Gå til innhold

Multicom Kunshan P150E/P170E tråden


BIG1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noe som vet hvordan siste driveroppdatering fungerer til AMD Radeon HD 7970M? Og hva som er siste trygge oppdatering?(ikke Beta)

 

Jeg prøver å oppdetere driver(søk automatisk), men får bare beskjed om at den beste driveroppdateringen allerede er innstallert.

 

Driverdato: 29.03.2012

Driverversjon: 8.951.6.0

Lenke til kommentar

Hva slags temperaturer opererer dere med?

 

Sitter på en P150hm, med 6990m. Ekstremt fornøyd med ytelsen med tanke på pris og nå også alder.

 

Ligger rett under 90c på BF3. Men Far Cry 3 drar tempen høyere, er nå nødt til heve dataen litt fra bordet (legger bare noe bak som hever den 3-4cm) Da klarer jeg under 90c.

 

Glemte å heve den i dag og da var den jaggu på 99c! Og det var etter 10min bare... Hvor lenge tåler den å ligge på 86-88c og er det krise med 92-95?

 

Spiller alltid med full vifte (fn+1) og stort sett hevet bakside. Legger ved et bilde.

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg har Kunshan P150E med 7970m.

Jeg kjøpte windows 8 (x64).

 

Jeg får kun installert driveren til sjermkortet fra siden til sager i usa. Jeg fikk ingen feilmeldinger her, men fikk black screen på siste beta 4 driver + multicom sin win 8 driver.

 

 

Catalyst kontrollsenter virker ikke. Ikke svitsjbar grafikk heller.

Jeg får ikke brukt sjermkortet mitt.

 

Vet noen løsningen på dette?

 

Oppdate!:

Installer Windows 8.

Første du gjør er å kjøre Windows 8 driveren med net4 som multicom har på sine nettsider.

Da fikk jeg Kontroll senter og sjermkortet til å virke.

Svitchbar grafikk virker ikke, den bruker radeon hele tiden ser det ut som.

 

mvh

Trygve

Endret av Amasonic
Lenke til kommentar

Hmm ... jeg har jo også Realtek lydkort i min, og med Realtek driver installert, og jeg har da helt kurant lyd fra hodetelefonutgangen? Riktignok i en annen Multicom-maskin, som er 3 år gammel nå, men likevel... fristet til å tro at det kan ha noe med at man har slått på diverse "lydforbedringstweaker" . Riktig benevnelse på slike burde heller vært lydforverringstweaker....

Endret av thomit
Lenke til kommentar

Hei, jeg vurderer å kjøpe en Multicom Kunshan P150E, men det er noe jeg lurer på:

 

Jeg er veldig usikker på om jeg liker den, og uten 30 dagers retur-rett kan det bli vanskelig å få den byttet hvis jeg ikke vil beholde den, så er det mulig å få den byttet?

 

Jeg kommer til å spille veldig tunge spill, som; Dishonored, Skyrim, CoD, osv... Kan PC-en kjøre spillene med høy fps? (200+ helst).

 

Det er mye penger det er snakk om, så jeg vil bare være sikker. :)

Endret av Katta2010
Lenke til kommentar

Hei, jeg vurderer å kjøpe en Multicom Kunshan P150E, men det er noe jeg lurer på:

 

Jeg er veldig usikker på om jeg liker den, og uten 30 dagers retur-rett kan det bli vanskelig å få den byttet hvis jeg ikke vil beholde den, så er det mulig å få den byttet?

 

Jeg kommer til å spille veldig tunge spill, som; Dishonored, Skyrim, CoD, osv... Kan PC-en kjøre spillene med høy fps? (200+ helst).

 

Det er mye penger det er snakk om, så jeg vil bare være sikker. :)

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg har Kunshan P150E med 7970m.

Jeg kjøpte windows 8 (x64).

 

Jeg får kun installert driveren til sjermkortet fra siden til sager i usa. Jeg fikk ingen feilmeldinger her, men fikk black screen på siste beta 4 driver + multicom sin win 8 driver.

 

 

Catalyst kontrollsenter virker ikke. Ikke svitsjbar grafikk heller.

Jeg får ikke brukt sjermkortet mitt.

 

Vet noen løsningen på dette?

 

mvh

Trygve

Hei, jeg vurderer å kjøpe en Multicom Kunshan P150E, men det er noe jeg lurer på:

 

Jeg er veldig usikker på om jeg liker den, og uten 30 dagers retur-rett kan det bli vanskelig å få den byttet hvis jeg ikke vil beholde den, så er det mulig å få den byttet?

 

Jeg kommer til å spille veldig tunge spill, som; Dishonored, Skyrim, CoD, osv... Kan PC-en kjøre spillene med høy fps? (200+ helst).

 

Det er mye penger det er snakk om, så jeg vil bare være sikker. :)

 

Tror ikke den greier 200+ på dishonored. Spilte gjennom det med 7970m på full pupp. Ingen tegn til lagging, men sjekket ikke frameraten.

 

Har du råd til det, gå for 680GTX hilsen 7970m eier.

 

Denne maskinen er vel blant den billigste bærbar spillmaskin som fås i Norge. Derfor jeg kjøpte den :)

 

Trygve

Lenke til kommentar

Tror ikke den greier 200+ på dishonored. Spilte gjennom det med 7970m på full pupp. Ingen tegn til lagging, men sjekket ikke frameraten.

 

Har du råd til det, gå for 680GTX hilsen 7970m eier.

 

Denne maskinen er vel blant den billigste bærbar spillmaskin som fås i Norge. Derfor jeg kjøpte den :)

 

Trygve

 

Hei, Trygvve. Takk for responsen. :)

 

Jeg har tenkt å kjøpe ferdigmodellen med GTX kortet, men jeg er fortsatt usikker.

 

Hvordan er den utseendemessig? Jeg kommer til å flytte mye rundt på den, se TV serier osv. Funker alt dette bra selv om den veier dobbel så mye som vanlige laptopper?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...