Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Eksamen R2 vår 2012


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble femmer her, noe jeg ikke forstår. Fikk til alle oppgavene(har sjekket svarene med nebu sine), men jeg har ikke hatt med de tingene som var nevnt i forhåndssensuren. Hadde ikke med:

 

-3b)En fullgod besvarelse bør ha med fortegnslinje for å vise at det er fortegnskifte for de

deriverte

-4c)Alle datoer fra 14. - 16. gir full uttelling, men de må ha riktig måned.

-4d)30. juni og 1. juli gir full uttelling

 

Dette kan da ikke være nok for å miste sekseren?

Lenke til kommentar

Ble femmer her, noe jeg ikke forstår. Fikk til alle oppgavene(har sjekket svarene med nebu sine), men jeg har ikke hatt med de tingene som var nevnt i forhåndssensuren. Hadde ikke med:

 

-3b)En fullgod besvarelse bør ha med fortegnslinje for å vise at det er fortegnskifte for de

deriverte

-4c)Alle datoer fra 14. - 16. gir full uttelling, men de må ha riktig måned.

-4d)30. juni og 1. juli gir full uttelling

 

Dette kan da ikke være nok for å miste sekseren?

Jeg klarte ikke induksjonbeviset, og hadde noen slurvefeil på siste oppgave(fikk feil koordinat på D, og dermed feil på sirkellikningen(regnet også ut radien istedenfor å se at det var avstanden mellom D og E delt på 2), og fikk likevel 6. Dette var jævlig sjokkerende, tror jeg har hatt en meget snill sensor.

Lenke til kommentar

 

Merkelig da det høres ut som om jeg ikke har mer feil. Jeg var også bevisst på å forklare ulike beregninger, så kan heller ikke være det jeg trekkes for. Hadde vært så mye greiere om jeg hadde svart feil på noe. Utrolig irriterende å sitte med en femmer uten å skjønne hva jeg har blitt trukket for....

Lenke til kommentar

 

Merkelig da det høres ut som om jeg ikke har mer feil. Jeg var også bevisst på å forklare ulike beregninger, så kan heller ikke være det jeg trekkes for. Hadde vært så mye greiere om jeg hadde svart feil på noe. Utrolig irriterende å sitte med en femmer uten å skjønne hva jeg har blitt trukket for....

 

Bare til å levere en klage. Enten setter de deg opp eller at du blir værende på den karakteren du har fått (eller i noen uheldige tilfeller ned), samt du får ein forklaring på hvorfor du fikk den karakteren du fikk ;) Verdt et forsøk

Lenke til kommentar

Ble femmer her, noe jeg ikke forstår. Fikk til alle oppgavene(har sjekket svarene med nebu sine), men jeg har ikke hatt med de tingene som var nevnt i forhåndssensuren. Hadde ikke med:

 

-3b)En fullgod besvarelse bør ha med fortegnslinje for å vise at det er fortegnskifte for de

deriverte

-4c)Alle datoer fra 14. - 16. gir full uttelling, men de må ha riktig måned.

-4d)30. juni og 1. juli gir full uttelling

 

Dette kan da ikke være nok for å miste sekseren?

 

Tror jeg og hadde akkurat de samme feilene (er ikke helt sikker), men fikk vist nok sekseren. Send inn klage, de kan jo liksom ikke sette deg ned til 4 :p

Lenke til kommentar

Tja, nå må dere huske på at som det står i sensorveiledningen så skal

sekseren være tildelt elever med framifrå kompetanse i faget. Altså elever som viser ferdigheter utover det som kan forventes av en gjennomsnittlig R2 elev. Ligger man på grensen, og ikke viser at en har noe spesiel kompetanse i faget så skal man strengt talt ikke ha toppkarakter.

At en sensor bedømmer besvarelsen som helhet og ikke går etter poengene syntes jeg er bra.

En sensor skal tross alt rpøve å dømme hvilke ferdigheter og hvilken kompetanse du har, ikke om du har 55 eller 54 poeng... (Og poenggrensene er veilende) mine to cent.

Men bare klag =)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fikk noe uforventet 6. Del 1 var nok plettfri og ført i henhold til sensorveiledningen, men hadde noe smårusk på oppgave 4 (skrev septemeber i stedet for oktober), noe smårusk på oppgave 7 og fikk feil t-verdi i oppgave(dog på grunn av en latterlig regnefeil), noe som førte til feil sirkelligning.

 

Veldig fornøyd!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...