Gå til innhold

E3 2012 Presse Konferanse oversikt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper det blir mulig å spille gjennom uten å ha en AI på slep. De sier jo at Dead Space er en horror-serie, men med flere personer sammen blir det ikke mye skummelt. Nå var forsåvidt ikke Dead Space 2 skummelt heller, men synes Dead Space var skummelt. Føler det spilte litt mer på det psykiske, siden du der kunne gå lange strekninger uten å møte på fiender. Kunne gjerne høre noe bråk også, men ingen fiender. Gleder meg uansett og regner med det blir kjøpt på release.

Lenke til kommentar

Coop i Dead Space må være helt forferdelig. Spillene består av veldig trange korridorer, faktisk de trangeste jeg har sett i dagens spill. Så ha med en ekstra må de utbygge banene enda mer!

 

På konsollene rører jeg ikke online i det hele tatt, her er det singelplayer hele tiden, PCen står for både singel og multiplayer.

Da vises nok Dead Space 3 når EA skal ha konferansen sin :) . Samt så håper jeg de snakker mer om kommende planer til BF3

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Ikke f til klokka 3 om natta på en arbeidsdag.

 

Har en følelse på at Sony vil ha den beste pressekonferansen, ved siden av EA (men still, EA er EA så Sony blir nok et hakk bedre om Sony innfrir). Er i grunn redd for at Sony kan kræsje med Last of Us på grunn av gameplay, men vi får i grunn vente å se.

 

Nintendo har lettest mest å tape med Wii U nå. Men får håpe de innfrir, for i grunn er Wii U det jeg er mer gira på enn en ny konsoll fra Sony eller Micro.

 

Microsoft tror jeg kan overraske mest, men tidligere erfaring det siste året spesielt kan tyde på motsatte.

Lenke til kommentar
Remedy Entertainment creative director Sam Lake's cryptic new tweet strongly hints that Alan Wake 2 is not only happening, but that an announcement might be imminent -- perhaps coming at E3 this week

 

Remedy Tweet Hints at New Alan Wake

 

Håper det kommer et nytt. Elsket Alan Wake.

 

Helt unødvendig dersom de skal hype dette opp like mye som forgjengeren. Er få spill som har irritert meg så mye som Alan Wake i media. Utsettelser, endringer, og det at spillet i utgangspunktet skulle lages til PC, men kom først til konsoll.

Lenke til kommentar

Nytt Alan Wake? Sign me up!

 

Faen, blir lange netter nå mtp nintendo sin pre E3 kl 00.00 ikveld, og Sony sin pressekonferanse i morgen. Er det noen av dere som også har tenkt å døgne til Sony sin?

 

Jeg døgner lett for å få den med meg, så du blir ihvertfall ikke helt alene :)

Lenke til kommentar

Alan Wake er på et punkt der det i grunn ikke trengs å hypes opp. Lake sin tease i dag er ikke noe mer enn et mer bevis på Wake forsatt lever etter American Nightmare (spinoff`en), synes jeg. Fin greie, fin serie og en av mine favoritter på Xbox360.

 

Håper det er snakk om retail denne gangen. Er et par karakterer fra første spillet jeg vil se igjen, eller i grunn bare Barry.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...