bombe på Karl Johan og drar og skyter ned alle ungdommene på den øya, trenger en diagnose.

 

Jeg kan gjerne gjenta det til det kjedsommelige, fordi jeg har allerede sagt det til min beste kompis som er redd for at han er enig i mye ABB sier: Det er ikke meningene som er problemet, det er konklusjonen.

 

Mange har nok som meg resignert, og innsett at islamiseringen ikke kan stanses. Videre så har jo islamiseringsdebatten hardnet til, og det er først de siste årene jeg ble advart mot å gå i regjeringskvartalet og det er først de siste årene ihvertfall jeg har forandret hvis det skjer til når det skjer.

Mange har nok også ventet og håpt at galskapen skulle oppdages av flere, samt at mange ventet på en ABB til å ta jobben for dem.

 

Ser du ikke selv hvor dumt dette blir? du har ikke satt deg inn i hva Breivik står for men tar utgangspunkt i din egen forståelse av islam og Norge. Videre argumenterer du utifra dette mens vi andre argumenterer utifra det Breivik selv har sagt/skrevet. Da er det kanskje ikke så rart det blir skivebom etter skivebom på deg.

 

Med så mange poster du har som omhandler dette er det ikke annet en flaut at du ikke har satt deg bedre inn i situasjonen.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

Poenget er jo at antiislamistene ser på andre ting enn ren statistikk om hvem som er her nå. Når Ap sier de ønsker et multikulturelt samfunn, når erna sier hun ønsker sharia lov, når nav bruker sharialov osv. Slike ting oppfattes som en villet politikk, sammen med masse annet.

Lenke til kommentar

Poenget er jo at antiislamistene ser på andre ting enn ren statistikk om hvem som er her nå. Når Ap sier de ønsker et multikulturelt samfunn, når erna sier hun ønsker sharia lov, når nav bruker sharialov osv. Slike ting oppfattes som en villet politikk, sammen med masse annet.

 

Og der ender debatten for deg. Det spiller ingen rolle om han mener grønne menn ga han denne informasjonen under en ferd til mars, da handlingene involverer et angrep på det du oppfatter som et samfunnsproblem.

Lenke til kommentar
Det at noen mener at 1,5% av Norge er i ferd med å overta Norge, synes jeg er helt ubegrunnet. Hvor mange muslimer har vi i regjeringa kontra ikke-muslimske?
Ja, trekk nisseluen god nedover øynene. Ifølge SSB er 3-4 % av hele norges befolkning muslimer. I Oslo er imidlertid andelen allerede over 10 % og alt etter hvilken prognose man bruker blir det rent muslimsk flertall i oslo om 25-50 år. Effekter som kan gjøre det raskere er økte konflikter og at de som får barn flytter ut av Oslo slik at barna får gå på en "norsk" skole og ikke bli mobbet fordi de ikke er muslimske. Disse effektene er allerede økende i Oslo.

 

Dette er jo noe som man har observert mange andre steder og det man går mot er borgerkrig eller borgerkrigslignende tilstander. Om noen tror dette er overdrevet så prøv å finne et sted i verden som uten massive overgrep mot den opprinnelige befolkningen har gått over til muslimsk flertall. Eller kanskje heller trekk nisselua enda lengere ned, det er nok mere behagelig.

Endret av robertaas
Lenke til kommentar

Merkelig... Kan du vise meg hvor SSB sier det? For når jeg leitet nå, var det eneste jeg fant at de vurderer om det er nødvendig å ha en oversikt over dette eller ikke...

http://www.ssb.no/emner/07/02/10/notat_201107/notat_201107.pdf

Og de trekker ikke frem nyere statistikk der enn fra 1970-tallet.

 

Men det du burde tenke på, er at for eksempel scientologi-kirken vokser i LANGT større hastighet!! Eller humanetisme! Dette er fordi begge disse har langt færre medlemmer per nå. Scientologi-kirken er forøvrig bare en påstand. Men dersom vi har en familie i landet som følger denne, og vi neste år har to, øker den faktisk med 200%, eller si at vi har fem familier, så er det 500%. All statistikk tilsier da at iløpet av relativt kort tid vil hele Norge være scientologer.

 

Det de glemmer i en undersøkelse av hvor mye muslimene vokser, er for eksempel å ta hensyn til hvor mye andre religioner og livssyn vokser. Humanetisme for eksempel. Dersom både humanetisme og muslimene vokser like fort de neste 50 årene som de har gjort det siste året, ja, så ender vi med å mer enn hundredoble befolkninga vår... DET forstår jeg godt at folk ser på som et problem.

Lenke til kommentar
Merkelig... Kan du vise meg hvor SSB sier det?

http://www.ssb.no/ssp/utg/200903/03/tab-2009-06-15-02.html

 

Jeg skjønner at du vil blånekte for situasjonen inntil du er i mineoritet der hvor du bor, men om du har en fnugg av interesse for hva som virkelig skjer rundt deg så kan du jo sjekke hva som har skjedd andre steder for den muslimske befolkningen har tatt over. Det mangler ikke på "dette er ikke mulig" og "dette kan ikke skje her".

Lenke til kommentar

Vel... Det sier lite om prosent av Norge.

http://www.ssb.no/trosamf/

Denne sier derimot at kristendommen vokser mer enn Islam, som står stille.

 

Oppsummeringa der er i løpet av et år, per 1. Januar 2011.

9,8% av Norge er med i trossamfunn (økning med 8% ifra i fjor).

55% av de i trossamfunn er kristne (økning med 9% ifra i fjor). Det blir 5,4% av befolkninga.

17% av de i trossamfunn er romersk-katolske (økning med 24% ifra i fjor). Det blir 1,7% av befolkninga.

22% av de i trossamfunn er muslimer (ingen økning i prosent fra i fjor). Det blir 2,2% av befolkninga.

 

Dersom samme utviklinga skjer de neste femti årene, vil landet vårt se slik ut:

459,6% av Norge er med i trossamfunn (Det betyr at Norge må gå ifra 4 920 305 personer til 22 615 483 personer.

87% av de i trossamfunn vil være kristne.

Her kommer det som er spennende:

173% av de i trossamfunn vil være romersk-katolske.

2,2% av de i trossamfunn vil være muslimer.

 

Ser du det? Med nøyaktig samme logikk, som den at muslimene kommer til å utgjøre 50% av Norge, vil vi for det første mer enn firedoble innbyggere. I tillegg vil nesten dobbelt så mange være romersk-katolske som de som faktisk er med i trossamfunn. Og på toppen av det hele, så vil Islam ha samme fotfeste, ifølge SSB. Linken ligger ved der, men jeg kan vise ALT de har skrevet om Islam der, bare for å gjøre det lettere :-)

106 700, eller 22 prosent, av medlemmene i trus- og livssynssamfunn er medlemmer i islamske trussamfunn. Sjølv om talet på muslimar har auka med 7 800 medlemmer, er prosentdelen den same som tidlegare år.

 

Og forresten. Neste gang du skal vise meg at Islam tar over verden. Sett det gjerne i kontekst. Jeg ser at tallet øker, men jeg aner ikke hvordan innbyggertallet i Norge har økt (eller minket for den saks skyld), og jeg aner heller ikke noe om hvor mange andre som kommer til landet, så jeg vet ikke om det er mye eller lite, annet enn at det vokser. Jeg vet heller ikke hvor mange av disse som går ut av landet vårt igjen?

 

En fin artikkel jeg fant ifra SSB nå, var denne: http://www.ssb.no/innvutv/ . Den tar for seg all innvandring.

La meg hjelpe deg med to av overskriftene der:

Sju av ti innvandrere er europeere og Rekordhøy utvandring blant utenlandske statsborgere. Jeg vet ikke med deg, men ifølge det jeg har funnet, er det ingenting som tyder særlig på at Norge blir tatt over av Islam. I hvert fall ikke sånn umiddelbart...

 

Hvis det er noen du skal frykte, er det polakker, baltere og svensker! Det er de det faktisk kommer flest av til landet.

Og siden jeg ikke har noe spesielt å gjøre akkurat nå, som gjør at jeg kan være ekstra nøye nå, så kan jeg jo også dele denne setningen med deg ifra samme artikkel på SSB:

 

I tidligere år har mange flyktninger ført til stor innvandring, men særlig fra 2006 er det arbeidsinnvandring som har gitt den store innvandringen. Særlig gjelder dette polakker og baltere, som til sammen utgjorde snaut 24 000 innvandringer, men også svensker med sine over 8 000 innflyttede i fjor.

 

Er dette SSB (som du stolte på istad) som prøver å skjule islamiseringen, eller hva er greia?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

Hvor er sammenhengen bak: Multikulturelt samfunn og islamerisert samfunn? Er det bare to versjoner? Enten ignorerer du omverden og gjør alt du kan for å holde deg til det urnorske, eller så prøver du å bli som Afghanistan?

 

Antiislamistene ser det som to sider av samme sak, så når Ap sier at de vil jobber for å få et multikulturelt samfunn så hører antiislamistene at Ap vil jobbe for å islamisere samfunnet. Dette henger sammen med at ordet multikultur forstås som ulike kulturer, dvs at andre kulturer skal blandes med vår norske/skandinaviske/europeiske kultur.

Lenke til kommentar
Mange har nok som meg resignert, og innsett at islamiseringen ikke kan stanses. Videre så har jo islamiseringsdebatten hardnet til, og det er først de siste årene jeg ble advart mot å gå i regjeringskvartalet og det er først de siste årene ihvertfall jeg har forandret hvis det skjer til når det skjer. Mange har nok også ventet og håpt at galskapen skulle oppdages av flere, samt at mange ventet på en ABB til å ta jobben for dem.

Mange har nok som meg resignert og innsett at kristningen ikke kan stanses. Videre så har jo kristningsdebatten hardnet til, og det er først de siste årene jeg ble advart mot å gå i kirken og det er først de siste årene ihvertfall jeg har forandret hvis det skjer til når det skjer. Mange har nok også ventet og håpt at galskapen skulle oppdages av flere, samt at mange ventet på en terrorist til å ta jobben for dem.

 

-En 20 år eldre Ankh fra et alternativt univers.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...