Gå til innhold

Lakusland v3 - 1.14.4 endelig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle gjerne hatt creativeplotten min i den nye creative, men det haster ikke ^^

 

Men for guds skyld, fjern grensene i creative. Er gøyere når man kan ha flere plots og bygge mellom dem og starte en by

 

Fjerner vi grensene i creative blir jo lakusland like mye en Creative server som Survival server. Å Lakusland er egentlig en Survival server, Creative verdenen er egentlig til for å sjekke forskjellig "dilldall". Så tviler litt på at det skjer, med tanke på at Lakus faktisk har forstørret tomtene ganske mye fra før av.

Lenke til kommentar

Da har jeg åpnet opp igjen. 90% av pluginsene er de samme så ting burde ikke være så annerledes, (bortsett fra verdenen ofc) men konfigurert på nytt. Se f.eks på kartet, det skifter nå mellom natt og dag. Siden alt er mer eller mindre satt opp på nytt fra bunnen setter jeg pris på om dere sier ifra om noen finner noe rart.

 

- Når du plasserer en diamantblokk (som ingen har enda) lager du et område på 41x41x41 hvor PVP er slått av. Fint å plassere ute i hagen din. Og ja, flere blokker overlapper hverandre.

- Det er også PVP overalt nå, det er greit å vite synes jeg. Hadde en plugin som kun skrudde på PVP om nettene, men den kræsjet så jeg venter/maser på ny versjon

- Jail er ikke på plass enda og spawn er litt mangelfull når det kommer til portaler og informasjon og slikt. Har ikke rukket noe mer enda.

- UHC er heller ikke enda på plass. Fant bare plugins som gjorde en del mer enn bare å skru av autoregenerering av helse, så søket fortsetter.

 

Men dette er ting jeg kommer til å ta så fort jeg kan, og som i mitt hode ikke ergrunn nok til å utsette

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

EDIT: Jeg må spise middag så kommer på igjen etterpå om noen lurer på noe.

 

Faen ta deg forum. Merge innleggene mine, nuh!

 

Btw, det er en bug som gjør at første spawn er nedi bakken... bruk /spawn. Fikses veldig snart ;)

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...