Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kan bestevenner ha sex?


Anbefalte innlegg

jeg og en jente har hadd et nært vennskap i 10 år ca, vi er veldig gode venner, kan vi ha sex? jeg mener vi kan det, men hun mener vi ikke kan det :p noen som har noen gode argumenter for at vi kan ha det? eller er det en veldig dum ide som kan ødelegge et veldig langt og bra vennskap?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg og en jente har hadd et nært vennskap i 10 år ca, vi er veldig gode venner, kan vi ha sex? jeg mener vi kan det, men hun mener vi ikke kan det :p noen som har noen gode argumenter for at vi kan ha det? eller er det en veldig dum ide som kan ødelegge et veldig langt og bra vennskap?

A: ikke press henne for det er galt OG det ødelegger vennskapet

 

B: Hun vil ikke fordi du er "friendzoned"

 

C: et godt venskap er verdt mere enn et billig knull; stikk kuken din i noe billig og villig istede, for et knull varer maks noen timer, et godt vennskap kan vare livet ut, og tro meg at sex mellom gode venner forandre dynamikken i vennskapet betraktelig.

 

-frank

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hadde sex med bestekompisen min en gang, jeg.. Hittil har det vært null problemer mellom oss og vennskapet er like bra som før, om ikke bedre. Det kunne jo gått dårlig mellom oss, men vi er så sikre på hverandre og det vennskapet vi har, at ingen av oss lar det ødelegge noe som helst.

Vi er alt for glad i hverandre til at vi lar vennskapet vårt gå skeis. Vi stoler på hverandre og er 100% komfortable med hverandre, så da går det bra.

Men det er vel en grunn til at flesteparten sier at man ikke skal gjøre det. Det er jo mange det skjærer seg for.. spesielt hvis det kommer følelser inn i bildet. Anonym poster: e67592cfa2efec8628fa0abd893ef82c

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det kan gå bra, og det kan gå dårlig. Sånn du framstiller situasjonen, ved at dere allerede har pratet om det og hun ikke er enig i at det vil fungere, holder jeg en knapp på at det for deres del ville gått dårlig. Har hun sagt nei er svaret nei.

 

Såklart, du kan jo håpe på at hun endrer mening og at hvis hun gjør det er voksen nok til å si ifra til deg ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

I denne situasjonen ville jeg styrt unna. Hun har sagt nei, så saken er jo grei. Men det betyr ikke at sjansene for at dere har sex er lik null. Det er jo bare sånn som skjer.

 

Jeg f.eks. hadde et forhold til min beste venninne hvor det hendte at vi hadde sex. Hendte at jeg spurte "Kommer dette til å skje igjen?" og hun ville svare "Aner ikke. Planlegger ikke sånt".

 

Tror du bare skal la det ligge, og ta det som det kommer. Ikke legg noe press på henne, for slikt ødelegger vennskap.

Lenke til kommentar

Jeg hadde ei bestevenninne jeg også, hun var hele tiden veldig på det at vi aldri skulle ha sex, men det var tydeligvis et nei i forkledning for vi endte opp med å ha sex flere ganger. Og dette var etter å ha vært venner i nesten 2 år, vært sammen daglig osv.

 

Var faktisk hun som tok insiativet, jeg hadde jo intrykk av at hun ikke ville så jeg hadde lagt fra meg tanken. For våres del fikk det oss til å bli enda bedre venner, men igjen etterfulgt av mye sjalusi og helvete, som gjorde hele vennskapet til et helvete. Men det roet seg etterhvert da, selv om vi den dag i dag ikke akkurat er bestevenner, men det er av helt andre grunner.

 

Det beste er egentlig å droppe det, men er dama skamdeilig så skjønner jeg at du vil, jeg hadde bare peisa på selv, om vennskapet skal bli ødelagt er mye opp til en selv egentlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...