Gå til innhold

Nå kommer endelig Raspberry Pi


Anbefalte innlegg

Jeg trodde det bare var å handle i vei fra Farnell. (Var det før?) Men nå ser det ut til at det kun er næringsdrivende som kan handle der? Stemmer dette?

 

Det er mulig å handle som privatperson fra Farnell, men du må betale på forhånd. Jeg har bestilt en som privatperson.

Som bedriftskunde får man regning, men med bedriftskontoen vår kan jeg ikke bestille Raspberry PI ennå, kun sette seg opp på liste for å få beskjed når den blir mulig å bestille.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

endelig!!! jeg bestilte min 10 minutter etter de ble lagt ut `på farnell her i irland... først var leveringen 16 april, så fikk jeg en mail om at den var utsatt til midten av mai, så fikk jeg vite når jeg kontakta de på mandag at jeg ikke kunne forvente før august. (seinest).

snakka med de for noen minutter siden, da sa de at midten av mai var mer realistisk.. men de kunne ikke garantere det enda.

*fingers crossed...`*

Lenke til kommentar

Jeg trodde det bare var å handle i vei fra Farnell. (Var det før?) Men nå ser det ut til at det kun er næringsdrivende som kan handle der? Stemmer dette?

 

nei. det stemmer ikke. de spør etter bedrift, men der kan du skrive N/A eller private for eksempel. jeg skrev bare inn "N/A"

Lenke til kommentar

endelig!!! jeg bestilte min 10 minutter etter de ble lagt ut `på farnell her i irland... først var leveringen 16 april, så fikk jeg en mail om at den var utsatt til midten av mai, så fikk jeg vite når jeg kontakta de på mandag at jeg ikke kunne forvente før august. (seinest). snakka med de for noen minutter siden, da sa de at midten av mai var mer realistisk.. men de kunne ikke garantere det enda.*fingers crossed...`*

 

Det var litt merkelig.

Jeg bestilte fra Farnell Norge, og mottok min på mandag.

Lenke til kommentar

Lurer på hvor mange som har bestilt Raspberry Pi som ikke er klar over hva det faktisk er...Ett "developer" board med en ganske middelmådig ARM11 CPU. Morsomt for oss som driver med forskning og utvikling, men ikke noe for mannen i gata.

 

ikke si det så høyt, da får vi snart kjøpe de billig på finn.no :)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det trolig at man vil kunne kjøre Arm versjonen av Win 8 på denne?

 

teoretisk burde det gå an, men tror ikke det vil være praktisk. For det første så er den ikke akkurat kjapp, og for det andre har den for lite minne.

 

Har du løst de problemer kommer det andre ting inn i bildet som drivere osv, du er vel avhengig av at microsoft selv gjør om windows 8 til å kjøre på RPi...lite sannsynlig.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...