Gå til innhold

Lakusland v3 - 1.14.4 endelig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Halloween-updaten har pleid å være solid og Minecon går av i høst en gang. Der ble Minecraft "1.0" (ikke Beta) lansert live. Selv om den ikke kommer på en av de vil jeg fremdeles tro den kommer i god tid til jul.

 

Jeg legger merke til at alle som "ikke liker Skyland" mistet noe pga de døde. Coincidence? :p

Lenke til kommentar

Vel lakus, for meg var den broen et gøy prosjekt. Men syntes det var lite respekt fra netrum.

 

Han kan heller hjelpe meg, ved å nettopp ikke drepe meg / gi stuffet tilbake.

 

Hvorvidt dette ødelegger for andre ønsker ikke jeg å ta på meg skylden for. Om jeg mister alt jeg hadde til brua som jeg har brukt utrolig langt på å få tak i fordi én person rett og slett driter i den, ja da kan han vel få viljen sin da?

Lenke til kommentar

Kan ikke logge inn. :o

Fixed. Servermaskinen hadde fryst seg.

 

Vel lakus, for meg var den broen et gøy prosjekt. Men syntes det var lite respekt fra netrum.

 

Han kan heller hjelpe meg, ved å nettopp ikke drepe meg / gi stuffet tilbake.

 

Hvorvidt dette ødelegger for andre ønsker ikke jeg å ta på meg skylden for. Om jeg mister alt jeg hadde til brua som jeg har brukt utrolig langt på å få tak i fordi én person rett og slett driter i den, ja da kan han vel få viljen sin da?

Jeg bare skjønner ikke logikken i å ta ned broa fordi du ble drept? Hadde broen gjort deg noe? Hadde vi andre som brukte broen gjort deg noe? Var det derfor Netrum drepte deg, så du skulle stoppe å lage bro? Ser ikke hvordan han får viljen sin, utover det du hadde i inv, med at du tar den ned :p

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Fixed. Servermaskinen hadde fryst seg.

 

Jeg bare skjønner ikke logikken i å ta ned broa fordi du ble drept? Hadde broen gjort deg noe? Hadde vi andre som brukte broen gjort deg noe? Var det derfor Netrum drepte deg, så du skulle stoppe å lage bro? Ser ikke hvordan han får viljen sin, utover det du hadde i inv, med at du tar den ned :p

Vel, jeg mistet iallefall lysten på å bygge bro ;)

 

Om han dreper meg og tar det jeg bygger broen med så tar jeg det som om han ikke vil ha bru :p

Lenke til kommentar

Jeg har faktisk funnet clay :)

 

Dette har gått for langt for lenge siden. Hvorfor ikke ta det med et smil? Hadde du mistet 30 diamonds skulle jeg skjønt det, men en stack eller to med cobble? Det var en gøyal prank fra netrum sin side, hvorfor ikke gjøre noe gøyalt tilbake mot HAN?

 

Jeg og Lakus holdt på en stund med å drepe hverandre og ta stuffet. Det var artigt, ikke noe hard feelings. Nå er vi bestekompiser :) Jeg skal skaffe deg en stack med cobble, to stacker, tre og fire om du vil - om det skaffer fred og ro.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...