Gå til innhold

Multicom Kunshan P150E/P170E tråden


BIG1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk 21060 Poeng i 3DMarks Vantage

 

GRAPHICS SCORE: 20517

CPU SCORE: 22875

 

Jeg har AMD 7970m med Multicom driverene. Det er vel bra?

 

Min med 680M:

3DMark Vantage: 21227 poeng

Graphic: 20591

CPU: 23398

 

Merk at dette er med gamle drivere (de første som var tilgjengelige). Jeg har fått bedre score i samtlige tester med de nyeste driverne.

Lenke til kommentar

Mitt 7970 kort funker fint, har ingen problemer nå etter siste oppdatering. Må velge høy ytelse ved førstegangs spilling.

 

Jeg fikk et problem når jeg skulle åpne bf3.. det starter ikke. Får feilmelding om at et annet program får det til å slutte å virke.

 

Edit:

Fikk også blåskjerm ved to starter. Gikk tilbake til forrige oppdatering. Da funket også BF3 igjen.

Endret av kruse
Lenke til kommentar

Meget mulig at Clevo'ene blir oppgradert med de nye GTX 670MX, GTX 675MX og GTX 680MX, ganske snart. Hvis man er i tanker om å kjøpe maskin nå, så vil det kanskje være lurt å vente litt. Kontakt Multicom for å høre hva de vet om saken.

 

ja skulle akkurat til å bestille w350e med gtx 660 men gikk en tur på hardware.no rett før bestilling. good karma!

 

Har det kommet noe informasjon når det gjelder pris på disse nye kortene?

Lenke til kommentar

Hvis du tenker på strømforsyning, så har Clevo allerede laptoper som klarer å levere strøm til den aller kraftigste stasjonære Core i7-prosessoren + 2 stk. GTX 680M ... så strømbehovet blir vel neppe noe større problem i en slik maskin.

Jeg tenkte mest på kjølingen, og jeg vet jo ikke om MX genererer veldig mye mer varme enn M - men uansett så har Clevo en del å gå på, skulle jeg tro. Ser ikke noen umiddelbar grunn til at det ikke skulle la seg gjøre å få et MX-kort inn i en P170, egentlig. Kanskje med modifisert kjøling, men likevel.

Hvis ikke, skulle det forundre meg mye hvis ikke neste generasjon fra Clevo har GTX 680MX (og de andre) på plass, i hvert fall.

Endret av thomit
Lenke til kommentar

Hmm.. Ser ikke ut som det var noe sjakktrekk å oppdatere til windows 8, sliter litt drivermessig på 7970 kortet nå. Før måtte jeg konfigurere alle spill for høy ytelse under profiler på catalyst control center under første oppstart, men nå er det ikke mulig å åpne CCC lengre. Får opp feilmelding "CCC cannot be started. There are currently no settings that can be configured using CCC" når jeg prøver å konfigurere.

 

Så.. nå kjører alt default på Intel HD Graphics 4000. Herlegt!

 

Noen som har lure tips på lager?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...