Gå til innhold

Problemer med Saitek Cyborg 3D Force Stick...


Anbefalte innlegg

Kjøpte for en liten stund tilbake denn joysticken fra komplett, gleda meg som en unge til å få kobla den opp i forskjellige flyspill...

Alle fall pelte meg hjem å innstalerte alle de nødvendige driverne og testa at alle kanppene of force feedbacken fungerte...joda virka greit det...

Innstalerte IL-2 Sturmovik og kobla opp joysticken. Det første jeg merka var at det slettes ikke var noe som helst force feedback (ja hadde trykka av for det i spillet...) og etter en liten stund merket jeg at jeg ikke lenger klarte å svinge til høyre... Det ser ut som det nærmest er litt slakk i styresystemet...

For første gang jeg legger flyet mot høyre funker det fint men etterpå virker det ikke som joysticken klarer å få styrepinnen tilbake i opprinnelig posisjon... slik at joysticken ser mer og mer ut som det skjeve tårn i Pisa :(

I alle fall klarer å legge flyet mot venstre men...

Har nå innstalert de siste driverne men det hjalp ikke en dritt!

Har ikke så mye erfaring med joystick så jeg tenkte jeg skulle spørre her om det var noe annet jeg kan stille inn før jeg gir den til Komplett?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp...uansett hva jeg gjør skjer det samme...

Leste litt på forumet til saitek og det viste seg at flere hadde problemet og at suporteren der anbefalte å bytte joysticken i en ny istedet...

Mistenker egentlig komplett litt for å ha sendt meg en joystick som de har fått tilbake for jeg syntes det så ut som at pakningen var åpna før... minuset er at jeg pælma kartongen ganske tidlig etter at jeg hade fått hjem joysticken så litt usikker på om jeg kan bytte den da? Den har jo tross alt en ganske kaftig feil...får vel stikke bort der en dag å høre med de...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...