HelloKjersti 189 Report post Posted May 24, 2012 Hva er det CD Projekt skal vise frem 30. mai? Les hele saken 0 Quote Share this post Link to post
DashFiss 38 Report post Posted May 24, 2012 De jobber nok med et spill som kommer ut kun på CD, kan vel bli skikkelig spennende uansett! 0 Quote Share this post Link to post
Indifference 11 Report post Posted May 24, 2012 Witcher 3 er nok en av dem 0 Quote Share this post Link to post
VanH 71 Report post Posted May 24, 2012 Så lenge det neste spillet blir like bra som Witcher 2... 0 Quote Share this post Link to post
Dore123m 1272 Report post Posted May 24, 2012 Så lenge det neste spillet blir like bra som Witcher 2... la meg gjette, du er en av dem som ikke har spilt den spektakulære 1ern? 0 Quote Share this post Link to post
VanH 71 Report post Posted May 24, 2012 Har spilt enern, elsket hvert sekund. 0 Quote Share this post Link to post
FenrisC0de 774 Report post Posted May 24, 2012 Gleder meg! Både Witcher 1 og 2 er nedskrevet som mine RPG-favoritter gjennom tidene! Et av de få spillene i sin sjanger som suger oss inn i en moden og voksen verden der alt er langt fra svart og hvitt. 0 Quote Share this post Link to post
vikingkylling 1372 Report post Posted May 24, 2012 Witcher 2: Extra Enchanted Edition! Now with even more random nudity and even duller combat! 0 Quote Share this post Link to post
Vidkun 231 Report post Posted May 24, 2012 Tipper det er Witcher 2 til ps3, eller Witcher 1 til xbox. 0 Quote Share this post Link to post
ATWindsor 27559 Report post Posted May 24, 2012 Witcher 2: Extra Enchanted Edition! Now with even more random nudity and even duller combat! "Veldig mange liker Witcher 2, og jeg tror de aller fleste vil si det var en stor suksess. Bare lev med det og slutt og klag!!!!!" 0 Quote Share this post Link to post
ksjoet 25 Report post Posted May 24, 2012 De som har sett på AngryJoe sine videoer vet at dette med 90% sannsynlighet er Witcher 3. Det ble nærmest bekreftet når han besøkte studiet tidligere i år. 0 Quote Share this post Link to post
Error 1940 Report post Posted May 24, 2012 «modent, mørkt fantasyunivers» Vampire the Masquerade: Polskilines? Ja takk 0 Quote Share this post Link to post
Seal 360 Report post Posted May 29, 2012 Håper det enten er The Witcher 3 eller The Witcher 2 til PS3! Blir megahappy av begge. Og håper det helt nye konseptet blir noe interessant. CD Projekt har seilt opp som en av mine favorittutviklere, så hvis konseptet faller i god jord, er jeg overbevist om at det vil bli en personlig perle! 0 Quote Share this post Link to post