Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Jeg ringte akkurat netcom. Bestillingen min ble lagt inn 16. mai og kom akkurat ikke med første sending. Forventet levering er 1-2 uker. :( andre muligheter å få tak i den før til en like bra pris?

Blå eller hvit? Har forhåndsbestilt blå via Netcom, så veldig spent på om de sender ut noen der i det hele tatt.

 

Fint om alle skriver hvilken farge det er snakk om egentlig :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ringte akkurat netcom. Bestillingen min ble lagt inn 16. mai og kom akkurat ikke med første sending. Forventet levering er 1-2 uker. :( andre muligheter å få tak i den før til en like bra pris?

 

Jeg bestilte hvit den 11. mai, så burde være i den første sendingen da, sa de noe om de hadde fått den inn eller?

Lenke til kommentar

Blå eller hvit? Har forhåndsbestilt blå via Netcom, så veldig spent på om de sender ut noen der i det hele tatt.

 

Fint om alle skriver hvilken farge det er snakk om egentlig :)

 

Det er hvit

 

Jeg bestilte hvit den 11. mai, så burde være i den første sendingen da, sa de noe om de hadde fått den inn eller?

Jeg kom akkurat ikke med og de holdt på med pakking nå i følge lageret. Da er nok din på vei

Lenke til kommentar
Bekreftet på lager hos telenor (50+). https://nettbutikk.t...il/samsungi9300

 

Hmmm. Fristende å gå for denne, men så vidt jeg vet selger de bare med abonnement??

De selger uten også, dog mye dyrere enn alle andre...

 

Kan kjøpe med kontantkort men da er den bundet til Telenor, jeg lurte på å gjøre dette siden jeg har Telenor uansett. Problemet mitt er at de bare leverer til folkeregistrert adresse som er hos foreldrene mine i Drammen men jeg er i Bergen :hrm:

Lenke til kommentar
Bekreftet på lager hos telenor (50+). https://nettbutikk.t...il/samsungi9300

 

Hmmm. Fristende å gå for denne, men så vidt jeg vet selger de bare med abonnement??

Du kan vel kanskje kjøpe Telenor kontant, 4899 kr? Antar man kan få låst den opp gratis av Telenor da, eller?

 

Ja, det ser jeg nå... Da blir den faktisk noen kroner billigere enn min forhåndsbestilling hos Netshop på 4.995,-.... Jeg har telenorabonnement, så telenor-lås er ikke noe problem det.

 

Men jeg vet ikke om hvit er fargen for meg......

 

Edit. Ser nå at de selger uten abonnement for kr. 5599,-. Forskjellen på dette og kontantabbonement er vel at telefonen er låst til Telenor når man kjøper kontantabonnement eller?

Endret av oyvindpe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...