Gå til innhold

Ønsker meg ny kameraveske, noe lignende "Lowepro Passport Sling"


Anbefalte innlegg

Heisann. :idea:

 

Jeg har hatt mitt kompaktkamera(Panasonic Lumix, DMC TZ-20) som er ett superkamera. Jeg har hatt en liten Loweproveske(veldig bra kvalitet, og den har fått mye slitasje!) som er jeg synes begynner å bli for liten. Det begynner å bli slitsomt å ha alle ting til kameraet andre steder enn i veska, så jeg tenkte på å gå opp til noe som dere "fotoproffer" bruker, noe med litt størrelse på. Jeg vil gjerne ha en som jeg kan bare proppe nedi kameraet og alt som jeg skulle behøve for en helg osv. batteri, minnekort, lader, kabler og ikke minst kameraet. Og hvem vet hva fremtiden bringer, kanskje kjøper jeg meg Canon 60D...

 

Min bror fikk en Lowepro Passport Sling som ser utrolig kjekk ut, men kanskje litt i det største laget for mitt kamera. Det er også greit med litt ekstra plass til kommunikasjonsradioen(walkie-talkie på godt norsk) også om den skal dras med.

 

Så hva synes dere er greit å ha? Mulig jeg har postet feil sted.

 

Jeg er mottakelig mot alle forslag, behøver ikke være Lowepro

 

På forhånd takk.... :)

 

-KF

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for svar begge to! Begge veskene så supre, ut men prisen på LowePro Terracline var litt stiv. Den Ripoff så veldig fin ut. Jeg ser at DX selger en mindre utgave også. Mulig jeg bestiller fra der.

 

Bare å slenge inn tips folkens!

Hvis du mener en mindre utgave enn Rippoff'en så ville jeg tenkt meg om. Ripoffen er ikke så veldig stor, den passer til et SDLR med lite ekstrautstyr. Jeg måtte faktisk fjerne den løse lommen for å få litt ekstra plass. Men veska er ellers fin og billig.

Vesken min har nå forlatt meg, sammen med min gamle 30D. Men komboen fungerer utmerket hos sine nye eiere :)

Lenke til kommentar

Takk for svar begge to! Begge veskene så supre, ut men prisen på LowePro Terracline var litt stiv. Den Ripoff så veldig fin ut. Jeg ser at DX selger en mindre utgave også. Mulig jeg bestiller fra der.

 

Bare å slenge inn tips folkens!

Hvis du mener en mindre utgave enn Rippoff'en så ville jeg tenkt meg om. Ripoffen er ikke så veldig stor, den passer til et SDLR med lite ekstrautstyr.

 

Tror du den du har passer bra til ett litt stort kompaktkamera med utstyr, eller burde jeg gå ned en størrelse? Siden de Ripoff bagene er såpass billige, så kan jeg kjøpe ett til når den tid for DSLR kommer ;)

-KF

Lenke til kommentar

Takk for svar begge to! Begge veskene så supre, ut men prisen på LowePro Terracline var litt stiv. Den Ripoff så veldig fin ut. Jeg ser at DX selger en mindre utgave også. Mulig jeg bestiller fra der.

 

Bare å slenge inn tips folkens!

Hvis du mener en mindre utgave enn Rippoff'en så ville jeg tenkt meg om. Ripoffen er ikke så veldig stor, den passer til et SDLR med lite ekstrautstyr.

 

Tror du den du har passer bra til ett litt stort kompaktkamera med utstyr, eller burde jeg gå ned en størrelse? Siden de Ripoff bagene er såpass billige, så kan jeg kjøpe ett til når den tid for DSLR kommer ;)

-KF

Den burde passe utmerket til et stort kompaktkamera med "noe" ekstrautstyr.

 

Men når jeg leser tråden her og ser på forskjellige forslag, så må jeg innrømme at jeg også ble litt "betatt" av Lowepro Streamline som ble nevnt ett par poster lenger oppe. Prisen var heller ikke så gale.

 

Nå vet jeg ikke hvordan du vil bruke vesken, hvis det er til ren oppbevaring så er "rippoff'en" billig og grei. Hvis du vil ha muligheten til å få kameraet raskt frem fra vesken, så ser Streamlinen litt enklere ut i bruk for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...