Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@samco: Du får tro hva du vil. Du kommer til å bli skuffet mens du sitter på en TV du absolutt ikke vil ha behov for på en stund.

 

Det vil ta noen år før vi har et godt film tilbud i 4k oppløsning, så det å kjøpe første generasjons TV nå til lanseringen av konsollene er tullete.

 

BD org har satt 4K bd standarden allerede og ryktes til å komme ut med hva 4kBD vil inneholde Ces 2014

 

Sony lansere sin 4k tjeneste streeming eller downloads i år i usa

 

Red ray jobber med sin spiller og film tjeneste

 

4K film til hjemme bruk kommer men mulig 1 år unda

 

Folk som poster her er ikke Sony eller MS-brukere men gamere interessert i hvilken retning spillindustrien går. I den diskusjonen bidrar du absolutt ingenting Samco.

 

Nysjerring hvist jeg er blokkert av deg eller ignoert.. hvorfor svarer du meg :hmm: just saying...

Endret av samco
Lenke til kommentar

Hadde jeg noen intresse for en "krig" har jeg vel poste i sonys ps4 post og ikke i en X one post :glare:

Morro å se flere sony brukere hær ;)

 

Gaming-interessert. Har både PC, PS3, 360 og Wii fra forrige generasjon. Regner med å skaffe meg Wii U etterhvert om de interessante spillene kommer, men har planer om å kun kjøpe en av PS4 eller Xbox One siden de mest sannsynlig blir veldig like (slik PS3 og 360 er). Nå ser det ut som om jeg går for PS4, men Microsoft skal fremdeles få lov til å overbevise meg. Kommer nok ikke til å kjøpe noen av dem ved launch heller, så det som kommer til å overbevise meg vil være spillene.

Lenke til kommentar

BD org har satt 4K bd standarden allerede og ryktes til å komme ut med hva 4kBD vil inneholde Ces 2014

 

Sony lansere sin 4k tjeneste streeming eller downloads i år i usa

 

Red ray jobber med sin spiller og film tjeneste

 

4K film til hjemme bruk kommer men mulig 1 år unda

Legg merke til at jeg skrev "godt tilbud", ikke "tilbud". Du får gjøre som du vil. Men gjør deg selv den tjenesten i hvertfall og spør Xbox kundeservice angående 4k spillstøtten.

Lenke til kommentar

Morro å se flere sony brukere hær

Morro å se at du sier at 4K blir til gaming, only on Xbox One.

Vi som er her diskuterer hva som skjer i denne industrien, ikke hvem som liker ditt og datt.

Vi er vel strengt talt gamere selvom vi kan ha andre preferanser en du :)

 

Har ikke gitt opp XO enda, får bare holde håpet oppe på E3. Der kan de rette opp alt som er blitt sagt etter konferansen igår angående Always Kinect osv!

Endret av iL Sephiroth
Lenke til kommentar

Du skal få en sjanse til å vise meg en kilde hvor det står at konsollen er kraftig nok til at spillene som kommer vil kjøre i 4K før jeg ikke gidder mer. Seriøst, for å kjøre BF3 i ca 30 fps, Ultra og 4K på dagens pcer må man ha mye kraftigere cpu enn det er i konsollene, mye RAM, og det beste skjermkortet som har kommet ut, Titan (som i seg selv koster ca. 6000 spenn eller hva det var).

 

Prisen på Gamestop er 10 000 for en x one da jeg forhåndsbestilte den ... tror de har bomma litt

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Morro å se at du sier at 4K blir til gaming, only on Xbox One.

Vi som er her diskuterer hva som skjer i denne industrien, ikke hvem som liker ditt og datt.

Vi er vel strengt talt gamere selvom vi kan ha andre preferanser en du :)

 

Bare Ms som har bekrefter 4k til spill om Sony kommer med 4k som de sikkert følger opp med må de bekrefte dette først mot påstanden med 1080p only på sin Ps4 lansering

Lenke til kommentar

Dette er en bump, men leste den ikke før nå. Så for dere som ikke har gjort det så gjør det. Godt skrevet, og jeg er ihvertfall enig med omtrent alt han sier.

http://www.spill.no/...agenr=3#content

 

Konklusjon

Microsofts drøm om en TV som kan gjøre alt, en maskin som skal styre all din underholdning stemmer ikke overens med dagens medievirkelighet. Hvorfor skal jeg splitte skjermen mens familien ser film for å bestille kinobilletter via Bing når jeg kan ta opp smarttelefonen min og gjøre det samme uten at jeg må sitte å prate høyt og forstyrre de andre som ser film med meg? Har jeg behov for å sjekke noe på nett mens jeg ser TV har jeg alltid en smarttelefon, laptop eller et nettbrett i nærheten.

 

Microsofts fremtidsvisjon der vi skal gå rundt og snakke med TV-apparatet vårt og gjøre alt via en TV-skjerm virker som en science fiction-film fra 80-tallet som ignorerer dagens medievirkelighet og behov. Sammenlignet med Sonys fokus på alt fra indie- til AAA-utviklere og mer ydmyke og spillrettede presentasjon kom Microsoft ut i veldig dårlig lys for alle oss som primært er interessert i å spille på de nye konsollene. Derfor nøler jeg ikke med å erklære stillingen så langt i konsollkampen som Playstation 4 - Xbox One.

Endret av oophus_3do
Lenke til kommentar

Trenger ikke gi deg en link... for jeg har allerede linked før du spurte ;) Seek ull find

 

Du ga en link til artikkel på hardware som handlet om et sitat fra Forbes som jeg siterte til deg og forklarte. Microsoft har ikke sagt noe om spill i 4K.

Endret av Ginecólogo Necrolamedor
Lenke til kommentar

Du ga en link til artikkel på hardware som handlet om et sitat fra Forbes som jeg siterte til deg og forklarte. Microsoft har ikke sagt noe om spill i 4K.

 

Uff :closedeyes: må jeg virkelig si dette... Det er 2 linker :whistle:

 

Hva er så spesielt med 4K? Vi har jo ikke en gang fått smake på full HD en gang med unntak på PC.

 

4k da har du et 8mega pixel bilde på din tv mot 2k som gir deg 2mega pixler

 

8mill vs 2 mill pixler som vi har nå

Lenke til kommentar

Uff :closedeyes: må jeg virkelig si dette... Det er 2 linker :whistle:

 

 

 

4k da har du et 8mega pixel bilde på din tv mot 2k som gir deg 2mega pixler

 

8mill vs 2 mill pixler som vi har nå

 

Men altså - 1080p er jo ikke gjennomført tilfredstillende i dag, verken for konsollgaming eller tv-titting-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...