Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Rotet meg borti eksen, hva gjør jeg nå?


Anbefalte innlegg

Har rotet meg borti eksen min (min første kjærlighet) og nå tenker jeg kun på henne.

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre.

 

Vi var sammen i 3,5 år og jeg syntes alt var bra.

Men grunnen til at det ble slutt var at hun fikk følelser for en annen og valgte å satse på han.

Dette var noe jeg slet ekstra mye med siden det var et nederlag og jeg enda hadde følelser for henne.

 

Er takknemlig for forslag

 

Anonym poster: 423ae6106b36763b499156f132ff9ab3

 

Anonym poster: 423ae6106b36763b499156f132ff9ab3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å være ærlig så vet jeg ikke hvordan ståa med henne og (typen/eksen) er, men tror dem er enda er i et forhold.

 

Vi har ikke pratet så mye om det og jeg regner med at hun ikke har det bra med han siden hun kom til meg.

 

Har to tankeganger nå!

1: skader vel ikke med en sommerflørt

2: Hvis jeg holder på med dette så fucker jeg meg selv!

 

Men føler og at jeg ikke kan konfrontere henne om dette siden da vet hun at jeg enda har følelser for henne. (noe jeg tror kommer til å vare til den dagen det svartner for meg)

Å da kan jo hun leke med meg psykisk Anonym poster: 89ce73bd2c4857a6688526d891b3b38f

Lenke til kommentar

Det første du burde gjøre er å finne ut hvordan det står til i forholdet hun er i nå. Hvis alt er bra mellom dem synes jeg du burde kutte kontakten, eventuelt holde deg litt unna. Hvis det viser seg at de slår opp ser det for meg ut som du har to valg.

 

1. Du kan prøve deg på en "sommerflørt", som du kaller det. Konsekvensen av det kan være at du blir ekstremt såret hvis det viser seg å ikke fungere.

2. Kutte kontakt og prøve å glemme henne.

 

Å prøve å ha et vanlig vennskap med henne tror jeg ikke vil fungere. Det virker som at det er alt for mye følelser involvert og jeg tror derfor at en av forslagene ovenfor vil være det lureste.

Lenke til kommentar

For å utdype... (følte at min forrige post var litt kort, men den presiserer poenget mitt veldig godt).

 

Selv har jeg opplevd det samme. Eksen min dumpet meg av mystiske grunner (vet enda ikke hvorfor, hun var ikke i stand til å utdype annet enn at hun ikke ville lenger). Det tok litt tid men jeg trodde jeg var på vei bort fra å ha følelser for henne. Akkurat i det dette skjedde ville hun treffes - så jeg tok med henne på en fest. Der skjedde det litt av hvert og jeg fikk på følelsen at vi kom til å bli sammen igjen. Dagen etter utrykket hun presist at det var en "one time thing" og at vi burde droppe kontakten fremover. Noen mnd senere kontaktet hun meg igjen, og dum som jeg var godtok jeg å møtes. Hun kom til meg og vi så på film osv osv (you know the drill). Dagen etter presiserte hun enda engang at det var en "one time thing".

 

Etter et år uten kontakt kom jeg på tanken om henne igjen, men før jeg ringte henne tenkte jeg over hva som hadde skjedd. Jeg så over hvordan forholdet vårt hadde vært og jeg innså at det alltid var jeg som var hovedelementet når det kom til tiden vi tilbrakte sammen. Altså, det var alltid jeg som tok initiativet både til å treffes og til seksuelle aktiviteter. Det var som om hun bare "var der". Dette er noe jeg ikke innså under forholdet vårt eller i kort ettertid men som jeg ser nå at var den virkelige grunnen til bruddet.

 

Anyway, nå er jeg veldig off track her.

 

ENESTE og jeg mener ENESTE grunnen til at hun prater med deg er for hun vil ha en failsafe hvis ting skulle gå galt med andre gutter. Hvorfor ikke? Deilig å få det man trenger når man vil hvis forholdet man er i går i dass.

 

DROPP ALL KONTAKT med kjærringa - hu er ikke dama for deg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...