Gå til innhold

Lakusland v3 - 1.14.4 endelig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Får håpe det er noen andre på når du dukker opp da, ellers blir du ensom og lei deg.

Lakus de nyere oppskriftene mangler på hjemmesiden.

Du glemte å legge de til :p

 

 

I fix ;)

 

Also, veggen fortsetter!

 

0NDieXf.jpg

 

EDIT: Og nye bilder av custom recipes....

 

Saddle.pngNametag.pngLead.pngBardingDiamond.pngBardingGold.pngBardingIron.pngChizeledStoneBrick.pngCrackedStoneBrick.pngMossyCobblestone.pngMossyStoneBrick.pngPackedIce.pngSpiderweb.pngSponge.png

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Har tenkt til å lage et slags "town square" her, ikke helt sikker på hvordan enda, men :) . Et par små boder hvertfall og legge ned bricks eller cobble på bakken.

 

Ofret meg veldig for dette bildet da jeg faktisk ble drept mens jeg holdt på å legge det inn her... lol.

 

Edit: Også trenger jeg litt mer quartz for å gjøre ferdig kirken.

 

post-104005-0-15104900-1393324869_thumb.jpg

Endret av Juliess
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men som dei fleste her vett, så driver eg ein youtube kannal der eg laste på lets play fra serveren. men denne posten er ikkje for reklame btw :p bare, til episode 10, tenkte eg å lage ein montage/world tour av serveren. bare gå rundt store byggverk å legge til episk musikk ^^ da er spørsmålet, har noen her tips om ka eg kan filme, har du et stor fint bygg, let me know ;)

 

Edit: vett det er mange bilder her med fine bygg. Problemo er at eg ikkje vett kor dei er.. holdt meg i min lille hule liksom :p

Endret av D33PSpawn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...