Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Nice, Regner med det er dette alternativet "Priority Express (1-1 days)"?

Det er korrekt ja. Har også hørt at det anbefales å ikke betale med NOK, ettersom de har en veldig rar omregning. Jeg betalte ~80kr mer pga dette.

213.87 pund fikk de til å bli rundt 2195kr, mens det med dagens kurs er 2109.82kr.

Endret av SIR WOLFIE 87
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er korrekt ja. Har også hørt at det anbefales å ikke betale med NOK, ettersom de har en veldig rar omregning. Jeg betalte ~80kr mer pga dette.

213.87 pund fikk de til å bli rundt 2195kr, mens det med dagens kurs er 2109.82kr.

Takk for tipset.

Skrevet

Er det bekreftet at noen norske nettbutikker skal selge spill til xbox one fra fredagen?

Norske nettbutikker må importere, så tidligst neste uke.

Sist jeg hørte med både Gamezone og Komplett var de veldig usikre på dato.

Skrevet

Gamespot skal vise mer av Forza etterpå, får håpe de gjør det før jeg må på jobb.. Detta ZOO tycoon og Powerstar golf er bare gjesp..

Stor fan av golfspill men kanskje litt mer realistisk type :)

Skrevet

Aldri falt for det, men detta de viser nå er for småunger tror jeg..

Er vel et arcade spill dette. Ser iallefall sånn ut. Flere av spillene de har vist er arcade spill. Han fyren som han etter den sykkelen er også et arcade spill tror eg?

Skrevet

Er vel et arcade spill dette. Ser iallefall sånn ut. Flere av spillene de har vist er arcade spill. Han fyren som han etter den sykkelen er også et arcade spill tror eg?

Håper virkelig det, det så ikke noe bra ut :p

Men jeg er mer relisme fan, det meste de har vist til nå virker kjedelig for min smak iallefall. Ryse så artig ut, også Forza selvsagt. Spent på Dead Rising nå

Skrevet

Mange idioter som kommenterer på live stream ja... :p

Morsomt når det er bare snakk om skjermoppløsning og FPS. Det er nesten sånn at eg sitter å ser mer på kommentarfeltet enn streamen i seg selv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...