Gå til innhold

Internettet på pc'en min kobler ut av og til?


Anbefalte innlegg

Hei

 

har hatt litt problemer med internettet på maskinen min de siste dagene..

 

Internettet hopper av og til ut,, slik at jeg må koble meg til igjen... det skjer ikke sånn viss jeg bruker en annen maskin..

 

har også prøvd på et annet nett , da skjer det samme.. ofte er det at jeg ikke trenger å logge meg inn på nettet men at det kommer sånn begrenset tilgang merke på internett meker nede til høyre hjørne.. de andre som sitter på samme nett fungerer det helt fint på.

 

så det må være noe med pc'en min... har scannet den for virus nå da.. fant litt coockies osv.. kan det være dette?? gjore det nettopp så vet ikke om det er det som har gjort det...

 

noen ideer?:)

 

takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

 

har hatt litt problemer med internettet på maskinen min de siste dagene..

 

Internettet hopper av og til ut,, slik at jeg må koble meg til igjen... det skjer ikke sånn viss jeg bruker en annen maskin..

 

har også prøvd på et annet nett , da skjer det samme.. ofte er det at jeg ikke trenger å logge meg inn på nettet men at det kommer sånn begrenset tilgang merke på internett meker nede til høyre hjørne.. de andre som sitter på samme nett fungerer det helt fint på.

 

så det må være noe med pc'en min... har scannet den for virus nå da.. fant litt coockies osv.. kan det være dette?? gjore det nettopp så vet ikke om det er det som har gjort det...

 

noen ideer? :)

 

takk

 

1. Oppgrader driveren til det trådløse kortet ditt.

2. Endre kanal på den trådløse ruteren din.

 

Tor

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...