Gå til innhold

Mobil: Advarsel: Mytrendyphone.no medfører Tollomkostninger


Anbefalte innlegg

Ønsker bare å gjøre klar over at mytrendyphone.no ikke holder til i Norge. Det medfører toll på varer over kr 200,-

 

Jeg la ikke merke til dette ved bestilling, jeg følte hele butikken så veldig norsk ut; - som om den opererer i Norge.

 

Jeg fikk nå 290,- i tollomkostninger på et batteri til 680,-

 

Så nå koster batteriet meg alt i alt 970,- . Surt.

Jeg kan selvfølgelig returnere det etter å ha betalt dette tolloppkravet på Posten, men vet ikke om jeg får tilbake tollutgiftene da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Bestillte ny skjerm fra dem til min samsung s2. Med frakt, betalingsgebyr, fortolling og moms, kom skjermen på nesten det dobbelte av prisen i nett-butikken, 1960kr.

Skjermen i seg selv kostet 1115kr uten rabatter

Nå opplyser de riktignok om at man ikke betaler dansk moms, men moms i Norge på produkter over 200kr.

 

Det tok også 8 dager før jeg fikk varen, litt lengre enn 2-3 dagene som de opplyser om.

Stod også at det ikke var sporingsnummer med brevpost, men da jeg tok kontakt noen dager senere hadde de ett sporingsnummer alikavel til meg.

 

Så kunne like greit sendt den inn til verksted. De sier de skal være billigst, men det er en illusjon.

 

Jeg kunne i hvertfall spart tid å penger på å velge en annen løsning. Så blir siste gang jeg handler hos dem. 2000kr for en skjerm er IKKE billig.

 

Siba selger hele telefonen ny for 3289

 

 

Hva er egentlig ett betalingsgebyr? Skal de ha penger for å ta seg betalt for en tjeneste.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...