Gå til innhold

? Galaxy S III er en liten oppdatering


Anbefalte innlegg

Dere må slutte å hisse dere opp over Stool sample. Han er et troll og lever opp til navnet sitt... Stool sample-Bæsjeprøve. Bare se på det teite han har underst i innleggene sine om Android. Er jo helt klart at han ikke har noe som helst peil, men hører til "meningheten". Bare å la disse tullingene svime rundt i sin lille lukkede verden.

Sant nok, men for min del går det mer i å arrestere trollets uvitenhet og mangel på kunnskap. Blir ikke så alltid like lei av troll spesielt ikke nå som jeg kjeder meg:P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor mye har ikke samsung kopiert fra apple da? Gidd forsvare noe som ikke kan forsvares 100%

Og du tror med den kommentaren at Apple aldri har kopiert i fra andre igjen?

 

I så fall trenger du ikke å snakke så høyt.

 

Hva er det som er så farlig om Samsung hadde kopiert noe i fra Apple når Apple kopierer i stor skala i fra andre igjen?

Endret av Vindicator
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Disse ryktene begynner snart å ta igjen specsa på dagens datamaskiner jo! Datamaskina mi er ikke noe kraftpakke, men funker bra til mange tunge oppgaver, så kommer det mobiler som har mer kraft en datamaskinene hadde for bare to-tre år tilbake!!
Jeg husker enda min gamle IMB Aptiva Pc med 300 MHz, 64 MB ram og 8 GB harddisk... Kunne spille Star Wars The Phantom Menace på den.

 

Jeg hadde også en IBM Aptiva fra 1994. Kjøpte den for 17 000 kr og den hadde en 75 MHz Pentium prosessor or 960 MB harddisk. Spill som Hyperman og Cyberia var inkludert.

 

Om 20 år så er mobiltelefoner langt forbi dagens nye pc'er.

Lenke til kommentar
Jeg hadde også en IBM Aptiva fra 1994. Kjøpte den for 17 000 kr og den hadde en 75 MHz Pentium prosessor or 960 MB harddisk. Spill som Hyperman og Cyberia var inkludert.

 

Om 20 år så er mobiltelefoner langt forbi dagens nye pc'er.

17 000 for 75 MHz og 960, i 1994? Jeg mener det var på samme tid jeg hadde min Aptiva. Lurer på hvor mye den kosta da :ohmy: (Fattern' som kjøpte den, heldigvis :p)

Endret av Unlimited LTD
Lenke til kommentar

Bildet som Samsung la ut på Twitteren sin her om dagen innebar teksten "Come and meet the next galaxy" som kort og godt sier at det er noe stort som er på vei siden de tør å utnevne dingsen for den neste galakse.

 

Hva alle rykter sier tar jeg med en klype salt. Jeg klarer å vente to uker for å virkelig se hva det er snakk om.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vel. Det er ikke usansynlig at de har rett. Se på Samsung tab 2. Ikke rare endringa..så kanskje blir det ikke rare greiene å snakke om.

 

Jeg trenger å bytte ut min HTC desire ettersom den hele tida klager over lite plass..

 

Så spørs om jeg ikke må vente enda lengre hvis de gir ut en ræva mobil. Gidder ikke å kjøpe samsung Galaxy 2 1/2

Lenke til kommentar

Ja, det er endel troll i mobilforumet, folk som stool-sample og Lilac er typiske anti-android-troll, bruk ignorer-funksjonen og vær glad.

Det er også nok av "anti-apple-troll" som for eksempel Vindicator her, hvor vanskelig er det å lese kommentarene demmes og bare overse det?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hei, kan noen ta seg litt tid å skrive ned alle forbedringer Samsung GS3 vil ha fra Samsung GS2 (rykter så klart)?

Bare for å få litt sånn oversikt.

Til nå forstår jeg at Samsung GS3 vil ha:

Raskere CPU (bedre arkitektur, høyere frekvens)

Flere kjerner

Bedre energi effektivitet på CPU

Bedre skjerm (høyere piksel tetthet)

 

Men hva med batteri kapasitet? og bruks tid?

Og skjerm størrelse? Skal den bli større, eller mest sannsynlig samme størrelse?

Hva med teknologi, noe nytt her?

Og forstår at den muligens blir vanntett, og får trådløs lading.

Bedre kamera? Kanskje til og med blitz?

 

Men ja, litt teit innlegg, men hvis noen kan ta seg tid å liste opp "oppgraderingene" fra Samsung GS2 til GS3, blir ihvertfall jeg fornøyd.

 

Personlig håper jeg mest på blitz og mye bedre batteri leve tid.

Lenke til kommentar

Ja, det er endel troll i mobilforumet, folk som stool-sample og Lilac er typiske anti-android-troll, bruk ignorer-funksjonen og vær glad.

Det er også nok av "anti-apple-troll" som for eksempel Vindicator her, hvor vanskelig er det å lese kommentarene demmes og bare overse det?

 

Bare fordi jeg har mange gode poeng i det jeg sier, så er jeg ikke et troll.

 

Sjekk heller hva jeg poster om og sjekk hva f.eks stool-sample og Lilac poster om så vil du se at mine poster er av mye bedre kvalitet.

Endret av Vindicator
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ja, det er endel troll i mobilforumet, folk som stool-sample og Lilac er typiske anti-android-troll, bruk ignorer-funksjonen og vær glad.

Det er også nok av "anti-apple-troll" som for eksempel Vindicator her, hvor vanskelig er det å lese kommentarene demmes og bare overse det?

 

Det er mye jeg ikke er enig i som de ivrigste fansene fra begge sider sier, feks vindicator, men det er forskjell på å støtte den ene siden hele tiden, kontra ren trolling, Stool Sample og Lilac forsøker ikke å være saklig, de kommer bare med tøvete innlegg og stikker.

 

AtW

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvorfor får ingen nye mobiler DAB-radio?

FM er etter min mening på tide å bytte ut for lengst...

Fordi DAB er ikke akuratt en standard som hele verden står bak.

I USA/Canada brukes primært Sirius/XM som er satelitt basert, noen ytterst få land bruker DAB, noen er over på DAB+, og endel bruker DVB-H.

Lenke til kommentar
Hvorfor får ingen nye mobiler DAB-radio?FM er etter min mening på tide å bytte ut for lengst...
Fordi DAB er ikke akuratt en standard som hele verden står bak.I USA/Canada brukes primært Sirius/XM som er satelitt basert, noen ytterst få land bruker DAB, noen er over på DAB+, og endel bruker DVB-H.

 

Ser den, men samtidig kan det vel være et marked.. (Blir litt som GSM vs CDMA) Wikipedia sier: "By the end of 2009, 10 million DAB radios had been sold in the UK" - Og både Tyskland, Spania og andre land med en del millioner bruker DAB. Er det umulig å lage en mottaker som tar både DAB og DAB+ og DVB-H?

Lenke til kommentar

Ja, det er endel troll i mobilforumet, folk som stool-sample og Lilac er typiske anti-android-troll, bruk ignorer-funksjonen og vær glad.

Det er også nok av "anti-apple-troll" som for eksempel Vindicator her, hvor vanskelig er det å lese kommentarene demmes og bare overse det?

Anbefaler å bruke ignorer-funksjonen i forumet her, det sparer en i alle fall for noen ergrelser - bare synd at funksjonen ikke er bedre, siden idiotene man forsøker å ignorere likevel dukker opp når man leser kommentarfeltet under artiklene.

Lenke til kommentar

Om folk virkelig venter 1080p-oppløsning på en mobiltelefon så kan de takke seg selv om de blir skuffet. Det hadde vært rimelig bortkastet spør du meg :D

 

Galaxy SII er jo allerede såpass god at det er litt begrenset hvor mye bedre den kan bli.

Om den får 1.5 GHz quad core, 720p oppløsning, godt kamera og litt andre småforbedringer så blir fort kjøp for meg, og om den svikter totalt så faller jeg nok over på en av de nye HTC-telefonene.

Lenke til kommentar
Jeg hadde også en IBM Aptiva fra 1994. Kjøpte den for 17 000 kr og den hadde en 75 MHz Pentium prosessor or 960 MB harddisk. Spill som Hyperman og Cyberia var inkludert.

 

Om 20 år så er mobiltelefoner langt forbi dagens nye pc'er.

17 000 for 75 MHz og 960, i 1994? Jeg mener det var på samme tid jeg hadde min Aptiva. Lurer på hvor mye den kosta da :ohmy: (Fattern' som kjøpte den, heldigvis :p)

 

Den hadde en Pentium prosessoren av akritekturen som først ble lansert i 93, Pentium P5 arkitektur, http://en.wikipedia.org/wiki/P5_(microarchitecture) som begynte på 66 MHz og gikk til 300 MHz i 1999 da Pentium 2 tok over. P54C var utgaven i den vi hadde i hus, lansert i 94. Harddisken var av WD Kaviar tror jeg.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...