Gå til innhold

Diablo 3: Vis oss dine karakterer (ingen post uten bilde)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Min monk, div. hjelmer som ser noe tvilsomme ut, men det får gå :p

 

Du tror den hjelmen ser stygg ut? Kanskje det, men du har ennå langt igjen. :p Denne har til og med små bjeller som henger og slenger på sidene. Styggere blir det ikke. Når man får en Transformers-følelse av hjelmen er det noe helt feil et sted. :p

 

post-143771-0-43096300-1338179345_thumb.png

 

Sheila er for øvrig level 40 nå. Var bare delvis interessert frem til ca level 20, men etter det har hun blitt favoritten. Selv Demon Hunteren er strandet på lvl 38.

 

Edit: Har nå kommet til level 46 og Act 3 på Nightmare, og nå begnner det å komme seg. Ble endelig kvitt den forbanna greia hun hadde på hodet, men nå har hun langt, hvitt hår av en eller annen grunn. Noe skal det være, tydeligvis. :p

 

post-143771-0-79652600-1338222249_thumb.png

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Monken min (nonnen min?) har blitt lvl 51 og sliter noe sykt på Hell for tiden. Prøvde meg på dette med animering, og fikk det sånn noenlunde til. Skal prøve å få det bedre til neste gang. :)

 

post-143771-0-52556700-1338746976_thumb.gif

 

Edit: Av en eller annen grunn er hun ikke animert hos meg når jeg leser på forumet, men hun er animert om dere trykker på bildet og får en større versjon. Rart.

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Det var bedre. :) Sorry for den sorte stripen til høyre, men det er flagget. Kan ikke fjerne den uten å fjerne den lampen (eller hva det nå er) hun holder i hånden.

 

 

10eirgz.gif

 

Edit: La inn en liten tutorial på hvordan man legger inn en sånn film i førsteposten, om noen er interessert.

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...