Gå til innhold

Hva er problemet til norge?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

nå er eg så lei av og høre folk som klager over "systemet" vi har idag og kjefter og smeller over det. Men gjør dei noe om det? nei! i england og og dicerse andre land, velter folk biler og blir amok vis det er noke dei er misfornøyd med. Ikkje ein forbanna streik!

må selv ta litt selvkritikk sitter selv og klager over "systemet", men seriøst er vi så impotente? hva fikk oss til og bli slik?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, eg er enig. Me burde byrje å velte bilar over ende fordi me vil ha 1% høgare lønnsøkning i offentlig sektor!

 

Fy eg er trist for at eg bur i eit land kor me streiker for å oppnå betre arbeidsvilkår i staden for å tenne på bygningar og velte bilar!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei.

 

nå er eg så lei av og høre folk som klager over "systemet" vi har idag og kjefter og smeller over det. Men gjør dei noe om det? nei! i england og og dicerse andre land, velter folk biler og blir amok vis det er noke dei er misfornøyd med. Ikkje ein forbanna streik!

må selv ta litt selvkritikk sitter selv og klager over "systemet", men seriøst er vi så impotente? hva fikk oss til og bli slik?

Hjernevasking og gift i matforsyningen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, eg er enig. Me burde byrje å velte bilar over ende fordi me vil ha 1% høgare lønnsøkning i offentlig sektor!

 

Fy eg er trist for at eg bur i eit land kor me streiker for å oppnå betre arbeidsvilkår i staden for å tenne på bygningar og velte bilar!

 

jau eg skjønner poenget ditt men nå tenker eg mere historisk, har aldri hørt om noen store streiker i norge som har vert, verken før eller etter oljen. har ikkje gjort noe store undersøkelser på dette men aldri hørt om det... virker så rart for meg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...