Gå til innhold

Lakusland v3 - 1.14.4 endelig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utrolig kjekt å bli griefet mens man er på ferie... Knust glass i huset, fucket dyre-farmen min, takk skal du ha ! Satser på at noen som kan sjekke hvem kommer innpå i kveld og finner ut hvem som har gjort det :)

Virker som alle spillerene er på ferie, det er jo ingen innpå.. :(

Utrolig kjekt å bli griefet mens man er på ferie... Knust glass i huset, fucket dyre-farmen min, takk skal du ha ! Satser på at noen som kan sjekke hvem kommer innpå i kveld og finner ut hvem som har gjort det :)

3 folk med makt inne nå, da burde du benytte muligheten :p Hvor bor du i det minste?

3 folk med makt inne nå, da burde du benytte muligheten :p Hvor bor du i det minste?

ja.. trodde ikke folk skulle reagere så kjept :p Men villanden ble min redningsmann og fant ut at gal_ape stod bak! Takk :) Ble griefet i morningwood :(

Endret av Hunterra

jeg bygger fortsatt i shitplace pusen min, men skulle hjem og hente ting i morningwood da huset var litt griefet og dyre-farmen min. Småpjatl men er ganske lei av griefing nå. Hvorfor spiller du ikke ruuroo ? Har ikke sett deg innpå etter at jeg kom hjem fra ferie :O

Er grinderen vekke ? Finner den ikke i noen portaler :(

Endret av Hunterra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...