Gå til innhold

Månedens bilder


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Lurer igrunn bare på hvor man poster bilder dersom man ønsker at dem skal bli sett for de som trekker ut "Månedens bilder" til Akam artiklene.

 

Grunnen til at jeg lurer er rett og slett fordi jeg mange ganger har sett flotte bilder i de artiklene uten at jeg har sett dem i BK forumet. Så de må vel ligge på andre plasser, og har veldig lyst til å se på dem. Kommer det fra en ekstern nettside om foto som er samarbeidsside med Akam?

Endret av IceBlitz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I selve reportasjen skal det være en link til bildepostesiden, det er Månedstrådene som Akam opprettet for et par år siden, der må du poste bilder for og få de ut på forsiden av Akam :)

 

Edit: sakset i bunnen av "brukerens beste bilder".

 

Dette var alt for denne gang! Vil du se alle bildene fra mars kan du gjøre det i denne forumtråden

 

og

 

Bilder fra april kan du legge inn her dersom du vil bidra med bilder som kan bli blant de utvalgte neste gang.
Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Har ingen bilder jeg mener fortjener å komme på forsiden enda, så det var helst for å bare se andre vakre bilder :)

Men det kan jo være andre som mener du har bilder som fortjener en plass i en slik artikkel. Og for å havne der, så må du poste bilder i månedstråden. Og det synes jeg du skal.

 

I tillegg har Akam redaksjonen begynt med dagens bilde - disse bildene velges ut fra den nye bildekritikkdelen de arvet fra digit.no.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...