Gå til innhold

Multicom Kunshan P150E/P170E tråden


BIG1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

andre her som har vert plagt med sorte firkanter i skyggen på far cry 3 å krasj etter ca 20 min med 13.1 drivern på 7970m å eventuelt har funnet en løsning? bynner å bli irriterende da fc3 funket på 12.10 men ikke bf3(battlefield3) å etter 13.1 funker bf3 men ikke fc3

Lenke til kommentar

andre her som har vert plagt med sorte firkanter i skyggen på far cry 3 å krasj etter ca 20 min med 13.1 drivern på 7970m å eventuelt har funnet en løsning? bynner å bli irriterende da fc3 funket på 12.10 men ikke bf3(battlefield3) å etter 13.1 funker bf3 men ikke fc3

 

De svarte firkantene er et problem med 7970m jeg ikke tror kommer til å bli fiksa på da det står at amd mobile devices may or may not work.

Bare google far cry 3 7970 problem.

Post gjerne opp løsninger om du finner de.

Lenke til kommentar

De svarte firkantene er et problem med 7970m jeg ikke tror kommer til å bli fiksa på da det står at amd mobile devices may or may not work.

Bare google far cry 3 7970 problem.

Post gjerne opp løsninger om du finner de.

 

 

Hm, strange. Check out this thread for more information on fixing Far Cry 3: http://forum.notebookreview.com/sager-clevo/698319-far-cry-3-7970m-10.html#post9034127 Start from that post and read on to the end of the thread. A nice quote from hexum23: "Hey, trick to solve this is to cut the farcry3_d3d11.exe file and paste it some place safe, and then just rename the dx9 file farcry3.exe to the dx11 file name farcry3_d3d11.exe. Worked for me, no more annoying black boxes. I'm assuming you're launching through uplay like me. I guess uplay is set to automatically load the dx11 exe, so the rename will make it open the dx9 version.

 

det funkt for meg men spiller heller fc3 på stasjoneren da den ikke er plaget.

 

her e foresten en litt int fb side: https://www.facebook.com/Amd7000mEnduroUtilizationAwareness?fref=ts

Lenke til kommentar

Du får ikke noen flere FPS av å ha spill installert på en SSD nei. Men spillet vil starte kjappere og loadingscreens osv vil gå kjappere. Anbefaler deg forresten ikke å installere Steam på SSDen om du har mange spill, ettersom at man ikke kan installere Steam spill på en annen harddisk enn det Steam er installert på, så den kan fylle seg opp veldig kjapt. Snakker av egenerfaring. Måtte reinstallere Steam og alle spillene.

Lenke til kommentar

Da har jeg bestilt min. Etter nøye vurdering havnet jeg til slutt på AMD kortet. 3000,- er faktisk mye penger og håper jeg ikke blir å angre. Kan kjøpe nVidiaen på eBay om en 2-3 års tid hvis jeg blir veldig plaget. :)

 

Jeg valgte surredisk på 500GB og 7200 o/min. Har jeg muligheten til å bytte ut CD-romen i ettertid til en SSD eller må jeg ha en spesiell modul for å få dette til?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...