Gå til innhold

Ye Olde Championship Pub


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil ikke si at han er en dårlig manager. Greia er at managere trenger tid. Samme hvor god man er og hvor stor CV man har, så trenger man tid til å bygge et lag med egen filosofi. I Køln fikk han aldri tid. Media grillet han hver gang det ikke ble seier, og i det lange løp blir det bare stress og slitsomt å være manager i en sånn klubb. Wolves har ikke vunnet på åtte kamper, men de er likevel fortsatt bare 7p bak playoff-plassen. Ting snur fort i fotballen, det legger man spesielt merke til i Championship der det spilles nesten to kamper pr. uke. Får han noen gode uker framover nå, da tror jeg Wolves fort ligger på playoff-plass ved nyttår.

 

Tipper Wolves slår Millwall i kveld.

Lenke til kommentar

League One? Hvordan i alle dager greide du å få et forhold til et lag derfra? :p

 

Hvor får du League One fra? Jeg heier vel for pokker ikke på et lag i League 1! Jeg heier selvfølgelig på Barnet som spiller i League 2 :p Grunnen er at da FIFA for første gang hadde med 4 divisjoner i England var det utrolig fristende å ta et lag fra desidert laveste nivå opp til Europa. Som sagt så gjort, jeg har nå spilt fast med Barnet på alle utgaver av FIFA samt FM. Liten "fun fact" om Barnet: i 3 år på rad har de unngått nedrykk til BSP på den siste dagen, de er per definisjon det dårligste laget i det engelske ligasystemet (BSP og lavere regnes som amatør-nivå)

 

Såvidt jeg husker rett er vel rekkefølgen:

  1. Premier League
  2. Championship
  3. Championship 1
  4. Championship 2
  5. Blue Square Premier

    1. Blue Square North
    2. Blue Square South

Lenke til kommentar

Hvor får du League One fra? Jeg heier vel for pokker ikke på et lag i League 1! Jeg heier selvfølgelig på Barnet som spiller i League 2 :p Grunnen er at da FIFA for første gang hadde med 4 divisjoner i England var det utrolig fristende å ta et lag fra desidert laveste nivå opp til Europa. Som sagt så gjort, jeg har nå spilt fast med Barnet på alle utgaver av FIFA samt FM. Liten "fun fact" om Barnet: i 3 år på rad har de unngått nedrykk til BSP på den siste dagen, de er per definisjon det dårligste laget i det engelske ligasystemet (BSP og lavere regnes som amatør-nivå)

 

Såvidt jeg husker rett er vel rekkefølgen:

  1. Premier League
  2. Championship
  3. Championship 1
  4. Championship 2
  5. Blue Square Premier

    1. Blue Square North
    2. Blue Square South

 

Nei, nå tror jeg du er litt på bærtur. Championship 1/2 blir så vidt jeg husker brukt om rugbyligaene i England. Fotballigaene etter Championship heter League One og Two.

 

Morsom historie ang. Barnet. Har selv en forkjærlighet for Stevenage etter at jeg startet en FM-save med det dårligste laget (pluss dårligste økonomi) i hele Football League for noen sesonger tilbake. Har hatt mye moro med dem og ført dem både til PL og Europa. De ligger faktisk ikke så langt unna toppen i League One nå i virkeligheten, så det hadde vært moro om de spiller Championship-fotball neste år.

Lenke til kommentar

Nja, Solbakken kanskje. Vi får se hva Berg klarer.

 

Synes norske medier er flinke til å skryte opp våre egne. Det er ikke vanskelig å se at Solbakken ikke er så forbanna god som han ofte blir fremstilt som.

 

Lettere å dominere i en liga hvor du er det eneste laget som nærmest har penger.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Wolves fansene viser hva de mener: http://www.wolves.co...ent-516532.aspx

 

Manager's car vandalised

Police are investigating after Wolves manager Stale Solbakken’s car was vandalised outside his apartment overnight.

A can of paint was daubed over the car and Police have visited the scene and spoken to the manager this morning.

“I have already been asked about my car because people have seen it so it was decided to make this public rather than wait for any rumours to start,” he said.

“For me this does not affect in any way the good reaction I have had from Wolves supporters since I have been at the club.

“I fully accept that there will be questions asked by fans after our recent run, but this is about protecting my family and that is why we have called the Police in to investigate.

“I would repeat though – I have nothing but praise for the support I have had, even during the bad times we have had recently.

“I think the Wolves fans are fair and very reasonable, and I am committed to bringing them the success they deserve.”

Endret av cfthompson
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...