Gå til innhold

HTC One S


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen 3G dekning? :) eventuelt prøv å ring: *#*#4636#*#* og se hva som står på preferred network.

 

Joda det skal være bra 3G dekning her også 3.5G men på displayet står det kun "E" får ikke noe "3G" eller "H" Hadde det samme når vi var en tur i Haugesund, har prøvd å restarte tlf, prøvd å skrudd av og på flymodus men ingen forskjell.

Lenke til kommentar

Satser på at det er noen kyndige folk her som kan hjelpe meg.

 

Lang historie kort: jeg låste opp min One S via HTC sine sider og la inn et custom OS. Dette skar seg brutalt og etter mange timers arbeid klarte jeg å redde telefonen. Jeg presterte også å miste min backup av OS.

 

Spørsmål: er det mulig å få tilbake telefonen i sin originale tilstand uten backupfila? Telefonen er 'unlocked' og 'tampered'. Har funnet en side som tilbyr signerte installasjonsfiler, men her må man betale. Er det mulig å bruke backupfila fra en annen telefon? Isåfall hvor kan jeg finne dette?

 

Har behov for å returnere telefonen tilbake til fabrikkinnstillinger MED mulighet for oppdateringer.

Lenke til kommentar

Satser på at det er noen kyndige folk her som kan hjelpe meg.

 

Lang historie kort: jeg låste opp min One S via HTC sine sider og la inn et custom OS. Dette skar seg brutalt og etter mange timers arbeid klarte jeg å redde telefonen. Jeg presterte også å miste min backup av OS.

 

Spørsmål: er det mulig å få tilbake telefonen i sin originale tilstand uten backupfila? Telefonen er 'unlocked' og 'tampered'. Har funnet en side som tilbyr signerte installasjonsfiler, men her må man betale. Er det mulig å bruke backupfila fra en annen telefon? Isåfall hvor kan jeg finne dette?

 

Har behov for å returnere telefonen tilbake til fabrikkinnstillinger MED mulighet for oppdateringer.

Med "skar seg brutalt" mener du at du ble stuck på "htc quitley brilliant"-skjermen og ikke kunne "mounte sd-card"? isåfall så må du hjelpe meg :p
Lenke til kommentar

Satser på at det er noen kyndige folk her som kan hjelpe meg.

 

Lang historie kort: jeg låste opp min One S via HTC sine sider og la inn et custom OS. Dette skar seg brutalt og etter mange timers arbeid klarte jeg å redde telefonen. Jeg presterte også å miste min backup av OS.

 

Spørsmål: er det mulig å få tilbake telefonen i sin originale tilstand uten backupfila? Telefonen er 'unlocked' og 'tampered'. Har funnet en side som tilbyr signerte installasjonsfiler, men her må man betale. Er det mulig å bruke backupfila fra en annen telefon? Isåfall hvor kan jeg finne dette?

 

Har behov for å returnere telefonen tilbake til fabrikkinnstillinger MED mulighet for oppdateringer.

 

Du kan laste ned RUU's for One S her. Dette er de offisielle versjonene fra HTC. Å låse opp bootloaderen via htcdev.com bryter ingen garanti, så her er det bare å puste med nesen :)

Lenke til kommentar

Ja da har jeg fått min One S. Ser jo fantastisk ut, men er redd jeg har et problem. Lurer på om jeg må sende den tilbake.. Greia er at mobilen ikke finner det trådløse nettet hjemme! Jeg får inn alle naboers, men ikke mitt eget :(

Prøvde å legge inn wpa osv også, men da stod det "utenfor området".

Noen som har forslag..?

Lenke til kommentar

Ja da har jeg fått min One S. Ser jo fantastisk ut, men er redd jeg har et problem. Lurer på om jeg må sende den tilbake.. Greia er at mobilen ikke finner det trådløse nettet hjemme! Jeg får inn alle naboers, men ikke mitt eget :(

Prøvde å legge inn wpa osv også, men da stod det "utenfor området".

Noen som har forslag..?

 

Hvis du får inn alle nett untatt ditt eget kan du jo hende det er nettverket ditt det er noe galt med, ikke telefonen. Gå over innstillingene på WLAN-ruteren og foreta en omstart og se om det hjelper ;) Android er ikke så glad i 5GHz nett feks.

Endret av Untouchab1e
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...