Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg bestilt XONE EU import på dustinhome til 3990 :D Synd det enda ikke er så mange gode spill, men det blir bedre til høsten når jeg kan kjøpe Halo og Shadow of Mordor =)

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Quantum Break og hele opplegget rundt det er spennende. Kanskje det er starten på en ny spill/tv-serie trend. You never know...

Endret av LarZen
Gjest Slettet+981234789
Skrevet

må si jeg er skuffet over Watch dogs, det eneste som er verdt å spille er online greiene og digital trips. resten er bare et ork uten et mål eller noe rewards

Skrevet

Kan man skyte mens man kjører bil på Watch_Dogs? Det er en ting som irriterer vettet av meg at jeg ikke får til (har ikke sjekka skilltreet etter det da).

Online synes jeg nesten er mer morsommere enn selve spillet utenfor story-oppdrag.

Gjest Slettet+981234789
Skrevet

har ikke fått det til ihvertfall og har ikke sett det i skilltreet

Skrevet (endret)

Haha, seriøst så lame. Virker også at det ikke er mulig etter et kjapt google-søk. De oppmuntrer til bruk av mobilen. Ubisoft altså..

Endret av Maury
Skrevet (endret)

Sami Järvi de har brukt som modell :) Skrev bla. Max Payne og Alan Wake historien.

EDIT: ikke utvkler.

Endret av Mala
Skrevet

Jeg synes Watch Dog er underholdene. Det at du ikke kan skyte fra bilen var uvant til og begynne med. Men som noen skrivde over her så er dette fordi ubisoft vil at folk skal bruke mobilen. Synes det er greit, ubisoft prøver og lage sin egen greie her. Å ikke kopiere andre spill i dene sjangeren ;)

Skrevet

må si jeg er skuffet over Watch dogs, det eneste som er verdt å spille er online greiene og digital trips. resten er bare et ork uten et mål eller noe rewards

Uten rewards , hva faen er det du babler ti. Trur du er nøtt til å dra å sjekke progression din å lese på rewards altså

Jeg synes Watch Dog er underholdene. Det at du ikke kan skyte fra bilen var uvant til og begynne med. Men som noen skrivde over her så er dette fordi ubisoft vil at folk skal bruke mobilen. Synes det er greit, ubisoft prøver og lage sin egen greie her. Å ikke kopiere andre spill i dene sjangeren ;)

FUngerer å skyte igjennom bilen på online, men egner seg ikke i spillet for Aiden er ikke den typen karakter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...