Gå til innhold

DayZ diskusjonstråd - Teknisk diskusjon i egen tråd!


Anbefalte innlegg

OT : Er du admin på Norway 2 ?

 

Nei, hvordan det?

 

Fordi du ble antatt busted i cheat/hacking på norway 2. Med video-opptak og greier. Fancy

 

Lattis. Link?

 

Edit: Dette vil jeg gjerne se. Kan ikke forstå hva det er snakk om.

Endret av Sadfez
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

OT : Er du admin på Norway 2 ?

 

Nei, hvordan det?

 

Fordi du ble antatt busted i cheat/hacking på norway 2. Med video-opptak og greier. Fancy

 

Lattis. Link?

 

Edit: Dette vil jeg gjerne se. Kan ikke forstå hva det er snakk om.

Mhm, jeg vil også se, fordi jeg vet at Sadfez ikke chater eller hacker. Mest sansynlig kan jeg se meg selv på denne filmen, så sleng opp en link wilbur626. :)
Lenke til kommentar

Hver eneste i kamo er en banditt,har møtt flere av dem og alle har prøvd eller har drept meg uansett om jeg hadde våpen eller ikke,samme gjelder de i ghillie.

 

Så du mener at vanlige survivors ikke kan finne ghillie suit eller camo outfit i vanlige residential buildings?

Joda,men ser ut som at så fort folk får seg kamo eller ghillie så går dem bananas,og dreper alt dem ser.

Vanlige survivors er ikke noe bedre,men det er bare sånn jeg opplever mens jeg spiller hvem jeg blir drept mest av.

 

Jo mere sjeldent utstyr man har, jo mere morderisk blir man. Men sånn jeg opplever det så er alle ute etter deg uansett, med mindre man snakker med dem på skype.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvem drepte meg på BBG 1 private serveren nå?

 

Prøvde å snakke til "Endeline", men du svarte ikke. Så kom kompisen din og drepte kompisen min uten grunn. For derretter å drepe meg.

 

Selv om du har onde hensikter, så kan du vel svare i direct chat?

 

Jeg drepte Endeline, og kjenner ikke til noe kommunikasjon via direct chat ?

 

Hei, hei. Jeg som drepte deg, Freddy og Stig. :)

Lenke til kommentar

Hvem drepte meg på BBG 1 private serveren nå?

 

Prøvde å snakke til "Endeline", men du svarte ikke. Så kom kompisen din og drepte kompisen min uten grunn. For derretter å drepe meg.

 

Selv om du har onde hensikter, så kan du vel svare i direct chat?

 

Vi hadde problemer med å kunne se hva vi skrev på direct chat på BBG 1. Ikke kunne vi høre hverandre heller.

Lenke til kommentar

Hvem drepte meg på BBG 1 private serveren nå?

 

Prøvde å snakke til "Endeline", men du svarte ikke. Så kom kompisen din og drepte kompisen min uten grunn. For derretter å drepe meg.

 

Selv om du har onde hensikter, så kan du vel svare i direct chat?

 

Jeg drepte Endeline, og kjenner ikke til noe kommunikasjon via direct chat ?

 

Hei, hei. Jeg som drepte deg, Freddy og Stig. :)

 

CHEATER! ;)

Lenke til kommentar

Fant endelig en Coyote backpack på en "deer stand". Tror faktisk jeg har kommet over denne backpacken før, for det er noe kjent med formen, men siden navnet likner på backpack'en man begynner med så har jeg nok ignorert Coyote backpack tidligere. Oj, oj, 24 slots nå. :)

Lenke til kommentar

Ble akkurat Thunder Dome'd på Norway 9. Var ikke der i mer enn et minutt før alle ble teleportert til powerplanten i elektro. De fleste tok en alt-F4, men et par ble igjen. Plukket opp en ak på et av likene og gjemte meg et lite minutt. Når jeg kom fram så jeg to stk, en med AS50 eller noe i den duren. Tømte et helt magasin i dem uten at det så ut til å gjøre noe skade. Skjønner ikke hvordan denne spillmotoren er oppbygd i det heletatt. En hel rekke scripts burde jo ikke under noen omstendigheter være mulig å kjøre fra client-side.

Lenke til kommentar

Cheater? Dere løper rundt i skogen som noen gærninger.

Det var dere som begynte å skyte etter meg. Flaks for meg så er M14 AIM ekstremt presis.

Når jeg drepte Freddy var det bare flaks. Så han labba rundt i skogen når jeg var på vei til Isphen.

 

Jeg kødda, trodde vi var helt alene vi. Pluss at jeg tok feil av mitt eget lag og andre players, lol

Lenke til kommentar

Ble akkurat Thunder Dome'd på Norway 9. Var ikke der i mer enn et minutt før alle ble teleportert til powerplanten i elektro. De fleste tok en alt-F4, men et par ble igjen. Plukket opp en ak på et av likene og gjemte meg et lite minutt. Når jeg kom fram så jeg to stk, en med AS50 eller noe i den duren. Tømte et helt magasin i dem uten at det så ut til å gjøre noe skade. Skjønner ikke hvordan denne spillmotoren er oppbygd i det heletatt. En hel rekke scripts burde jo ikke under noen omstendigheter være mulig å kjøre fra client-side.

 

Vurderte å ta meg tid til å svare på hvorfor, men orket ikke. Du får lese om det på nettet. Hint: DayZ er ikke et spill, det er en modifikasjon til en Militærsimulator som heter ArmA

Lenke til kommentar

Ble akkurat Thunder Dome'd på Norway 9. Var ikke der i mer enn et minutt før alle ble teleportert til powerplanten i elektro. De fleste tok en alt-F4, men et par ble igjen. Plukket opp en ak på et av likene og gjemte meg et lite minutt. Når jeg kom fram så jeg to stk, en med AS50 eller noe i den duren. Tømte et helt magasin i dem uten at det så ut til å gjøre noe skade. Skjønner ikke hvordan denne spillmotoren er oppbygd i det heletatt. En hel rekke scripts burde jo ikke under noen omstendigheter være mulig å kjøre fra client-side.

 

Vurderte å ta meg tid til å svare på hvorfor, men orket ikke. Du får lese om det på nettet. Hint: DayZ er ikke et spill, det er en modifikasjon til en Militærsimulator som heter ArmA

 

Det er jeg fullstendig klar over. Se min post på forrige side ang hvorfor telt og kjøretøy blir tømt uansett hvor godt de er gjemt. Vet jo at det er slik og at det er på grunn av den horrible koden av arma-spillmotoren. Det jeg ikke skjønner er hvorfor en client noen gang skal ha bruk for å ha tilgang til for eksempel å spawne objekter, disable abort-knappen, gjøre alle på en server om til kyr osv. Slike commands burde jo utelukkende kunne kjøres av serveren, ikke clients, om de i det heletatt skal eksistere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...