Gå til innhold

Lakusland v3 - 1.14.4 endelig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke helt spesifikt, men de utnyttet en feil i Bukkit som gjorde at de kunne joine under andre sine navn, noe som gjorde at de da fikk tilgang på OP på serveren gjennom meg. Greif og bans fulgte tett etter. Er ordnet nå :)

Skrevet

Ja, skulle hatt en kiste med redstone også...

Hvor komplisert ville det vært å ha en liten midlertidig normal verden? En verden som alle vet blir borte med 1.7?

Største ulempen med islands er jo at man savner div mineraler som man finner i huler og i bakken...

Skrevet

Da er en liten verden til å grave i på plass.

OBS: Den vil bli erstattet når 1.7 kommer så ikke bygg noe dere vil ta vare på der! Og for min del så gjelder det kun en regel i den verdenen: Førstemann ttil mølla (ores).

• Liker 1
Skrevet

Lakus!

Grinderen min er snart ferdig. Eller det vil si, den VAR snart ferdig. Er det muligheter for å få tilbake innholdet i kistene?

I tillegg, om du tillater det, ville det vært koselig med en portal dit også c:

Skrevet

Jeg er litt fraværende om dagen. Har dessverre ikke mye tid til overs... Nesten så jeg får dårlig samvittighet for å ikke være så delaktig :) Men kommer sterkere tilbake!

Skrevet

Ble velkommet inn på serveren for noen dager siden, storkoste meg i flere timer! :D
Litt masse lekser nå, men jeg logger vel meg på snart... Elsker initiativet til en diskusjon.no-server! :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...