Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har fått i gang maskinen min etter den feilmeldingsbonanzaen jeg opplevde forigårs og nå i stad, men det er fremdeles ikke som det skal være. Får ikke åpnet apper, spill eller logget meg på Xbox-kontoen. Får bare at det hele tok for lang tid og ble avsluttet. Sirup? Og sikkert noe annet galt? Yes, sir!

Lenke til kommentar

Her var det mye trist lesning de siste sidene :huh:

 

Barnesykdommene kommer for en dag ja.

 

Barnesykdommer? Jeg vil kalle det mandags konsoller. Som med all elektronikk så finnes det de som ikke er helt som det skal være.

En viss feilprosent må en bare regne med, sånn er det bare.

 

Jeg kan ikke si å ha hørt at One X har noen større problemer enn det som anses som innenfor normalen.

Lenke til kommentar

Da har disc drevet tatt kvelden på min X ....

 

Startet med å ikke loade in disker , så tok en system resett. Null resultat og nå en factory resett og nå

Er hele drevet r.i.p drar ikke inn diskene engang .... ahhhhhhh

Virker ut som det er utrolig mye problemer. Jeg har bare oftere og oftere støy fra viften. Over jul så sender jeg den nok inn uansett. Orker ikke denne vidte lyden hvert andre minutt

Lenke til kommentar

Nei, med disse siste dagenes problemer jeg har hatt, har jeg null problemer med å bytte inn min Scorpio mot den vanlige. Tar heller en «kjedelig», vanlig variant som i det minste lar meg spille og ikke gjør meg en hårsveis fattigere, enn en som jeg bare sitter og prøve å feilsøke og blåse liv i.

Lenke til kommentar

 

Da har disc drevet tatt kvelden på min X ....

Startet med å ikke loade in disker , så tok en system resett. Null resultat og nå en factory resett og nå

Er hele drevet r.i.p drar ikke inn diskene engang .... ahhhhhhh

Virker ut som det er utrolig mye problemer. Jeg har bare oftere og oftere støy fra viften. Over jul så sender jeg den nok inn uansett. Orker ikke denne vidte lyden hvert andre minutt

Tror jeg venter til over jul selv har en del spill på USB hddn

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...