Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

18 åring sammen med 14 åring


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tøff i trynet du er da Longva. Men antar at du bare er sjalu. :)

 

Men on-topic. Søsteren min var vel 14 år, og ble sammen med en som var 18. De er nå 31 og 35 år, - har 2 barn, hus, bil og båt og lever lykkelig. Så har man de rette intensjonene, så går det bra. Uansett.. hvorfor skal man gå for å bare ha sex med en som er 14 år? Makes no sence.. (til oppegående mennesker altså)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg håper du vet at det er steder hvor du kan få utrykkt dine tanker og følelser, uten at du er nødt til å ødelegge andre tråder. Et forslag er denne tråden, og det mener jeg oppriktig: http://www.diskusjon...owtopic=1228620

 

Dersom denne jenta på 14 hadde ønsket å ha sex hadde jeg uten tvil trukket meg unna. Jeg tolker det dit at du reagerer på at jeg ikke ville latt henne holde på, men for meg ville det blitt feil å hatt samleie med en nesten fire år yngre jente. Først og fremst finner jeg ikke jenter i den alderen tiltrekkende, men når jeg samtidig har venner som har søsken i den alderen ville det bare blitt feil.

 

At du avslutter diskusjonen er nok like greit, tatt noen dine ytringer i betraktning. Tror ingen er tjent med å lese om dine fantasier med jenter under den seksuelle lavalderen,en lavalder som du heller ikke anerkjenner...

 

Hvis du er 17 år, og ikke klarer å finne en jenter i 14-års alderen tiltrekkende vil jeg si at du enten er kresen eller litt skækk. Finnes maange 14 åringer som ser ut som om de er 17. Sprø du om legitimasjon først eller?

 

For all del, det er ikke tvil om at det er mange 14 åringer som ser ut som de er myndige. Utseendemessig kan de virke tiltrekkende. Problemet er bare at de fort avslører seg når de åpner munnen. Da er det ikke modenheten, tankegangen eller vokabularet til en myndig jente en møter. Det er sikkert flere som kun går etter utseende og er fornøyd med det, men jeg foretrekker at det er noe i topplokket i tillegg. Kort sagt, jeg foretrekker et gjennomført måltid fremfor en rask burger på McDonalds.

 

Jeg har fortsatt til gode å møte en tiltrekkende 14 åring som har lagt xo, xd og lingende typiske trekk bak seg :)

Endret av Krølle
  • Liker 2
Lenke til kommentar

4 års aldersforskjell er i utgangspunktet ikke veldig mye, men når hun er såpass ung, og du er myndig kan det allikevel bli problematisk.

 

enig, du burde heller la det gå, om du hadde vært 24 og hun 18 hadde det vært noe annet =)

 

Sorry mac

 

Ja, da hadde det vært 6 år i stedet for 4!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Formodentlig har jeg en søster på 14 og hun er sammen med en 16-åring og jeg var klar til å kverke duden når jeg hørte det. (Jeg har hvertfall gjort det klart at hvis han ikke holder henner og andre lemmer for segselv kommer min vrede til å være av bibelske proposjoner).

 

Er du seriøs? 2 år forskjell? Flere jenter på den alderen har mer i hue enn mange gutter som er et par år eldre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Formodentlig har jeg en søster på 14 og hun er sammen med en 16-åring og jeg var klar til å kverke duden når jeg hørte det. (Jeg har hvertfall gjort det klart at hvis han ikke holder henner og andre lemmer for segselv kommer min vrede til å være av bibelske proposjoner).

 

Er du seriøs? 2 år forskjell? Flere jenter på den alderen har mer i hue enn mange gutter som er et par år eldre.

 

Ja, er det rart vi har krig i verden? ganske så "dronert" hvis man kan si det slik.

Lenke til kommentar

Jeg har fortsatt til gode å møte en tiltrekkende 14 åring som har lagt xo, xd og lingende typiske trekk bak seg :)

 

Da er du enten ekstremt kravstor eller har ikke lett spesielt mye.

 

Kan godt være enig i at jeg er ekstremt kravstor. Nå er det jo ikke 14 år gamle jenter jeg leter etter heller dog :)

Lenke til kommentar

At du linker til en diskusjon om pedofili viser bare hvor langt på viddene du egentlig er.

 

Edit, er du virkelig bare 17år, å du klarer å lirke ut noe så rart som : Men for meg ville det blitt feil å hatt samleie med en nesten fire år yngre jente.

 

Woooow, nesten 4år ? :eek: jeg gir meg over.

 

Jeg vil si 4 år er en stor aldersforskjell når man snakker om type jente 14 og gutt 18, eller jente 13 og gutt 17. Uansett hvordan man vrir og vender på de tallene blir det bare feil for meg. Først og fremst fordi jenter på 13/14 generelt sett overhodet ikke er ferdig utviklet, men også fordi det er straffbart. At du i det hele tatt tenker tanken på jenter i den aldersgruppen skremmer meg. Hadde det vært ei jente på 20 og jeg var 24 hadde saken vært helt annerledes.

 

Tydelig at det finnes en del som ikke har det i seg til å finne noen jevnaldrende eller eldre jenter. Jeg kan ikke fatte at noen klarer å rettferdiggjøre samleie med ei fire år yngre jente på 13 eller 14. Attpåtil mene at den seksuelle lavalderen bare er et påfunn fra politikerne. Det er bare helt sykt.

Endret av Krølle
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jeg hadde den glede og forbannelse å bli kjent med hele nettverket til ei 14-årig jente jeg passet på i to år. Hun hadde en helt vanlig, men uvanlig stor, vennekrets bestående av vanlig norsk ungdom. Alderen lå mellom 12 - 16 år.

Jeg opplevde mange festelige stunder med disse ungdommene, og fikk vite mye som foreldre nok ikke fikk ...!? Men det som sitter igjen hos meg; "er hvor søkkendes forvirret og lettlurte de nesten alle er"

 

Det skal lizm bare til at en gutt, eller jente sender en elsker deg "smilie, ett hjerte, og lol rofl - så er det for noen fritt frem!? I det hele er det en fremmed (jeg har glemt hvordan det var selv, har nok blitt gammel ... :) "dramasåpeverden" som kun virker "fornuftig" for den alderen. Men det jeg vil frem til er at disse ungdommene hadde ingen som helst peiling på hva de signaliserte til noen der ute som bare mottok meldinger ... meget skummelt, synes jeg.

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...